Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Koala-riippumatosta?

18.02.2007 |

Olen vielä odottajien puolella, mutta nyt jo äitiyslomalla. Hobby Hallin kuvastossa oli Koala-riippumatto vauvalle. Onkohan se ok, tekisi mieli tilata? Onko kellään siitä kokemuksia? Se näyttää kyllä vähän ihmeviritykseltä. Tykkäisiköhän vauva siinä makoilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika tykkäsi olla siinä kaikenpäivää vastasyneestä,tuonne n.2kk ikään.Sitten tuli siirrettyä sitteriin ja ei hän enään siellä ainakaa hereillä viihtynyt,kun ei enään nähnyt niin hyvin.Että ehkä vähän lyhytikäinen(mutta mikä näistä lastetarvikkeista pitkäikäisiä ovatkaan)

Jeps.Eli kannoin mattoa mukanani keittiöön,olkkariin ja jätkä katseli aikansa touhujani ja sitten nukahti kodin ääniin.

Vierailija
2/5 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat lapset ovat nukkuneet Koalassa lähes kaikki päiväunensa parin ekan kuukauden ajan. Siinä vaiheessa kun vauva on oppinut jo vähän liikkumaan, olen kokenut Koalan hieman epävarmaksi sängyksi kaikista henkseleistä sun muista varotoimenpiteistä huolimatta ja ollaan siirrytty unille tavan sänkyyn ja muuten sitteriin. Eli ei tosiaankaan kovin pitkäaikaisessa käytössä ollut meilläkään. Muuten siis ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippumatosta löytyy osoitteesta www.babyidea.fi. Meillä nukuttiin siinä alkuun myös yöunia, vauva viihtyi siinä hyvin, kun ei tarvinnut oikaista selkäänsä ihan suoraksi. Oli myös siitä mukava, kun sitä pystyy siirtelemään huoneesta toiseen. Painorajoitus siinä matossa on muistaakseni 10 kg, mutta ei tuo meidän puolivuotias ole siinä kyllä enää aikoihin ollut. Ai niin, heiluva matto saattaa auttaa myös vatsavaivoihin, moni on siitä saanut apua rikkinäisiin uniin.

Vierailija
4/5 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä keskimmäisellä oli todella kovassa käytössä, vaikka ostin sen vasta kun vauva oli puolivuotias. Se oli nimittäin ainut paikka mihin vauvan sai joku muu nukahtamaan, eli minä olin ainut muuten kelpaava =)

Tällä pienimmällä jäi kehto kokonaan käyttämättä, kun nukkui päiväunet koalassa ja yöt vieressä.

SUOSITTELEN.

Vierailija
5/5 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mulla on siinä se sunny(?) petari, joka mukavasti pehmentää.

Mutta se on helppo tehdä vaikka itse jos osaa ommella, kun ompelee vaan suorakaiteen muotoisen palan (vaikka vanhasta äitiyspakkauksen makuupussista) pehmeästä kankaasta ja väliin vanua ja sitten napinlävet valjaitten kohdalle.