Björn Wahlroos ei ikinä aja Suomessa autoa, koska se pelkää ylinopeussakkoa
Sillä on aina kuski. Miettikää miten suuri olisi se ylinopeussakko :D
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Oligarkki varas veronvälttelijä maksaa mielummin kuskille, kun ottaa riskin että häneltä tulisi senttiäkään suomelle. Varmaan tankkaakin ruotsin puolella. Maataloustuet ja eläke kuitenkin juoksee sinne asti.
Ei Wahlroos enää muutamaan vuoteen ole saanut maataloustukia.
Tila on pojan nimissä ja viljelee sitä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Pelkää, että puhallutetaan ja kärähtää ratissa.
Tämä se todennäköisin syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oligarkki varas veronvälttelijä maksaa mielummin kuskille, kun ottaa riskin että häneltä tulisi senttiäkään suomelle. Varmaan tankkaakin ruotsin puolella. Maataloustuet ja eläke kuitenkin juoksee sinne asti.
Ei Wahlroos enää muutamaan vuoteen ole saanut maataloustukia.
Tila on pojan nimissä ja viljelee sitä nyt.
Kivat järjestelyt jottei nimi ole iltalehtien etusivulla kun tuista puhutaan.
Jos itse olisin yhtä varakas kuin Wahlroos niin en itsekään ajaisi autoa juuri koskaan. En siksi, että pelkäisin ylinopeussakkoja, vaan siksi, että vosin mielelläni käyttää autolla ajamisessa käytettävän ajan johonkin hyödyllisempään. - Nukkua vaikka päiväunet tai lukea jotain kiintoisaa, äänikirjat ja rentouttava musiikki olvat mukavampia kuunnella silloin kun ei tarvitse keskittyä lainkaan liikenteeseen. - Joku voi tietysti saada nautintoa ja tyydytystä siitä, että ajelee autolla itsekseen. Ymmärrän. Itse nautin monesti kun käyn itseseni juoksu tai hiihto ja tai vaikka pyörä -lenkillä.
Sinkkumies
Nalle on juuri sellainen kaikesta uhriutuva wokellusäijä, joka valittaa siitäkin, että on rikas. Voi voi sitä Björn-parkaa, kun äiti ei koskaan rakastanut, eikä varmaan isäkään. Tuloksena ikuinen mieslapsi, jonka sisäinen tyhjyys ei milloinkaan täyty. Malliesimerkki ihmisestä, joka on niin köyhä, ettei sillä ole kuin rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Nallen päiväsakkohan olisi se tulottoman 6 euroa, koska hän ei ole verovelvollinen Suomessa. Harvinaisen tyhmä äijä.
On noita ulkomaantuloja selvitetty kiekkomiehiltäkin, varmasti ei poliisi tyydy Nallen tulottomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Pelkää, että puhallutetaan ja kärähtää ratissa.
Tämä. Naama punottaa sen verran voimakkaasti hänellä aina, että varmasti ei selvin päin vietä päivääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aja itsekään, vaan Teslani ajaa robottiohjauksella. Sakko kai tulisi kuitenkin minulle.
En jaksa sitä, vaatii liikaa että pidä kädet ratissa ja tee ohjausliikkeitä tms.
adaptiivinen vakkari ja äänimerkit aina kun nopeus vaihtuu on leppoisampi.
Onhan se kätevä jos ei taitoa eikä kekittymiskykyä.
Sittenhän ei kukaan muukaan uskaltaisi ajaa autolla!!
Koska se sakko vertautuu tuloihin. Mitä Nalle pelkää? Rahastahan se ei ole kiinni. Miksi pelkää enemmän kuin me muut?
Saako se muka palkkaa jostakin? Sen mukaanhan ne sakot tulee.
Nalle ei aja itse, koska se on rahvaanomaista.
Ei ole sattumaa että jos joku suomalainen sattuu jollain ihmeenkaupalla rikastumaan niin muutto ulkomaille on n.90% todennäköisyydellä edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihi äijä miljonäärille ei isotkaan sakot tunnu oikeasti missään. Tai voihan se olla ettei nalle osaa ajaa.
Ootko koskaan miettinyt että sillä se on miljonääri kun tajuaa rahan päälle jotain? Esim tonnin sakko on ihan yhtä paljon rahaa miljonäärille tai köyhälle
Suhteessa tuloihin ei ole. Esimerkiksi jos 20 000€/vuosi nettona tienaava joutuu maksamaan 1 000€:n sakon, se on 5%:a hänen vuositulostaan. Jos nettona 100 000€/vuosi tienaava saa 1 000€:n sakon, se on vain 1% hänen vuosituloistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aja itsekään, vaan Teslani ajaa robottiohjauksella. Sakko kai tulisi kuitenkin minulle.
En jaksa sitä, vaatii liikaa että pidä kädet ratissa ja tee ohjausliikkeitä tms.
adaptiivinen vakkari ja äänimerkit aina kun nopeus vaihtuu on leppoisampi.Onhan se kätevä jos ei taitoa eikä kekittymiskykyä.
Sanoisit vaan suoraan ettet ole sitä suomessa käyttänyt :)
Nalle on menestyjä ja maksanut paljon veroja ihmisille jotka eivät pärjää yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
"Vuonna 2012 tehdyssä tutkimuksessa rikkaat kokivat liikenteessä olevansa etuajo-oikeutettuja sellaisissakin risteyksissä, joissa he eivät sitä ole. Samaisessa tutkimuksessa luksusautoilla ajavat jättivät useammin väistämättä jalankulkijaa, joka on astumassa suojatielle."
Niin? Sellaista se elämä on.
Suomalaisten pitäisi saada Elon Musk ja Oprah Winfrey ajamaan kilpaa ylinopeutta Helsingissä. Maan talous olisi hetkessä tasapainossa. :D
Kun on rikas, niin silloin naukkaillaan konjakkia ja viiniä pitkin päivää. Ei silloin sovi ajaa. Nallella ehkä kokemuksia vastaavista sakoista. Hyvä järjestely tuommoinen. Eikö Ruotsissa ole muka vastaava sakotussysteemi? Tuskin sielläkään ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
adaptiivinen vakkari ja äänimerkit aina kun nopeus vaihtuu on leppoisampi.
Kaveri kanssa kehui autoaan ja kaikenmaailman piippareita, vakkaria ym. Totesin vaan että minä pystyn ja haluan ajaa autoani vielä ihan itse :)
No jos olis edes murto- osa nallen tuloista niin mulla olis isohko peruskärry, vaikka Lexus ja nuorehko hyvätapainen ja hyvärunkoinen kuljettaja.
Kannattaa opetella ensin liikennesäänöt sekä -merkit ja niiden tarkoitus ja ajaa vasta sitten, kun osaa ajaa sääntöjen ja merkkien edellyttämällä tavalla.