3 kuukaudessa tiputettu 25 kg
Tällä palstalla sanottiin etten pystyisi tällaiseen nälkäkuuriin, mutta pystyin!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, kertoisitko päivän syömiset ? Auttaisi meitä muitakin.
En valitettavasti halua niitä jakaa, koska ei ole millään tavalla terveellistä ja tiedostan sen. En suosittele muille, vaikka itse tykkään lopputuloksesta. Tiputtakaa painoa terveellisesti, kiitos
Lihastreenillä ja oikealla dieetillä pudotuksesta saa pysyvän.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden päästä ap on 50kg lihavampi. Nopea laihtuminen johtaa aina tuohon
Riippuu miten sen tekee,useimmat tekevät väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, kertoisitko päivän syömiset ? Auttaisi meitä muitakin.
En valitettavasti halua niitä jakaa, koska ei ole millään tavalla terveellistä ja tiedostan sen. En suosittele muille, vaikka itse tykkään lopputuloksesta. Tiputtakaa painoa terveellisesti, kiitos
Kun olet nyt saanut laihdutettua, niin se ei suinkaan ole lopputulos. Kituuttamalla laihdutetut kilot palaavat kavereitten kanssa. Lopputulos näkyy vuoden/kahden päästä aikasintaan.
Ei aina mutta joskus liian nopea laihtuminen (yli 25% kehon aloituspaikoista kolmessa kuukaudessa) voi seuraa siihen että saattaa tarvita sairaalahoitoa. Suosittelen siis tosi maltillisesti nostamaan nykyiset kalorimäärät että ei tule elektrolyyttien tasapainohäiriöitä, varsinkin jos alat nyt syömään ruoka suositusten mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roikkuuko nahka?
En ainakaan huomaa. Olen tosi nuori niin ehkä siitä johtuen.
Hyvä homma. Nuorena nahka vetäytyykin helpommin kilojen mukana. Nyt vain koitat saada syömisen terveelliseksi ja monipuoliseksi. Elä palaa entiseen malliin.
Vuoden päästä ap on 50kg lihavampi. Nopea laihtuminen johtaa aina tuohon