Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan miehen kanssa minilomalla. Kerro rehellisesti riittäisikö sulla rahat tällaiseen?

Vierailija
01.11.2024 |

Yövytään 2 yötä 5 tähden hotellissa. Hyvin varustellussa huoneessa 2 hnklö 350€ yö eli yöpymisiin menee 700€. Ei ole mikään 100€ hotelli.

Just käytiin 5 tähden ja ruokalajin fine dinning illallisella ja nyt aukeaa kohta 100€ kuohuviinipullo.

Aamulla extra hyvä hotelliaamiainen tarjoiltuna vuoteeseen ja rentoutumishoito kylpylässä. Sitten jatkamme kaupunki kierokselle, käydään museossa, ostoskeskuksessa, lounaalla jossain tasokkaassa paikassa ja illalla syömme lisä maksusta 5 tähden illallisen hotellissa. Lähdemme sen jälkeen lasillisille businesterasille.

Sano rehellisesti riittäisikö sinun rahasi tällaiseen. Ei ole häpeä sanoa, ei. Ei nimittäin minunkaan, mutta mieheni tienaa sen verran hyvin, että voimme ottaa näitä minilomia kerran kuukaudessa.

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelliviikonloput ei ole mun käsitys mistään nautinnosta. Lomalle kun lähdetään, niin viikko on minimi. Muuten siitä on enemmän haittaa, kuin hyötyä. Perjantaina on liian väsynyt ja sunnuntaina pitää jo lähteä takaisin kotiin. Ainoastaan lauantai on siis varsinaista lomaa ja muu pelkkää sähläämistä. Olen mieluummin kotona.

Vierailija
22/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama tilanne kuin sulla AP. Eli ei, omat rahat ei riittäisi mutta mies tienaa niin hyvin että tulee luksuslomailtua. Käydään n. 4-5x vuodessa ulkomailla, muutaman kerran vuodessa (5-8x) viikonloppureissu jonnekin, vuosipäiviksi mennään aina järvisydämeen ja otetaan metsäsviitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan muistuttaa ap, että ilmaisia aterioita ei ole. Tavalla tai toisella maksat kaiken takaisin miehelle. Vaikka menettämällä itsemääräämisoikeuttasi.

Vierailija
24/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehesi on toimitus johtaja, joka tuo 3ae leikkelettä öky aami ai selle🥳🥳🥳🥳🥳🥳

Ps. Vieläks siellä teidän teranssilla on 1000 eliötä?

Vierailija
25/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei riittäisi, tilillä reippaasti rahaa ja kotonakin 30-40 tuhatta, jos nopeasti tarvitsee isomman summan johonkin.

Vierailija
26/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää kiinnosta tuollainen. Miksi maksaa 100€ kuohuviinipullosta kun esim. ihan hyvää Proseccoa saa jo paljon havemmalla? Olen niin usein käynyt liikemies puolisoni kanssa erilaisissa ravintoloissa syömässä, ettei enää hetkauta tuollainen pröystäily. Mielummin tilaan kotiin pizzaa tai teen itse ruokaa kotona. Ylimääräinen raha menee lapsenlapsille tai hyväntekeväisyyteen. Tulee parempi mieli. Kannattaa kokeilla. 

Vierailija
27/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nolota leveillä miehen rahoilla? Olisipa hassua, jos mun mies kirjoittaisi tällaisen aloituksen kustannettuani meille viikon reissun Italiassa viiden tähden hotellissa upealla viinitilalla :D

Vierailija
28/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaativa työ. Ei nyt joka kuukausi ehditä matkustaa jonnekin Tampereelle tuollaista varten.

Lomaillaan kunnolla sitten kun lomaillaan.

Vierailija
29/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehellä riittää rahat  4kk ulkomaan matkoihin per vuosi. Pattaya on tullut tutuksi,ja monet muut aasian kulttturellit mestat-

Vierailija
30/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣 No olis. Enkä ole edes erityisen hyväpalkkaisessa työssä, mutta osaan säästää. Mene sinä nyt nauttimaan illastasi äläkä tuhlaa aikaasi täällä palstalla.

Vierailija
31/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, oliko hotelliaamiaisella kolmea eri leikkettä? :D

Vierailija
32/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sulla kauhean kivaa taida olla, kun tulet tänne raportoimaan.

Samaa meinasin kirjoittaa. 

Omat rahat riittäisi tuollaiseen kyllä ainakin silloin tällöin, mutta en nyt ihan heti keksi mitään mitä haluaisin vähemmän, paitsi ehkä genitaaliherpestä tms. 

Vierailija
33/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riittää. Tietäisitpä miten paljon meidän syysloma juuri maksoi.

Vierailija
34/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa. Olen köyhä enkä häpeä sitä. En kadehdi kenenkään olemisia. 

Vierailija
35/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis se 700€ kattaa 2 henkilölle 2 yötä hotellissa aamiaisineen + yhden 5 ruokalajin illallisen + kylpylöinnin? 

Mielelläni lähtisin, missä tuollainen?

Vierailija
36/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos känni olisi elämäni ostaisin pullon kämpälle ja säästyneellä rahalla ostaisin tai tekisin jotain mieleistä.

Vierailija
37/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,  me eo lähdetä lomalle, ellei meillä todellisuudessa olis varaa lomailuun.

Eikä olla lähdetty nyt moneen vuoteen,  omakotitalon rakentamisen jälkeen.

Molempien palkasta menee lainatilille huikea summa kuukaisittain.  Mutta eihän tämä loputtomasti jatku.

Vuosien päästä kaikki on maksettu. Ja koti on ikioma.  Tontti ostettiin ja maksettiin jo ennen asuntolainan hakemista omasta pankista.

Nyt eletään niitä elämän ruuhkavuosia.  Kaksi pientä lasta päivähoidossa, lainan lyhennykset, vastiva kiireinen työelämä.  

Tämän samanlaisen elämänvaiheen kokevat lukuisat muutkin suomalaiset nuorehkot, kolme-nelikymppiset perheet.

Lomilla käydään jokin lyhyt edullinen reissu lasten iloksi.  Ja osa lomista vietetään kutsuttuina molempien vanhempien luona.  

Elämä on.

Vierailija
38/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla (tai meillä) ei rahat riittäisi tuollaiseen joka kuukausi. Mutta toisaalta minulla on mahdollisuus tehdä 4h työpäivää (50% työaika) ja silti voidaan reissatakin joskus. Koen olevani etuoikeutettu, vaikkei rahaa ole joka kuukausi lähteä lomalle. Jos tekisin täyttä työaikaa voitaisiin tehdäkin tuommoisia luksuslomia mutta itse pidän vapaa-aikaa tärkeämpänä vaikka sitten rahaa onkin nyt vähemmän käytössä. 

Vierailija
39/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan keskipalkkainen ja teen useasti vuodessa vastaavia reissuja. Taitaa olla sun eka kerta kun noin hehkutat?

Vierailija
40/129 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietitkö honeymooninkin vauvalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan