Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En laihdu vaikka en söisi mitään

Vierailija
31.10.2024 |

Syön nytkin vain 500 kcal päivässä mutta silti paino nousee, mun paino nousis varmaan keskitysleirilläki.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aineenvaihdunnan häiriö? Kuinka usein käyt vessassa? Kerran päivässä pitäisi

Vierailija
2/23 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kituuttamalla (useampi kuukausi) saanut parhaimmillaankin vain -0,5kg viikossa pois, ja ylipainoa on. 

Kiva lukea noita "laihduin kolmessa kk 35 kg". Tasan ei mene nallekarkit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kovin rajusti yrittää laihduttaa. Menee nälkähormonit sekaisin pitkäaikaisesti ja sitten se painonhallinta vasta vaikeaa onkin. 

Vierailija
4/23 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain on vialla jos kalorimäärä on noin alhainen. Juotko jotain sokerilitkuja tuohon päälle? Itsellä lähti paino putoamaan alhaisella kalorimäärällä vasta reilun kuukauden päästä. Muilta varmaan lähtee nesteitä ei läskiä.

Vierailija
5/23 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti laihtuu jos syö tarpeeksi vähän. Onko energialaskelmasi varmasti oikein? Sisältyykö siihen kaikki päivän mittaan suuhun laittamasi?

Vierailija
6/23 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti laihtuu jos syö tarpeeksi vähän. Onko energialaskelmasi varmasti oikein? Sisältyykö siihen kaikki päivän mittaan suuhun laittamasi?

Se 500kcal on epäterveellisen ruuan ja karkin osuus, terveellinen kotiruoka ei lihota niin en niitä laske. Ap

Vierailija
7/23 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, nyt soitto johonkin tutkimuslaitokseen ja tiedetoimitukseen! Mikä sensaatio, että luonnonlait eivät jonkun kohdalla päde! 

Vierailija
8/23 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, pidä kuukausi kirjaa kaikesta syömisestäsi ja juomisestasi ja katsotaan sitten uudelleen

Vierailija
9/23 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöt yhtenä päivänä 500 kcal ja muina päivinä 3000kcal niin et laihdu

Vierailija
10/23 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se 500kcal on epäterveellisen ruuan ja karkin osuus, terveellinen kotiruoka ei lihota niin en niitä laske. Ap

Sinähän olet huumori-ihmisiä. 

Vierailija
11/23 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tie lihomiseen on se, että syöt enemmän kuin kulutat. Yhdenkään elävän aikuisen ihmisen energiankulutus ei ole alle 500kcal vuorokaudessa.

Huijaat itseäsi kuvittelemalla, että et syö juuri mitään. Läskiä ei muodostu ilmasta ja vedestä.

Vierailija
12/23 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pitää laskea. Kaikki lihottaa jos syö liikaa.

Vierailija
13/23 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko valehtelet, arvioit määrin syömäsi ruoan, et ota huomioon jotain yksityiskohtaa (onko samalla alkanut kuukautiset/uusi liikuntaharrastus mikä turvottaa, onko mennyt vain muutama päivä vai etkö ota mukaan viikonloppuja) tai olet sairas eikä aineenvaihdunta sen takia toimi. Oli syy mikä tahansa, niin 500 kcal/pv ei ole hyvästä keholle ja voi saada aikaan sydänongelman, pahan ravintoainepuutoksen tai kivuliaat sappikivet. Suosittelen lääkärillä käymistä.

Vierailija
14/23 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laihdut. Ihan joka ikinen aikuinen, vaikka pienikokoinen vuoteessa päivät makaava nainen, laihtuu 500 kcal päivä syöden. 

Jos vaikuttaa, ettet laihdu, kyse on todennäköisesti siitä että laihdutuksesi ovat liian lyhyitä tempauksia, ja muuten syöt paljon enemmän. Onhan niitä, jotka vetää vaikka 3 päivän kaalikeittokuurin tai nutrilettin, ja toteaa että en laihtunut, mä en siis laihdu 500 kcal / päivä. Mutta ei se laihtuminen välttämättä noin nopeasti näy, voi kestää viikkoja ennen kuin laihtumisen vaikutus on niin suuri ettei esim. nestetasapainon vaihtelut peitä sitä.

Vierailija
15/23 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveellinen kotiruoka ei lihota. Mä painan 117 kg ja olen päätynyt tähän painoon lähinnä syömällä terveellistä kotiruokaa. Vaan liian isoja annoksia aktiivisuuteeni ja kokooni nähden.

Vierailija
16/23 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro heti kaikki elämästäsi. Minäkin haluan oppia ylläpitämään ruumista ilman ruokaa. Mistä tuo 500 kaloria koostuu, entä mitä muuta teet? Mitä seikkaperäisemmin kuvaat kaiken mitä teet, sen parempi

Vierailija
17/23 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään laihdu 800-1000kcal ruokavaliolla. Ja tuo siis sisältää kaiken syömäni päivän aikana. Mutta mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta joka on epätasapainossa ja olen varmaan aikoinaan pilannut aineenvaihduntani jojoilu lahdutuksella.

Vierailija
18/23 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et polta yhtään kaloreita? Miten pysyt hengissä? Oleppa 3kk syömättä niin varmasti laihdut.

Vierailija
19/23 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasjjestas sun kans! Ihan huuhaa juttu tommonen! Mene finelin sivuille ja sieltä ruoka kerrallaan etsit ravintoarvot per sata grammaa. Puolet lautaselle kasviksia, hedelmiä joissa on pieni energiatiheys, jne!

PITÄÄ SYÖDÄ! Kunnollista ruokaa, tarpeeksi.

Mulla oli ongelmia, just ei läski lähteny, ei ollu nälkä-ei pudonnu paino! Sitte olin lääkärillä jne jne ja se sanoi että ala syömään vaikka ei ole nälkä! Ei ole nälkä kun vatsa tietää ettei mitään tuu ruokaa.

Nyt syön, vaikka ei ole nälkä, mutta...olen jo muutaman kerran kokenut nälän! Ja hei, olo on mahtava ja ei vaatteet ei nyt kiristä, eli jotain on jo tapahtunut!

NYT ala syömään!

https://fineli.fi/fineli/fi/index

https://fineli.fi/fineli/fi/ruokapaivakirja

https://fineli.fi/fineli/fi/elintarvikkeet/vertaile

Vierailija
20/23 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut 2kg puntarin mukaan tällä viikolla, mittasin nyt uudestaan niin paino oli noussut 100 grammaa aloituksen teon jälkeen vaikken ole syönyt tai juonut tänään vielä yhtään mitään! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi