Yltääkö teidän penis pohjaan asti?
En ole mitannut penistäni mutta kaikkien kumppaneiden kanssa penis osunut ikävästi pohjaan asti
Tuntuu jotkut asennot siksi melko ikävältä
Kommentit (30)
Ei, mutta jalat yltää maahan asti. :)
Nuorempana ylettyi helpostikin, mutta nyt 6-kymppisenä ei lähellekään kun massa kasvaa eteen, niin siinä peittyy peniksestä monta senttiä vaikka seisokki ja halut ovat yhtä kovat kuin nuorena.
Hmm, mikä on pohja. Itselläni ylettyy kierukan lankoihin, jotka vihlaisevat. Ollaanko lähellä pohjaa, en tiedä?
M42
Vierailija kirjoitti:
Hmm, mikä on pohja. Itselläni ylettyy kierukan lankoihin, jotka vihlaisevat. Ollaanko lähellä pohjaa, en tiedä?
M42
Kohdunkaulaan yettyminen tai kolhiminen tai sieltä roikkuviin kierukanlankoihin osuminen ei ole emättimen pohja. Pohja on kohdunkanlan takana oleva pohjukka joka on syvempi takana kuin etupuolella. Eli emättimen pohja vastanpohjaa vasten.
Näin arvelinkin olevan. Kuin pitkälti on matkaa vielä langoista eteenpäin? Kaluni on parhaimmillaan jotain 180mm....
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Kohdunkaulaan yettyminen tai kolhiminen tai sieltä roikkuviin kierukanlankoihin osuminen ei ole emättimen pohja. Pohja on kohdunkanlan takana oleva pohjukka joka on syvempi takana kuin etupuolella. Eli emättimen pohja vastanpohjaa vasten.
Ei, mutta pääasia on että mahtuu kokonaan sisään.
Vierailija kirjoitti:
Näin arvelinkin olevan. Kuin pitkälti on matkaa vielä langoista eteenpäin? Kaluni on parhaimmillaan jotain 180mm....
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Voihan se ollla, että noilla mitoilla ylettääkin , muttet välttämättä tunne jos joustoa olisi enemmänkin.Itse tuntenut kun ylettää niin syvälle, että tulee kovaa painetta terskaan. Tämä varsinkin kun vaimo tulee päälle ja ujuttaa itse kullini sisään viimeistä milliä myöten. Joten ollaan oltu äärirajoilla, yhtään pidempi ei enää toimisi.
Vierailija kirjoitti:
Hah,, mun ei tartte enää kirjoittaa tänne mitään kun nää peniskateelliset kaivaa jatkuvasti mun vanhoja kirjoituksia esiin. Sitten väittävät, että olen koko ajan kirjoittamassa samoja asioita?? Otan osaa ahistukseenne.
Pate.
Kaiva sinä vaan persettäsi.
Vierailija kirjoitti:
Hah,, mun ei tartte enää kirjoittaa tänne mitään kun nää peniskateelliset kaivaa jatkuvasti mun vanhoja kirjoituksia esiin. Sitten väittävät, että olen koko ajan kirjoittamassa samoja asioita?? Otan osaa ahistukseenne.
Pate.
Kerrankin ollaan samaa mieltä. Sun ei enää tartte kirjoittaa tänne. Vielä kun olisi sanojesi mukainen miesoletettu.
No kun edes sisälle asti ulottuisi.