Pystyisitkö seurustelemaan miehen kanssa, joka ei tee mitään elannokseen?
Tämä mies on perinyt osakesalkun joka tuottaa passiivisena osinkoja ~250 000 euroa vuodessa. Mies ei seuraa salkun kehitystä tai koske siihen millään tavoin.
Pystyisitkö seurustelemaan tällaisen miehen kanssa, joka ei ole koskaan ollut töissä tai aiokaan mennä töihin?
Kommentit (41)
"Joka ei työtä tee, ei pidä myöskään leipää syövän"
Millä rahoilla se mies sitten elää?!
Vierailija kirjoitti:
Voisin.
Entä jos tämä ei olisi töissä mutta osakesalkun sijasta tuloina olisi vain työmarkkinatuki?
Mitä tekee muuten? Hyväntekeväisyyttä? Jos on persu tai kokkare niin en.
Vierailija kirjoitti:
No niillä osinkotuloilla, jotka saa salkusta jonka on perinyt täytettyään 18.
Mikäs siinä, eihän me muuteta yhteen vaan tapaillaan silloin tällöin.
En, kunnioitettavaa olisi huolehtia perinnöstä eli seurata osakkeita ja sijoittaa sen mukaan. Näin perintöä jäisi kunnolla jälkipolvillekin.
Mulla on lähes tollanen mies. Teki joskus nuorena pari vuotta töitä ja sitten parikymppisenä pelaamalla tienas isot rahat perinnön sijaan ja nyt ollut parikytä vuotta oloneuvoksena. Ei tämä nyt mitenkään häiritse, onpahan miehellä aikaa tehdä kotihommat ja metatyöt, minä keskityn ansiotöihini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin.
Entä jos tämä ei olisi töissä mutta osakesalkun sijasta tuloina olisi vain työmarkkinatuki?
En.
Vierailija kirjoitti:
saahan nuo rikkaat lorvailijat tukia, niin ei tarvitse omia sijoituksia käyttää elämiseen
Joo ei. Mitä nyt olen kavereiden seurustelujen vaiheita seurannut, eivät tällaiset oloneuvoksina viihtyvät perijät mitään helmiä ole olleet. Huonolla tavalla outoja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin.
En.
Eli olet maksullinen nainen. Hinnasta vain pitää neuvotella kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin.
En.
Eli olet maksullinen nainen. Hinnasta vain pitää neuvotella kanssasi.
Nyt meni työttömällä raukalla tunteisiin :(
Vierailija kirjoitti:
Siis tää on ihan käsittämätön tää kissa !
En ala elättämään miestä ja itse elän omillani.
en ole nainen, mutta vastaan silti kyllä, koska se on 99% kohdalla totuus. ei heitä miehen toimettomuus tai työttömyys haittaa vaan se rahamäärä jonka tämä saa kuussa