Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Björn Wahlroos ei ikinä aja Suomessa autoa, koska se pelkää ylinopeussakkoa

Vierailija
31.10.2024 |

Sillä on aina kuski. Miettikää miten suuri olisi se ylinopeussakko :D

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyrkitin tossa persereikääni koska en pelkää perseorgasmia.

Vierailija
62/76 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalle on menestyjä ja maksanut paljon veroja ihmisille jotka eivät pärjää yhteiskunnassa.

Helppo maksaa veroja, kun on saanut valtiolta aivan suunnattoman lahjan Mandatum-kauppojen yhteydessä. Todennäköisesti tämän maan pahin tukirohmu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako se muka palkkaa jostakin? Sen mukaanhan ne sakot tulee.

Kaikki tulot huomioidaan, myös pääomatulot. Sain aika mojovat sakot viime kesänä ja minulla ei ole ansiotuloja. 

Vierailija
64/76 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tulot huomioidaan, myös pääomatulot. Sain aika mojovat sakot viime kesänä ja minulla ei ole ansiotuloja. 

Mä sain kans aika mojovat perseorgasmit tossa. Sain myös mojovat sakot koska olin julkisella paikalla vaikkei ole tuloja ollenkaa.

Vierailija
65/76 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nalle on menestyjä ja maksanut paljon veroja ihmisille jotka eivät pärjää yhteiskunnassa.

Helppo maksaa veroja, kun on saanut valtiolta aivan suunnattoman lahjan Mandatum-kauppojen yhteydessä. Todennäköisesti tämän maan pahin tukirohmu.

Helpottiko paha olosi?

Vierailija
66/76 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on rikas, niin silloin naukkaillaan konjakkia ja viiniä pitkin päivää. Ei silloin sovi ajaa. Nallella ehkä kokemuksia vastaavista sakoista. Hyvä järjestely tuommoinen. Eikö Ruotsissa ole muka vastaava sakotussysteemi? Tuskin sielläkään ajaa.

Rikesakkojärjestelmä ulottuu muissa länsi-euroopan maissa 40 - 60 km/h ylityksiin ja Saksassa 70 km/h ylityksiin

Suomessa vain 20 km/h ylityksiin. 

Ruotsissa nopeusrajoituksen rikkominen menee syyttäjälle taajamassa yli 40 km/h ylinopeudesta ja taajaman ulkopuolella yli 50 km/h ylinopeudesta.

Vierailija
67/76 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sai vuosia satojen tuhansien maataloustuet sit rupes dissaa niitä ja ei enää. Nykyään ne saa poikansa :D

Toisaalta Nalle olisi voinut aikoinaan vuokrata peltonsa, ja tuet olisi sitten tulleet vuokralaiselle, eli turha niitä tukia on miettiä, ne tulee hehtaarille, ja sille joka viljelee.

Vierailija
68/76 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskituloinen voi ajaa pikkulapsen yli suojatiellä ja maksaa vähemmän sakkoja/korvauksia, kuin Wahlroos joka ajaisi 80km/h nopeusalueella 108km/h🤣

Vierailija
69/76 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hän ei usko pystyvänsä ajamaan turvallisesti niin kai se on parempi olla ajamatta. 

Vierailija
70/76 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain törppö ajaa tahattomasti yli rikesakkorajan. Kuulostaa tyypilliseltä nalle populismilta, missä on vähän totuutta takana.

Vierailija
71/76 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, säkert, men det klyftiga skatterådet gällde hur man använder företag och inte har personliga inkomster av något slag :) Si, de som kan det betalar bara 6 €/dagsbot. Tyvärr är man själv som du och klarar inte av den nivån av arrangemang.

Vierailija
72/76 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Wahlroos ajaisi 21 km/h ylinopeutta, hän saisi 212 000 euron sakon.

Kuljettaja sai sakkoja 640 euroa kuolonkolarista suojatiellä.

Toisin sanoen persaukinen saa käytännössä ajaa ihmisen kuoliaaksi joutumatta vastuuseen.

Varakas saa tolkuttomat sakot lievästä ylinopeudesta, vaikka kenellekään ei olisi aiheutunut vaaraa.

Sakkoa tulisi tietysti vielä enemmän, mikäli siinä olisi vaaratilanne syntynyt.

Vierailija
73/76 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain törppö ajaa tahattomasti yli rikesakkorajan. Kuulostaa tyypilliseltä nalle populismilta, missä on vähän totuutta takana.

En omkörning i uppförsbacke på omkörningsfil i Finland då den omkörda ökar på farten fixar den saken på nolltid.

Vierailija
74/76 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudattamalla lakia, ei tule penninjeniä sakkoja. Jos kyseinen ruotsalaisnillittäjä ei kykene Suomessa olleessaan noudattamaan maamme lakeja, silloin on syytä käyttää ammattiapua.

Vierailija
75/76 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli rikoit lakia, vaikka tiesit varsin hyvin sen johtavan mojoviin sakkoihin?

Itse en ainakaan kehtaisi myöntää olevani noin idiootti.

Vierailija
76/76 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus on ajaa nopeusrajoituksen mukaan, eikä rikesakkorajalla, kuten Suomessa on maan tapa. Oikeaa nopeaa ajaessa ei ole tuollaisesta vaaraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan