Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yltääkö teidän penis pohjaan asti?

Vierailija
01.11.2024 |

En ole mitannut penistäni mutta kaikkien kumppaneiden kanssa penis osunut ikävästi pohjaan asti

Tuntuu jotkut asennot siksi melko ikävältä 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun edes sisälle asti ulottuisi.

Vierailija
22/30 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta jalat yltää maahan asti. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ylettyi helpostikin, mutta nyt 6-kymppisenä ei lähellekään kun massa kasvaa eteen, niin siinä peittyy peniksestä monta senttiä vaikka seisokki ja halut ovat yhtä kovat kuin nuorena.

Vierailija
24/30 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mikä on pohja. Itselläni ylettyy kierukan lankoihin, jotka vihlaisevat. Ollaanko lähellä pohjaa, en tiedä?

M42

Vierailija
25/30 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, mikä on pohja. Itselläni ylettyy kierukan lankoihin, jotka vihlaisevat. Ollaanko lähellä pohjaa, en tiedä?

M42

Kohdunkaulaan yettyminen tai kolhiminen tai sieltä roikkuviin kierukanlankoihin osuminen ei ole emättimen pohja. Pohja on kohdunkanlan takana oleva pohjukka joka on syvempi takana kuin etupuolella. Eli emättimen pohja vastanpohjaa vasten.

Vierailija
26/30 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin arvelinkin olevan. Kuin pitkälti on matkaa vielä langoista eteenpäin? Kaluni on parhaimmillaan jotain 180mm....

M42

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Kohdunkaulaan yettyminen tai kolhiminen tai sieltä roikkuviin kierukanlankoihin osuminen ei ole emättimen pohja. Pohja on kohdunkanlan takana oleva pohjukka joka on syvempi takana kuin etupuolella. Eli emättimen pohja vastanpohjaa vasten.

Vierailija
27/30 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta pääasia on että mahtuu kokonaan sisään.

Vierailija
28/30 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin arvelinkin olevan. Kuin pitkälti on matkaa vielä langoista eteenpäin? Kaluni on parhaimmillaan jotain 180mm....

M42

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Voihan se ollla, että noilla mitoilla ylettääkin , muttet välttämättä tunne jos joustoa olisi enemmänkin.Itse tuntenut kun ylettää niin syvälle, että tulee kovaa painetta terskaan. Tämä varsinkin kun vaimo tulee päälle ja ujuttaa itse kullini sisään viimeistä milliä myöten. Joten ollaan oltu äärirajoilla, yhtään pidempi ei enää toimisi. 

Vierailija
29/30 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah,, mun ei tartte enää kirjoittaa tänne mitään kun nää peniskateelliset kaivaa jatkuvasti mun vanhoja kirjoituksia esiin. Sitten väittävät, että olen koko ajan kirjoittamassa samoja asioita??  Otan osaa ahistukseenne. 

Pate.

Kaiva sinä vaan persettäsi.

Vierailija
30/30 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah,, mun ei tartte enää kirjoittaa tänne mitään kun nää peniskateelliset kaivaa jatkuvasti mun vanhoja kirjoituksia esiin. Sitten väittävät, että olen koko ajan kirjoittamassa samoja asioita??  Otan osaa ahistukseenne. 

Pate.

Kerrankin ollaan samaa mieltä. Sun ei enää tartte kirjoittaa tänne. Vielä kun olisi sanojesi mukainen miesoletettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme