Ollaan miehen kanssa minilomalla. Kerro rehellisesti riittäisikö sulla rahat tällaiseen?
Yövytään 2 yötä 5 tähden hotellissa. Hyvin varustellussa huoneessa 2 hnklö 350€ yö eli yöpymisiin menee 700€. Ei ole mikään 100€ hotelli.
Just käytiin 5 tähden ja ruokalajin fine dinning illallisella ja nyt aukeaa kohta 100€ kuohuviinipullo.
Aamulla extra hyvä hotelliaamiainen tarjoiltuna vuoteeseen ja rentoutumishoito kylpylässä. Sitten jatkamme kaupunki kierokselle, käydään museossa, ostoskeskuksessa, lounaalla jossain tasokkaassa paikassa ja illalla syömme lisä maksusta 5 tähden illallisen hotellissa. Lähdemme sen jälkeen lasillisille businesterasille.
Sano rehellisesti riittäisikö sinun rahasi tällaiseen. Ei ole häpeä sanoa, ei. Ei nimittäin minunkaan, mutta mieheni tienaa sen verran hyvin, että voimme ottaa näitä minilomia kerran kuukaudessa.
Kommentit (129)
No minä olen pistänyt lisää rahaa sijoituksiin normaalin elämisen ja lomailun lisäksi tänä vuonna 40 000 €. Päättele siitä olisiko varaa.
Et sinä ainakaan kirjoittaa osaa.
Ollaan kaksi työssäkäyvää keski-ikäistä eli raha riittää viikonloppureissuun. En kyllä yleensä harrasta minilomia. Lähdetään kohta koko perheellä kolmen teinin kanssa New Yorkiin joululomalla.
Kyllä raha riittää, mutta se ei mene tollaseen.
Riittäisi, ihan vielä omat rahat eikä muiden, mutta en näe mitään järkeä tuhlata rahaa ihan vaan tuhlaamisen takia. Mieluummin lähden mökille ja teen itse paremman aterian vaikka itse kasvatetuista juureksista ja lähimetsän hirvenlihasta kuten tänään tein.
Fygyy löytyy. Mutta auto on 28 vuotta vanha🥳
Rahat kyllä riittäisivät, mutta en halua mitään tuollaista. Ei ole tarvetta siihen, annan mieluummin lahjoituksena vähävaraisille kun ökypröystäilen.
No ei sulla kauhean kivaa taida olla, kun tulet tänne raportoimaan.
Hyvä juttu. Ehkä kaipaisin siltä sitä, mitä itse haluan ettei joku päätä puolestani että nyt museoon ja nyt ostarille keinovaloon. Eli ehkä on vaihtoehtoja vielä. Etsisin ehkä pikkuputiikin, maisemapaikan jos ei kylmää, kävely, aaltojen katselu, vähän luontoa tai puistoa. En viihdy betonin keskellä. Riippuu tietenkin alueen turvallisuudesta täysin, ei missä tahansa voi mennä puistoon todellakaan tai ulos sinne tänne.
enemmän laitan viikomloppulomaan
Saattaisi ollakin, mutta sitten muuten loppukuu pitäisi laskea kustannuksia eikä saisi mitään säästöön. En oikein arvosta tuollaista vaan elämykseen riittää halvempikin juttu.
Riittää. Minä olen meidän perheessä ns. bread winner eli mun rahoilla tällaiset reissut tehdään.
Ap luettelee jotain hintoja! En viitsinyt lukea loppuun.
Tottakai raha riittää. Keväällä oltiin 10 päivää eräällä Intian valtameren paratiisisaarella ja hotelli maksoi 700 euroa/ yö. Lennettiin sinne Emiratesin business-luokassa. Eikä tämä edes ollut kallein lomamme...
Ap on tainut jo keretä nauttia sitä kuoharia enemmänkin. Miksi tulet tänne raportoimaan ihanaa viikonloppuanne. Onko se niin ihana sittenkään.