Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun halloween nyt on rantautunut suomeen voidaanko sopia YKSI PÄIVÄ jolloin lapset kiertää, kuten pääsiäisenä

Vierailija
01.11.2024 |

Eikä niin  että tullaan 30.10,1.11 ja 3.11--

Ja sanokaa että munien heittely on rikos,ilkivaltaa.

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kekriä!

Vierailija
62/100 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää kekriä!

Saako köyriä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no se päivä oli ja meni jo.

Vierailija
64/100 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhäinpäivän aatto.

Vierailija
65/100 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pippurisumute valmiiksi ostettuna. Kerro vaan milloin kakarat haluaa kepposen ja tulevat oven taakse.

Mä meen alasti kulli heiluen avaamaan oven tietysti. Siinä kepposta penskoille ja typerille vanhemmille tarpeeksi jos tälläistä ääliömäistä amerikkalarppia halutaan harrastaa 😁

Sama. Kai sitä kotonaan saa munasillaan pyöriä jos siltä tuntuu - ja yleensä pyörinkin. Todennäköisesti lauantaina olen myös jurrissa joten saatan olla melko arvaamaton liikkeissäni. Tervetuloa.

Vierailija
66/100 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pippurisumute valmiiksi ostettuna. Kerro vaan milloin kakarat haluaa kepposen ja tulevat oven taakse.

Mä meen alasti kulli heiluen avaamaan oven tietysti. Siinä kepposta penskoille ja typerille vanhemmille tarpeeksi jos tälläistä ääliömäistä amerikkalarppia halutaan harrastaa 😁

Tekisin saman mutta minulla on niin pieni kulli ettei se oikein heilu.

Vierailija
67/100 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saavat kiertää oveni kaukaa kuten aina.

Vierailija
68/100 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on kristillinen juhlapäivä, mun ovelle jos eksyy niin kerron lapsille

Vierailija
69/100 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhäinpäivän aatto.

Amerikkalaisen pyhäinpäivän aatto. Eli 10.31.

Vierailija
70/100 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Kai sitä kotonaan saa munasillaan pyöriä jos siltä tuntuu - ja yleensä pyörinkin. Todennäköisesti lauantaina olen myös jurrissa joten saatan olla melko arvaamaton liikkeissäni. Tervetuloa.

Kannattaisi vanhempien hiukan miettiä ennen kuin päästävät kersojaan lauantai-iltana vieraiden koteja kiertelemään. Suomalaiset saattavat harrastaa silloin esim. suomalaista juomakulttuuria saunan jälkeen, kuten tietysti pitääkin.

Vierailija
71/100 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna on kristillinen juhlapäivä, mun ovelle jos eksyy niin kerron lapsille

Minä kerron niille huivipäisille peittävästi pukeutuneille äideille Jeesuksesta Kristuksesta, meidän vapahtajastamme.

Vierailija
72/100 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se on täysin toisten ihmisten kotirauhan rikkomista. Jättäkääs meidät nyt RAUHAAN !!!!! Jokainen. Aina. Myös pääsiäisenä !!!!! Onneks niitä ei oo näkynyt moneen vuoteen...........koskaan ! Pysykääki pois !!!!!! Kukaan ei kaipaa mitään tyhmää sekoiluu. Ku kaikil EI SATU OLEEN mitään karkkii eikä mikään lapsellinen JA TYHMÄ kepponen ole kivaa !!!!!!!! Tällaiset sekoilut om vaan jostakin Amerikasta taas kopsattu...............noloooooooo !!!!!!!!!!!!! 

Vierailija
73/100 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos näytti siltä että oltiin vähän yli-ikäisiä vaan rohmukierroksella niin tarjosin ilmaisia perunoita."

Minun ovelle saa tulla ne yli-ikäiset noita- ja hoitsupukuihin minihameissaan pukeutuneet sporttiset mimmit. Ilman muuta tarjoan mieskarkkia. Turha tulla ulisemaan mistään seksuaalisesta ahdistelusta koska ensinnäkin itse sinne tuppautuivat ja olemme minun kotona yksityisalueella missä teen mitä huvittaa ja ehdottelu ei ole ahdistelua mutta voitte pahoittaa mielenne aivan vapaasti, ei tunnu missään.

Mistä päin sut vois löytää??? :P

Vierailija
74/100 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

31.10 on oikea päivä keppostelulle

Vierailija
75/100 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäisenä kuuluu kiertää kahdesti: palmusunnuntaina virpomassa ja lankalauantaina hakemassa palkka.

Mutta te uskikset ootte niin ahneita että jätätte työstä puolet tekemättä.

Vierailija
76/100 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyhäinpäivän aatto.

Amerikkalaisen pyhäinpäivän aatto. Eli 10.31.

Eli 31.10. senkin juntti. Euroopassa 10.31 on kellonaika.

Vierailija
77/100 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kauppareissulta, kävelin kotiovea kohti ja näin että pihalla pyöri pari lasta, toisella ainakin oli jotain rooliasua päällä, varmaan kierrelleet ovelta ovelle kerjäämässä. Ehkä luulivat että olen kotona kun olin unohtanut valot päälle yhteen huoneeseen. Rooliasuinen tyttö katsoi sen näköisenä että uskaltaisiko trollata vai ei, kuljin vaan reagoimatta ohi, hähä.

Vierailija
78/100 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Halloween on kiva! Pihapiirin lapset eivät koskaan ole tehneet ilkivaltaa, tänä vuonna ei ole ollut sitä naamiaispuku-paraatiakaan! Karkkia minulle olisi iso pussi! Ehkä huomenna? 

Minä vietän Pyhäinpäivää perinteisesti. Rakkaiden haudoille en pääse, mutta sytytän kynttilöitä täällä kotona. 

Vierailija
79/100 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan kansalaisaloite. Mutta mieluummin jostain tärkeämmästä aiheesta, kuten holtittoman tuulivoimarakentamisen kieltämisestä tai erillisestä kesäajasta luopumisesta.

Vierailija
80/100 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsiäisenäkin on paikallisesti erilaisia tapoja, että minä päivänä kierretään.

Meillä päin Halloween hoidetaan lauantaina, kun on koulun Halloween-tapahtumakin. Paljon parempi kuin joku arki-illalle sattuva varsinainen päivä.

Siinä on kuitenkin selkeä alueellisuus.

Meillä naapurikunta oli antanut suosituksen halloweenia edeltävästä lauantaista, meidän pikkuisella paikkakunnalla taas 31.10 oli suosituin päivä, mutta myös viime lauantaina kävi väkeä. Tänäänkin juuri muutama. Yksi selkeä päivä olisi minustakin hyvä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä