Onko täälä naisia joilla on iso omenamaha?
Olisi kiva tietää onko täälä semmoisia naisia? Itseäni kiinnostaa naiset jolla on pömppömaha.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisella naisella (18-64 v.) on keskimäärin 20 kiloa ylipainoa.
Miksi ette voi hyväksyä faktaa: tilastokeskuksen mukaan suomalainen nainen (18-64) on 163 cm ja 74 kg. Tuollaiselle pikkupätkällle normaali paino olisi 54 kg eli 20 kiloa todellakin on liikaa painoa. Epämiellyttävä totuus itkettää rasvapalleroita.
Joo, selväksi tuli, mutta se ei ole selväksi tullut, miksi et hankkinut omaa elämää ?
Ehkä hänen elämänsä on tilastojen tutkiminen ja hän on onnellinen päästessään jakamaan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mulla on litteä vatsa. Ei ole edes sitä alavatsapömppöä, joka naisella kuulemma kuuluu olla, koska kohtu jne..
Kuuluu olla koska kohtu? Mitä vitt? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljamahamiehiä vielä monin verroin enemmän.
Tämä liittyy kysymykseen miten?
Ihminen on vertaileva olento.
Kaipa täällä on, kun joka toinen nainen on Suomessa vyötärölihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mulla on litteä vatsa. Ei ole edes sitä alavatsapömppöä, joka naisella kuulemma kuuluu olla, koska kohtu jne..
Kuuluu olla koska kohtu? Mitä vitt? 😄
Kohtu ja kohtua suojaavaa rasvaa kuuluu naisen kehossa olla. Vatsa ei voi olla kuin pikkupojalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ylimääräinen kertyy epäterveellisesti vatsaan. Jonkin verran myös reisiin ja peppuun.
Yläkroppa on siro.
Nyt kun olen normaalipainon ja lievän ylipainon rajoilla niin on joo pömppömasu muttei mitenkään valtava.
Mut kiva et jotkut tykkää tämmösestäkin kropasta. :)
Kyllä tykkää :) Vielä kun tuommoiset avut omaava nainen pitäisi herkkusuu-miehestäkin, jolle painoa tuppaa myös kertymään
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tämmöistä tilastoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tämmöistä tilastoa.
Totta kai on.
"Lähes joka toisella naisella (48 %) ja miehellä (44 %) on vyötärölihavuutta."
https://thl.fi/aiheet/elintavat-ja-ravitsemus/lihavuus/lihavuuden-yleis…
Ei tietenkään. Kaikilla on tiimalasivartalo. Ihan sinun mieliksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette voi hyväksyä faktaa: tilastokeskuksen mukaan suomalainen nainen (18-64) on 163 cm ja 74 kg. Tuollaiselle pikkupätkällle normaali paino olisi 54 kg eli 20 kiloa todellakin on liikaa painoa. Epämiellyttävä totuus itkettää rasvapalleroita.
Ap haluaisi nimenomaan omenavartaloisen. Kaikki ylipainoiset eivät ole sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä palstahul lu olet jakanut tätä "tietoa" täällä ennenkin eli tuosta sut voi tunnistaa.
Tässä yksi. Eihän se kaunista, mutta sitä nyt vaan kertyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään järin suurta ole, mutta kaikki ylimääräinen on kertynyt vyötärölle. Vastaavasti minulla on pitkät/hoikat jalat. Olen muutenkin aika pitkä.
Kaksikyttyräinen kameli?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap. nainen/musu?
Ei, ap on persumies.
Vierailija kirjoitti:
Tässä yksi. Eihän se kaunista, mutta sitä nyt vaan kertyy.
Ei sitä nyt ihan itsestään vaan kerry...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap haluaisi nimenomaan omenavartaloisen. Kaikki ylipainoiset eivät ole sellaisia.
Ap ei halua mitään muuta kuin valittaa tuntemattomien naisten fiktiivisistä vartaloista.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisella naisella (18-64 v.) on keskimäärin 20 kiloa ylipainoa. Yök.
Suurin osa noista on päärynävartaloita eli se paino keskittyy lantiolle.