Verottaja varoittaa: Muistakaa ottaa kuitti renkaanvaihtofirmasta
Kommentit (21)
Mikä se vaara on josta pitää varoittaa?
Saako sen käteisellä maksaessa halvemmalla, jos ei ota kuittia?
Huoh. Autan kyllä opiskelijapoikaa maksamalla 20e pimeenä. Ei tämä konkurssi ole tästä kiinni. Ottakaa kiinni ne oikeat veropetolliset.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se vaara on josta pitää varoittaa?
Rengasfirman työntekijöiden ostovoima saattaa kasvaa liikaa. Sitä ei hallituksessa katsota hyvällä.
Veroittaja on hyvä ja käy itse kyttäämässä kuitteja. Ei ole minun työni vahtia maksaako joku muu veroa.
Mitenkäs tuo jos itse vaihtaa renkaat ja vaihtaja on työtön. Silloinhan työtön syyllistyy virheeseen kun hän tekee sellaista työtä josta voitaisiin jollekin maksaa palkkaa? Hän siis menettää työttömyyskorvauksen. Kannattaa siis varoa ettei naapuri kateuksissaan vihjaa työvoimaviranomaiselle laittomasta toiminnasta 🤔
Minä vaihdoin äidin autoon renkaat ja mama maksoi 100€, pitääkö minun nyt ilmoittaa verottajalle?
Jonne, 23v
Ei juma lauta,hauska katsoa ulkomailta psykoa suomea,päivästä toiseen uusia lakeja& leikkauksia ja verottajan kynnet terävät ja kaiken kukkuraksi vihreiden ehdotus;) konkurssi suomi buhahahhaa,ne jotka voi lähteä vielä sieltä niin kannattaa todellakin häipyä.
Vierailija kirjoitti:
Minä vaihdoin äidin autoon renkaat ja mama maksoi 100€, pitääkö minun nyt ilmoittaa verottajalle?
Jonne, 23v
Annoitko kuitin?
Vierailija kirjoitti:
Jonne, 23v
Ei pidä. Teet rahoilla mitä ikinä tahdot.
Vierailija kirjoitti:
Jonne, 23v
"Verovapaan eli alle 5 000 euron arvoisen lahjoituksen voi tehdä samalle henkilölle 3 vuoden välein."
eli jos oot saanut äidiltäs 5000e aiemmin niin tuosta 100e:sta pitäs maksaa lahjaverot
Itäblockki tämä maa on ..on ollut ja tulee aina olemaan
Eihän se ole huonotuloiselta pois, kun muutenkin etuja karsitaan. Vai meinaatteko jos kaikki maksaisivat veronsa niin heikennyksiä ei tehtäisi. Salli minun nauraa. Monessa etäeän maassa tehdään pimeästi töitä/ kauppaa ja ihmiset pärjäävät paremmin. Suomen valtio ei aja tavallisten ihmisten etuja vaan valtion ja herrojen. Nyt tosin eniten tienaavat maksavat järjestelyillään n. 10 prosenttia veroa.
Mihin voin ilmiantaa pimeän renkaanvaihtajan? Useampia tiedossa, kun omalla nimellään mainostavat esim Facessa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin voin ilmiantaa pimeän renkaanvaihtajan? Useampia tiedossa, kun omalla nimellään mainostavat esim Facessa.
Verottajalle tai kelaan, ne menettää kelakorvaukset.
en ole koskaan teettänyt kuitillista työtä, enkä teetä. kaikille olen sanonut, että jos aiot maksaa veroja minun hommista, niin etsin toisen tekijän. jos kerran aletaan veetuilemaan veronmaksajille niin veronmaksu loppuu. iloista syksyn jatkoa kaikille. ps. renkaat vaihtui 20e käteisellä. ei kuittia.
En ota jos on alle 30 euroa vaihto :D