Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni inhoaa hoitajia

Vierailija
01.11.2024 |

ja lääkäreitä? Hyväähän he vain tarkoittavat ja väärät diagnoosit Suomessa on hyvin harvinaisia.

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä kukaan inhoa. Ei kukaan halua turhaa joutua lääkärien kanssa tekemisiin. 

Vierailija
2/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät tarkoita hyvää ja mitä tulee väärin diagnooseihin. Ne ovat todella yleisiä. Siitä ei vain puhuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoaa?

Vierailija
4/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai niitä kukaan inhoa. Ei kukaan halua turhaa joutua lääkärien kanssa tekemisiin. 

Valitettavasti inhoaa. Monet haukkumiset ja uhkailut ja väkivaltatilanteet ovat hoitoalalla yleisiä. Osa myös kotiuduttaan haukkuu hoitoa ja hoitajia. Esim. "kuka viitsii pyyhkiä toisten perseitä" kuullut instassa ja tiktokissa.

N23

Vierailija
5/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassana huomaan heti kuka on hoitaja tai lääkäri. En ostoksista vaan itse varmoista eleistä.

Vierailija
6/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut aina hyvät hoitajat. Ainoastaan ilmottautumispisteellä ollut kärttyisiä muutaman kerran. Mutta muutoin aina hyvää kohtelua saanut.

Vierailija
7/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä arvostan varsinkin hoitajia suuresti. Kiitos hyvästä työstä!

Vierailija
8/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä minulle kelpaa hoitaja tai lääkäri... naispuolinen ja tyttöystäväksi siis. Eli ei se ammatti rajoita. M58

Vierailija
9/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassana huomaan heti kuka on hoitaja tai lääkäri. En ostoksista vaan itse varmoista eleistä.

Ja sinusta huomaa että olet kassa_täti eikä ole koulunpenkillä tullut turhaan istuskeltua.

Vierailija
10/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kukaan inhoa.

--Varastonhoitaja--

Vierailija
11/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lääkärin tulisi olla juuri eniten ihmisiä auttava ja pelastava, myös luonteeltaan?

Todellla outoa, että varsinkin mieslääkäreistä joku 90% on sellaisia erittäin epäkohteliaita ärähtelijöitä, sovinistisia, sellaisia laturaivoaja tyyppejä, jotka yllenkatsovat ihmisiä ja pyrkimät jakamaan heitä eri sosiaaliluokkaan ja kasvattamaan eriarvoisuutta.

Vierailija
12/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eniten hoitotoimenpiteitä inhoavat ihmiste on yleensä mt-potilaita jotka ei tiedosta omaa tilannetta.

Vierailija
13/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että kyse on siitä, että näinkin ihmisiä kokonaisvaltaisesti koskettavalla ryhmällä on haasteita vastata jokaisen mieltä tyydyttävästi huomioimaan ja auttamaan. Toki lisänä sopassa ovat nämä täysin alalle sopimattomat yksilöt, jotka saavat minunkin vereni kiehumaan. Suht helpon rahan perässä on monia moraalittomia ihmisiä, valitettavasti. Tällä tarkoitan sitä, että vaikka työ on haastavaa, sen voi alittaa helposti. 

Vierailija
14/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti inhoaa. Monet haukkumiset ja uhkailut ja väkivaltatilanteet ovat hoitoalalla yleisiä. Osa myös kotiuduttaan haukkuu hoitoa ja hoitajia. Esim. "kuka viitsii pyyhkiä toisten perseitä" kuullut instassa ja tiktokissa.

N23

Nää on näitä elämäm_koululaisia, joilla ei itse ole mitään mainittavaa uraa. Kateus puhuu.

Vierailija
15/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että kyse on siitä, että näinkin ihmisiä kokonaisvaltaisesti koskettavalla ryhmällä on haasteita vastata jokaisen mieltä tyydyttävästi huomioimaan ja auttamaan. Toki lisänä sopassa ovat nämä täysin alalle sopimattomat yksilöt, jotka saavat minunkin vereni kiehumaan. Suht helpon rahan perässä on monia moraalittomia ihmisiä, valitettavasti. Tällä tarkoitan sitä, että vaikka työ on haastavaa, sen voi alittaa helposti. 

Sulle näyttää suomen kieli olevan sen verran haastavaa, että et taida olla sellaisessa asemassa että voisit puhua "helposta rahasta". Et pärjäisi hoitoalalla päivääkään.

Vierailija
16/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö lääkärin tulisi olla juuri eniten ihmisiä auttava ja pelastava, myös luonteeltaan?

Todellla outoa, että varsinkin mieslääkäreistä joku 90% on sellaisia erittäin epäkohteliaita ärähtelijöitä, sovinistisia, sellaisia laturaivoaja tyyppejä, jotka yllenkatsovat ihmisiä ja pyrkimät jakamaan heitä eri sosiaaliluokkaan ja kasvattamaan eriarvoisuutta.

Kyllä. Tosin jollakin kirurgin luonteella ei juurikaan ole väliä. Kuhan osaa leikata.

Vierailija
17/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne eniten hoitotoimenpiteitä inhoavat ihmiste on yleensä mt-potilaita jotka ei tiedosta omaa tilannetta.

Sama näissä nettihuutelijoissa.

Vierailija
18/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihde- ja mielenterveyskuntotuujat ovat pahimpia.

Vierailija
19/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle näyttää suomen kieli olevan sen verran haastavaa, että et taida olla sellaisessa asemassa että voisit puhua "helposta rahasta".

Et pärjäisi hoitoalalla päivääkään.

No niin, ensimmäinen moraaliton  **liö ilmoittautui:D

Vierailija
20/118 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko voi näyttäytyä agressiona ja siitä helposti voi saada kuvan että inhoaa vaikka ei inhoaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi