Joku sanoi ostavansa 2 kg ritareita. Miten paha olo pitää olla,
Kommentit (37)
Oksettavaa. Onneksi en tunne tuollaisia ihmisiä.
Vain joku heikkolahjainen ei ymmärrä että sitä 2kg ei syödä heti samantien.
Vai oletko joku läski joka ei pakkomielteitään hallitse?
Mitä se sulle kuuluu? Itse ostan joskus 500-700g ja napsin niitäkin 1,5kk.
Aika pieniä nämä ritarit. Nukkekotikokoa lienee tämä joukkio.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin kyllä irtareita. Ap
:) hyvä, että tarkensit, hämmennyin täysin otsikosta, että mitä on hankittu 2 kg.
Mistä tiedät, että osti vain itselleen?
Jospa ne on tarkoitettu Halloween juhliin. Minäkin ostin monta pussia namuja omaan juhlaan.
Mikä tarve aikuisella ihmisellä on syödä karkkia? Kuulostaa jälkeenjääneeltä.
Miten teillä säilyy irtokarkit viikkotolkulla? Tarkoitan siis, että eivätkö ne mene jo huonoksi.
Mulla on hyvä olo jos ostan karkkia, sillä silloin on tiedossa bileet ja tulee paljon kavereita kylään. Silloin on tarjolla myös kaikkea muuta mahdollisimman epäterveellistä mässyä. Arkena voi sitten taas syödä terveellisesti ja puputtaa porkkanaa.
Mul oli eilen niin paha olo et ostin sata kiloa goblineja
Kyllä kuningas Orpo tämänkin estää leikkauksilla ja lisäveroilla.
Minua surettaa ap:n puolesta jolla ei ole ystäviä eikä järjestä koskaan juhlia ja ostaa itselleen max 100g irttareita...
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä säilyy irtokarkit viikkotolkulla? Tarkoitan siis, että eivätkö ne mene jo huonoksi.
Ei mene kun on pussi kunnolla kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Minua surettaa ap:n puolesta jolla ei ole ystäviä eikä järjestä koskaan juhlia ja ostaa itselleen max 100g irttareita...
Tarjoan ihan oikeita herkkuja juhlissa enkä edusta alinta sosiaaliluokkaa, joka ahtaa itseensä karkkia vielä aikuisenakin.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene kun on pussi kunnolla kiinni.
Onhan ne siellä kaupassakin avoimissa rasioissa viikkotolkulla eivätkä mene miksikään.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvä olo jos ostan karkkia, sillä silloin on tiedossa bileet ja tulee paljon kavereita kylään. Silloin on tarjolla myös kaikkea muuta mahdollisimman epäterveellistä mässyä. Arkena voi sitten taas syödä terveellisesti ja puputtaa porkkanaa.
Et sinä syö terveellisesti koskaan, huomaa jo tekstistä. Se vehnän puputtaminen ei ole terveellistä vaikka niin luulet. Ostat varmaan paljon valmisruokiakin, koska kuulostat laiskalta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarve aikuisella ihmisellä on syödä karkkia? Kuulostaa jälkeenjääneeltä.
Kiva että tollasella työttömällä pellellä on ees joku keino tuntea ylemmyydentunnetta. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoan ihan oikeita herkkuja juhlissa enkä edusta alinta sosiaaliluokkaa, joka ahtaa itseensä karkkia vielä aikuisenakin.
t. eri
T. Hyacint Bukee
Kirjoitin kyllä irtareita. Ap