Miksi jotkut on niin tyhmiä että luulee kaikkien olevan työttömiä huvikseen?
Joka viikko haen töitä, kaikkia mihin minulla on edes pienet mahdollisuudet päästä lukuunottamatta näitä 4h/viikko töitä jolla ei itseä elätetä.
sanotaan vaan että menkää töihin menisin jos olisi mahdollista. Ei se ole elämää olla vaan kotona, ei ole mahdollisuutta tehdä mitään mikä pahentaa ihmissuhteita ja terveyttä. Joka aamu herää ja toivoo että olisi jo ilta että pääsisi takaisin nukkumaan.
Jos tietäisin millä keinolla saisin cv:n tai hakemuksen sellaiseksi että erottuisin, olisin jo tehnyt sen jo. Joka päivä odotan että saisin työhaastattelupyynnön. Ja sitten jotkut haukkuvat yhteiskunnan loiseksi :(
Kommentit (125)
Tyhmyys on luovuuden juuri. Kannattaa olla vähän tyhmä. Luovassa tilassa ihminen keksii ideoita. Ideoista syntyy uusia oivalluksia jotka johdattelevat yhden oven taa josta aukeaa uusia ovia. Ihmisestä tulee haluttava jota halutaan hyödyntää palkkaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä. Jokainen voisi kokeilla työnhakua.
Itse työllistyin kuukaudessa, mutta helppoa se ei ollut.
Viimeksi kun hain töitä, pääsin haastatteluun jokaiseen hakemaani paikkaan. Jos en saisi hakemuksista huolimatta edes haastattelukutsuja, menisin opiskelemaan. Miksei ap tee niin?
Mihin kouluun voi tuosta vaan mennä opiskelemaan ilman hakemuksia/pääsykokeita jne?
Mikä ongelma pääsykokeissa on? Pitäisikö töihinkin tulla kotoa hakemaan? Vähän itseohjautuvuutta nyt.
Oikeistopuudeli taas räksyttää, hau, hau.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun hain töitä, pääsin haastatteluun jokaiseen hakemaani paikkaan. Jos en saisi hakemuksista huolimatta edes haastattelukutsuja, menisin opiskelemaan. Miksei ap tee niin?
Mihin kouluun voi tuosta vaan mennä opiskelemaan ilman hakemuksia/pääsykokeita jne?
Mikä ongelma pääsykokeissa on? Pitäisikö töihinkin tulla kotoa hakemaan? Vähän itseohjautuvuutta nyt.
Miksi et ole mennyt opiskelemaan, vaan provoat vauvapalstalla? Vähän itseohjautuvuutta nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulta kysyttiin, mihin kouluun voi mennä ILMAN pääsykokeita? KERRO HETI!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sellainen ongelma, että opiskelemaan ei tuosta vaan mennä. Ei, vaikka osallistuisi pääsykokeisiin. Yllättikö?
Sitten vaan haetaan sellaiseen koulutukseen mihin on edellytyksiä päästä.
Mainitse nimeltä edes kolme koulua, joihin voi astella opiskelemaan ilman mitään pääsyvaatimuksia. Odotan innolla, mitä persutrolli tähän keksii.
Itse asiassa osaan oppilaitoksista jää paikkoja täyttämättä.
Niin? Meinaatko, että se tarkoittaa samaa kuin "voin mennä opiskelemaan ilman, että koulu hyväksyy minut opiskelijaksi"? :D
Surullista, kun persuilla ei riitä kapasiteetti muuhun kuin hokemaan "menkää töihin" tai "menkää opiskelemaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sellainen ongelma, että opiskelemaan ei tuosta vaan mennä. Ei, vaikka osallistuisi pääsykokeisiin. Yllättikö?
No sehän kuulostaa ikävältä. Nyt töihin sieltä valittamasta.
Ei mun työpaikka ole tähän aikaa auki. Sori siitä, pikkuinen. Menepäs sinä nyt nukkumaan niin jaksat taas huomenna aloittaa provoilun klo 8.
Vierailija kirjoitti:
Surullista, kun persuilla ei riitä kapasiteetti muuhun kuin hokemaan "menkää töihin" tai "menkää opiskelemaan".
Se nyt on ihan tyypillistä pers-persuille. Toistetaan vain puolueen trollitoimistolta opittuja lauseita.
Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia
En pysty tajuamaan näitä, jotka ovat koulutettuja ja muka koko ajan hakevat töitä, mutta eivät siltikään saa. Itse olen ollut pääasiassa kotiäitinä ja keski-ikäisenäkin silti aina saanut töitä heti, kun on tarvinnut palkkatöihin mennä. Vikana on enemmänkin se, etten itse viihdy missään työpaikassa kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ihan itse vaan töihin ja lopeta aivoton trollaus :D
Vierailija kirjoitti:
Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia
Ei tässä olla nyt kauhaa vaatimassa vaan ihan toivotaan että saisi työpaikan
Vierailija kirjoitti:
Niin? Meinaatko, että se tarkoittaa samaa kuin "voin mennä opiskelemaan ilman, että koulu hyväksyy minut opiskelijaksi"? :D
Se meinaa sitä, että opiskelijavalinnassa rima on todella matalalla. Ei tarvitse olla ällän papereita.
Vierailija kirjoitti:
En pysty tajuamaan näitä, jotka ovat koulutettuja ja muka koko ajan hakevat töitä, mutta eivät siltikään saa. Itse olen ollut pääasiassa kotiäitinä ja keski-ikäisenäkin silti aina saanut töitä heti, kun on tarvinnut palkkatöihin mennä. Vikana on enemmänkin se, etten itse viihdy missään työpaikassa kauan.
Tällä hetkellä on ennätysmäärä korkeakoulutettuja työttömänä. Jos olet kotiäitinä kerinnyt uutisia seurata niin tietäisit että töitä ei ole kaikille halukkaille
Niinpä. Ja ajattelevat myös ihmisten olevan orjia toisaalla töissään, että pitäisi olla vain se.
Miksi persut vaikenivat, kun heiltä kysyi kouluja, joihin voi vain mennä opiskelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se meinaa sitä, että opiskelijavalinnassa rima on todella matalalla. Ei tarvitse olla ällän papereita.
Niin? Ei sinne silti voi vain mennä opiskelemaan. Tyhmäkö olet vai etkö vain halua tajuta tätä asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi persut vaikenivat, kun heiltä kysyi kouluja, joihin voi vain mennä opiskelemaan?
Eivät ole katsoa kouluja käyneet niin mistä he sitä tietäisivät
Jotkut on tyhmiä. Älä sitä pohdi. Ihan menee aika hukkaan.