Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni inhoaa hoitajia

Vierailija
01.11.2024 |

ja lääkäreitä? Hyväähän he vain tarkoittavat ja väärät diagnoosit Suomessa on hyvin harvinaisia.

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajat juoruilee keskenään ja potilaat siinä sivussa häiriötekijöinä. Tunnollisin hoitaja tekee kaiken työn. 

Taas yksi pitkäaikaistyötön mt-ongelmainen. Onpa teitä paljon.

Vierailija
42/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa hoitajista näyttää suoraan miten he ovat kyllästyneet työhönsä. Ja osasta näkee että heillä on kokemusta varhaiskasvatuksesta kun puhutaan kuin pikkulapselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitajat juoruilee keskenään ja potilaat siinä sivussa häiriötekijöinä. Tunnollisin hoitaja tekee kaiken työn. 

Omin silmin nähnyt. 

Vierailija
44/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostan paljon. Kaikista ei ole hoitajiksi.

Vierailija
45/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omin silmin nähnyt. 

Sen pitkäaikaistyöttömän mt-ongelmaisen peilistä? 

Vierailija
46/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiton pelottavaa, jos oikeasti olet hoitoalalla. Ulosantisi on sen verran kamalaa luettavaa. Voi vain kuvitella minkälainen  kollega ja hoitaja olisit... Hui hitto!

Vierailija
47/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako hoitajaa tarvitaan yhdelle potilaalle?

Yksi, joka hoitaa. Toinen, joka juoruilee hoidon olleen väärää. Kolmas, joka valittaa palkan olleen liian pieni 

Vierailija
48/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan hattua kaikille hoitoalan ihmisille. Itsellä ei hermot kestäisi.

Vierailija
49/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiton pelottavaa, jos oikeasti olet hoitoalalla. Ulosantisi on sen verran kamalaa luettavaa. Voi vain kuvitella minkälainen  kollega ja hoitaja olisit... Hui hitto!

Ai kauhee miten paljon mua kiinnostaa mitä joku vauvapalstapelle joka ei muutenkaan arvosta mun ammattia ajattelee :D oon hyvä työssäni, saan kiitosta potilailta ja kollegoilta, se riittää mulle. Jatka sä työnhakua niin ei tarvii netissä vinkua miten hoitajat saa helppoa rahaa.

Vierailija
50/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienissä terveyskeskusasemissa yleensä hoitajat ovat kunnollisia. Mutta isommissa sairaaloissa kiire aiheuttaa myös potilasvahinkoja, joskus huomattavia.

Vierailija
51/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai niitä kukaan inhoa. Ei kukaan halua turhaa joutua lääkärien kanssa tekemisiin. 

En inhoa en hoitajia enkä lääkäreitä..käyn kerran valovuodessa lääkärin vastaanotolla joten nou hätä sen suhteen.

Vierailija
52/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä yksi hoitaja lähdössä yövuoroon. Pakko kotona tankata koska ei välttämättä pääse syömään. Koko yö kiireessä jaloillaan ja lempeä hymy ja ymmärrys naamalla. Sekunnin tarkkaa hommaa, milligramman tarkkuudella yöhämärässä ja säntäilyä päivystysten kanssa.  Osaanko kaikki laitteet ja diagnoosit taas, löytyykö lääkäreitä, tuleeko asiakkaiden kanssa toimeen, ehtiikö kirjata tai käydä vessassa.

Joo kiva jos meitä inhotaan. Me edes yritetään.

Vierailija
53/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omin silmin nähnyt. 

Kyllä mulla edelleen on silmät tiettävästi päässä, vaikka en tällä hetkellä töissä olekaan. 

Vierailija
54/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omin silmin nähnyt. 

Kyllä mulla edelleen on silmät tiettävästi päässä, vaikka en tällä hetkellä töissä olekaan. 

Siinä sen taas näkee. Ei elämässä pärjäävät koe tarvetta arvostella terveydenhuollon työntekijöitä. Ootte aina huono-osaisia ja katkeria.

Vierailija
55/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan hattua kaikille hoitoalan ihmisille. Itsellä ei hermot kestäisi.

Meillä on ihanat potilaat, ihanat omaiset ja ihanat työkaverit. Toki on niitäkin paikkoja jossa ei näin ole, esim. päivystyksen porukalle täysi myötätunto.

t. se huono hoitaja jonka ulosanti on hirveää

Vierailija
56/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä päivänä kun ne hoitajat ja lääkärit,jotka tuhosivat mielenterveyteni,fyysisen terveyteni ja lasteni elämän omani ohella,tulevat julkisesti pyytämään anteeksi rikollisia tekojaan, voin yhtyä kuoroon kuinka on niin rankkaa sotessa. Siihen asti haistakaa v..u!!! 

Vierailija
57/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omin silmin nähnyt. 

Siinä sen taas näkee. Ei elämässä pärjäävät koe tarvetta arvostella terveydenhuollon työntekijöitä. Ootte aina huono-osaisia ja katkeria.

En ole katkera. Ei tarvitse ottaa pultteja. Mietin vaan, että olisi varmaan siitä tunnollisesta hoitajasta mukavaa, jos työmäärä jakautuisi tasaisemmin. Mutta jatkakaa. 

Vierailija
58/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohdannut kolme kehnoa lääkäriä ja neljä todella töykeää hoitajaa. Yksi näistä hoitajista ei ollut varsinaisesti minulle ikävä mutta kiukutteli ja nolasi nuoren hoitajan alun minun edessäni. Tuli tosi paha mieli sen tytön puolesta. Kun se keski-ikäinen turso lähti, totesin likalle, että olipa tolla paha päivä. Tämä nuori hoitaja taas oli oikein mukava, nopea ja näppärä.

Vierailija
59/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosissa ihminen sanoo ja tekee mitä vain.

Vierailija
60/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omin silmin nähnyt. 

Olet katkera, huono-osainen ja ainoa joka täällä vetää pultteja. En ole ollut työpaikassa jossa työnjako olisi tuollainen (ja olen itse se tunnollinen hoitaja), mutta ehkä se 10 työttömyysvuoden jälkeen näyttäytyy sellaiselta kun oma elämä on paskaa. Olettaa että muillakin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi