Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekevät sairaalassa ripuloivalle ja kuivuvalle lapselle??

Vierailija
18.02.2007 |

Jotain nesteytystä varmaan? Kestääkö miten kauan, pitääkö olla yötä? Ollaan tänä iltana viemässä lastamme päivystykseen sairaalaan, koska kunto alkaa ripulin ja oksennustaudin jälkeen olla aika huono... Olen jo valmiiksi ihan hermona ja paniikissa!! =(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti lapsi virkistyy jo nesteytyksen aikana niin, että voi hyvinkin päästä samana päivänä kotiin. Riippuu ihan tilanteesta. Tarkistavat verikokeita varmasti siinä odotellessanne.

Vierailija
2/6 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu ihan lapsesi kunnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ole vaarallista se. Vanhempi saa jäädä patjalle nukkumaan viereen.

Vierailija
4/6 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuloi 5 kertaa 10 minuutissa, aivan vettä joka imeytyi vaippaan, se merkki että on todella paha ripuli.

Silmät kuopalla, lapsi oli veltto.

Ottivat labroja, mentiin lastenosastolle. Yrittivät nenämahaletkulla laittaa osmosalia mutta minusta oli jo heti älytön idea kun ripuloi ne kuitenkin heti ulos eikä yleiskunto siitä kohentunut.

Pari päivää mentiin niin mutta sitten joku ihana hoitaja ehdotti suonensisäistä nesteytystä mikä toi virkeyden nopeasti tytölle ja päästiin pian kotiin.

Oltiin 3-4 yötä.

Se on kamala tauti. Tsemppiä.

ps. oletko yrittänyt ruiskulla osmosalia suuhun pieniä määriä kerrallaan?

Vierailija
5/6 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väsynyt on kuitenkin. painokin on ehkä hiukan pudonnut. kuitenkin kävelee ja joskus touhuileekin jotain jopa... ei kuitenkaan suostu mitään juomaan tällä hetkellä, joten kai se nesteytys on paikallaan? pelottaa koko sairaalareissu, olen itse erittäin herkkä näissä tilanteissa!! =( varmaan klo 18 aikoihin lähdetään kotoa, sairaalalle matkaa kuitenkin vajaa 30km...

surettaa!!

-ap

Vierailija
6/6 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin, jos kalium on alhainen, niin sitten alkaa nesteytys. Meillä on yrjötaudissa kestänyt nesteytys vain yhden yön ja sitten kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi