Saikku loppuu, aion mennä huomenna puolikunnossa töihin
Tulee enemmän hyväksyntää kuin sarjasaikuttamisella. Jos olo huononee kesken päivän ja lähetetään kotiin, sädekehä kiillottuu enemmän kuin jos itse olisin valinnut jäädä pois.
Kommentit (17)
Älä odota mitalia. Huutoa ja valitusta varmaan tulossa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sairausloman syy?
Yskä. Keuhkoissa asti rohisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yskä ei estä työntekoa.
Outoja kolmen päivän saikut. Mikä flunssa kestää kolme päivää?! Itsellä lähenee viikkoa työkyvyttömyys jo jonkin hirveän taudin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yskä ei estä työntekoa.
No kyllä esti kun viikonloppu meni yskiessä melkein keuhkot ulos.
Joo se on jännä juttu tuo sairastamisen hyväksyminen. Mulla oli kerran tosi paha olo aamulla, mutta koska pomo sai kammiovärinää ja paniikkikohtauksia jos joku oli pois, joten raahauduin työpaikalle. Kestin noin tunnin ja sitten tuli oksennus paperikoriin, jonka jälkeen menin ripuloimaan - sentään ehdin pytylle asti.
Ja kas, pomo olikin tosi ymmärtäväinen ja käski mennä kotiin. Mutta auta armias, jos olisin ollut järkevä ja jäänyt suosiolla kotiin, niin vttuilua siitä olisi saanut ja vihjailua miten eivät muka millään pärjää ilman minua.
Vierailija kirjoitti:
Joo se on jännä juttu tuo sairastamisen hyväksyminen. Mulla oli kerran tosi paha olo aamulla, mutta koska pomo sai kammiovärinää ja paniikkikohtauksia jos joku oli pois, joten raahauduin työpaikalle. Kestin noin tunnin ja sitten tuli oksennus paperikoriin, jonka jälkeen menin ripuloimaan - sentään ehdin pytylle asti.
Ja kas, pomo olikin tosi ymmärtäväinen ja käski mennä kotiin. Mutta auta armias, jos olisin ollut järkevä ja jäänyt suosiolla kotiin, niin vttuilua siitä olisi saanut ja vihjailua miten eivät muka millään pärjää ilman minua.
Joo ja epäilyä, että saikku on keksitty.
Ei sinua kotiin päästetä jos astut työpaikan ovien sisäpuolelle. Joudut tekemään töitä.
:D
Yskä ei todellakaan ole syy olla pois töistä, paitsi toki aapeen kaltaiselle sarjasaikuttajamulkulle.
Töihin siitä, laiska paska.
Vierailija kirjoitti:
:D
Yskä ei todellakaan ole syy olla pois töistä, paitsi toki aapeen kaltaiselle sarjasaikuttajamulkulle.
Töihin siitä, laiska paska.
Kiitos ei ketään tartuttamaan muita toimistolle.
Peräsuolen laskeumaa ei saa saikkua
Onneksi voi tehdä etätöitä. Olen nyt ollut kaksi viikkoa etätöissä pitkittyneen yskän ja nuhan takia. Kaikki ovat tyytyväisiä tähän ratkaisuun.