Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa miten toimia vanhempieni kanssa? (järkyttävää luettavaa)

Vierailija
18.02.2007 |

Vanhempani 50-60 ikävuoden välillä.. lapsuuteni oli karmea, perheväkivallan ja vanhempien huonon suhteen sävyttämä... itku tulee kun muistelee... ei alkoholia tms vain heidän huono suhde..

ovat juntteja (eivät tietenkään omasta mielestään), eivät sivistyneitä, koulutettuja.... heitä saa hävetä, koti vanha, remontoimaton ja epäsiisti..vierailulla on aina ihan karmeaa käydä: tekee mieli siivota ja muutenkin ahdistaa ylipaljon :(

olen yrittänyt olla mahd vähän tekemisissä, mutta vaativat että meidän on miehen kanssa tultava käymään jne mutta silti saattavat huutaa/ tapella... jne KAUHEAA :(

inhoan heitä..he pilaavat elämäni! olen 25v ja minulla on ollut tämä tunne lapsuudesta asti. Kärsin... Mitä jos saamme lapsia ja oman perheen, vanhempani pakottavat käymään, olemaan yhteyksissä. Jos nytkin yritän, etten ole yhteydessä, he soittelevat ja vaikuttavat aggressiivisilta...heidän ja veljeni mielestä minussa on vika ja olen yliherkkä..

Auttakaa!!! Miten eroon heistä. Olen itkenyt ja sanonut heille viimeksi viime syksynä, että jos vielä tappelevat en ole heihin missään yhteydessä. Eivät ymmärrä tätä..... kärsin, kauheaa!!!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sinulle vastattiin viimeksi tosi hyvin, mutta mikään ei kelvannut, kun pakko oli vaan siellä vanhemmilla olla käymässä.

Jos et ole sama niin sitten voin vastatakin, mutta en viitsi jauhaa samaa sille samalle kysyjälle, kun kuitenkin roikkuu vanhemmissaan ja vaan valittaa täällä.

Vierailija
2/19 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten loukkaat heitä sanoilla niin pahasti, etteivät he halua pitää sinuun yhteyttä : ) Ja vaihdatte miehesi kanssa salaiset puhelinnumerot...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käy kylässä isälläni kun aina tulee paha mieli siellä käymisestä. Jos vanhempasi haluavat tavata sinua, pyydä käymään kylässä luonasi. Meillä tuo on tepsinyt, ihmiset käyttäytyvät kylässä paremmin kuin kotonaan.

Vierailija
4/19 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksikin ehdotan muuttoa eri paikkakunnalle-

salainen puhnumero ja salainen osoite-

eli älkää ilmoittako uutta osoitetta HEILLE ja pyytäkää etteivät muutkaan tuttunne/ sukulaisenne EHDOTTOMASTi ilmoita---

---

Mitä saatte vanhemmilta?

Ette mitään?

---

Eli turha kyläreissuilla (MIKSI kyläilette, jos ette reissuista MITÄÄN saa???) on ainakaa lapsia viedä KAAOSTA ja kielteisiä malleja näkemään.

-----

Voimia muutokseen!!!

Vierailija
5/19 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet huomaamaan että sen jälkeen on pidemmän päälle parempi olo.

Vierailija
6/19 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mene sinne, ja sillä siisti. Puheluihinkin voi olla vastaamatta.

Vierailija
7/19 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mene käymään. Turha kiusata itseään, jos vahemmat aiheuttavat vain pahaa mieltä. Voit hiljaisesti jättää heidät omaan oloonsa.

Vierailija
8/19 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on aktiivisesti tekemisissä vanhempieni kanssa...Suku on ihan ok, tätini, mummo enkä tahtoisi riistää koko sukua lapsilta idioottien vanhempien vuoksi:(

Olen siis vain miehen kanssa (ei lapsia meillä vielä) ja käyn MAHDOLLISIMMAN HARVOIN vanhempien luona, silloinkin VAIN kotona asuvan veljeni takia!!!

Jo yritän katkaista välit, he soittelevat sukulaisten, anopin kaikkien kautta. Suuttuvat että he ovat aina tarkoittaneet hyvää jne!! Krjuvat, uhkaavat jne, Anoppi " hienostorouva" joka ei voi ymmärtää tämmöisiä ongelmia, enkä ikinä kehtaa kertoa lapsuudestani....

Mikä soppa!!! Kaikista helpommalla pääsisi kun olisi tiiviisti yhteydessä veljeeni ja kesällä/ jouluna nopea vierailu kotona. Siis aivan pakollinen...tässäkö ratkaisu? Tulevaisuudessa joulu oman perheen kanssa? Miten sitten kun haluan pyytää appivanhemmat kylään mutta en omiani?

Toivoisin että heitä ei olisi!

ap

Vierailija
9/19 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onko tyhmää mennä puhumaan tästä ammattiauttajalle??

ap

Vierailija
10/19 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varaa yksityiseen terapiaan, niin sitten pitää kai vain kysellä ja testata vaikkapa eri lääkäriasemien terapeutteja. Siis mielestäni terapiaan kannattaa hakeutua ilman muuta, jos yhtään siltä tuntuu.

Vierailija
11/19 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopille (ja miehellesi) voisi selittää, että toivotte ettei anoppi välitä MITÄÄN teidän perheen tietoja TOISEN anopin-

eli SINUN äitisi suvulle...

huolehdit itse oman sukuusi liittyvän viestinnän- ja ehdottomasti.

---

Terapia maksaa yksityinen n. 25 e/ kerta ja parisuhdeterapia 50 e/kerta. Riippuu missä asut, mutta esim. HKI Väestöliitto järjestää yksityistä psykoterapiaa ja yksityiset psykoterapeutit/ puhelinluettelosta saa yhteistietoja esim.

AP:lle

TSEMPPIÄ uuteen alkuun!!!

Vierailija
12/19 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsin juuri netistä yksityistä terapiaa pk-seudulta!!! 25e olisin ehdottomasti valmis maksamaan jos saisin apua tähän vuosia kestäneeseen äänettömään tuskaan :/

väestöliitto, onko muista mistä kannattaa yrittää?

ap kiittää

Vierailija
13/19 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

väestöliitossa 60 e 45 min.

ap

Vierailija
14/19 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, he ovat vain ihmisiä!! voit heitä paeta mutta unohtaa et voi. Sinä käyt siellä kun haluat mutta älä tee sitä palvelusta itsellsei että he tulisivat teille kun haluavat. Ajattele heitä juntteina höpsöinä. Opettele juttelemaan asioista josta he haluavat ja osaavat puhua. Äläkä huoli ajasta jolloin sinulla on lapsia. Äkkiä huomaat että omien lasten sijaan pidät lapsina myuös vanhempiasi. osaat kyllä hallita ja manipuloida tilanteita niin että saa itse mahdollisiamman vähän mielipahaa.

Vierailija
15/19 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko oli leikkiä Neiti Etsivää ja kaivaa niitä ketjuja esim HIRVEÄ JOULU -otsikolla on yksi niistä. Aika samanlainen sisältö ja kirjoitustyyli, ei voi mitään.

Mutta jos et ole sama, niin lue tuo hirveä joulu ketju - voi ehkä lohduttaa että jollakulla toisella on samanlaista.

Vierailija
16/19 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykiatrille, saat kelan korvauksen. Jos pääset erityisemmän korvauksen piiriin, eli siis suoritat sellaisen kahden kolmen vuoden terapian ja kela katsoo sinun sitä tarvitsevan, niin sitten maksat itse vaan jotain 15 euroa kerralta. Käyt tällöin kahdesti viikossa.

Vierailija
17/19 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 juu luenpa tuon ketjun loppuun kun kerkiän! jouluna olin onneksi miehen kanssa thaimaassa! mutta kiitos kumminkin.. ihmetyttää vain sinun aggressiivinen tyylisi lähestyä tätä asiaa...??

nostan jos saisin tuota terapia-apua!

ap

Vierailija
18/19 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun ainoat vanhempasi. Yritä käydä siellä joskus, mutta jos alkaa ahdistaa, lähde heti pois. Eivät he sille mitään voi, jos riitelevät.

Vierailija
19/19 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapeuttien keskimääräiset taksat ovat 60-100 euroa. Mutta suosittelen ap:lle, että menet psykiatrille, joka on myös psykoterapeutti, näin voit saada kelalta lääkäripalkkiokorvauksen ja hinta tippuu huomattavasti.

AP:lle oikea paikka on kunnan tai seurakunnan perheterapia. Sinne voi mennä juttelemaan myös omista vanhemmista, yksin tai yhdessä miehen kanssa. Eikä maksa mitään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme