Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku sanoi ostavansa 2 kg ritareita. Miten paha olo pitää olla,

Vierailija
01.11.2024 |

Että tekee noin?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve aikuisella ihmisellä on syödä karkkia? Kuulostaa jälkeenjääneeltä. 

Mieluummin karkkia kuin alkoholia.

Vierailija
22/37 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin YLI 2 kg, enkä ostanut niitä sen vuoksi että oli paha olo. Jos minulla on paha olo, en mene kauppaan, vaan olen peiton alla. En varmasti ostele herkkuja jos on paha olo. Kuka niin tekee, vai teetkö siis itse niin? Söin karkeista ehkäpä 50g.

Tuosta on jo aikaa. Mitä olet siitä mieltä, että eilen ostin 1kg suklaata? Niin? Huom. Minulla ei ollut eilenkään paha olo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin YLI 2 kg, enkä ostanut niitä sen vuoksi että oli paha olo. Jos minulla on paha olo, en mene kauppaan, vaan olen peiton alla. En varmasti ostele herkkuja jos on paha olo. Kuka niin tekee, vai teetkö siis itse niin? Söin karkeista ehkäpä 50g.

Tuosta on jo aikaa. Mitä olet siitä mieltä, että eilen ostin 1kg suklaata? Niin? Huom. Minulla ei ollut eilenkään paha olo. 

Kuinka monen kilon vatsamakkarat sinulla on ja montako paikkaamatonta hammasta löytyy suusta?

Vierailija
24/37 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pieni ritari, taitaa olla nuorukainen. Voisi ostaa enemmänkin jos haluaa armeijan.

Vierailija
25/37 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monen kilon vatsamakkarat sinulla on ja montako paikkaamatonta hammasta löytyy suusta?

Pääseekö sun päättelykyvyillä edes 100 älykkyysosamäärään? Tämänhän me tiedämme jo.. 

Vierailija
26/37 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan monestikin 6 suklaalevyä (vien ne työntekijöille, itse en tykkää suklaasta).

Vierailija
27/37 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin kyllä irtareita. Ap

Et kyllä kirjoittanut. 

Miten tyhjä elämä pitää olla, että kyttää muiden ostoksia?

Vierailija
28/37 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Taalasmaa tiedustelee.

Vierailija
29/37 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko saman määrän prinsessoja?

Vierailija
30/37 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne köyhiä ritareita vai mitä?

Vierailija
31/37 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset eivät ole kutomista ja lukemista harrastavia 148-senttisiä mummoja. On myös parikymppisiä miehiä, joiden pituus on 195 cm ja jotka urheilevat. Sellainen voi syödä ihan mitä haluaa verrattuna ensimmäiseen.

Vierailija
32/37 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö sun päättelykyvyillä edes 100 älykkyysosamäärään? Tämänhän me tiedämme jo.. 

Sinun äidinkielen osaamisen taso kertoo, että olet koulussakin keskittynyt enemmän karkkien mussuttamiseen kuin opiskeluun. Hyh.

Vierailija
33/37 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin viime viikolla noin 2kg irtokarkkeja juhlia varten. 12 vierasta + minä ja mieheni niitä söi.

Vierailija
34/37 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö tuonkokoinen ritari edes puolustamaan mitään?

Vierailija
35/37 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin lapsen rippujuhliin 1,5kg irtareita, Vieraita oli hilkun päälle 60. Eivät jääneet kuivumaan, kaikki meni. 

Vierailija
36/37 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on irkkareita joten apn typonkin olisi pitänyt olla "Joku sanoi ostavansa 2 kg inkkareita. Miten paha olo pitää olla,"

Vierailija
37/37 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sentään 2 kiloa ritareITA, eikä 2 kiloa ritarIA ..

Ovatko ehkä sellaisia miniatyyrihahmoja? Harrastat niiden maalaamista? Se on varmasti kivaa ajanvietettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi