Käykö joku oikeasti noilla joogastudioilla ja äänimaljarentoutuksissa?
Samaa settiä nämä personal trainerit, hyvinvointivalmentajat ja jäsenkorjaajat. Riittääkö kaikille asiakkaita? Mainoksia näkyy jatkuvasti, mutten tunne ketään, joka noista maksaisi.
Kommentit (6)
Ei ne niitä tappiolla tee. Ainakaan kovin pitkään.
En tiedä mutta viime viikon messuilla järjestetty aamujooga oli kuin perus venyttelyä. En moisesta valmennuksesta maksaisi. Helpottaahan se heitä jotka eivät muuten saa itsestään edes venyttelemään.
Käy todella paljon ainakin omalla paikkakunnalla. Täynnä on salit
Äänimaljarentoutuksessa olen käynyt itse kerran ja se on todella rentouttava. Olisin vaan toivonut myös korkeampia ääniä, ne metalliset ja kristallisetkin ovat aika matalat lopulta, ja tuntuu että ei pääse tarpeeksi korkeisiin ajatuksiinkaan sitten
No jos en millään keksi, mitä teen ePassi-rahoilla, 220 e, niin voin ostaa itselleni pari kertaa johonkin tuommoiseen. Tai vesikellutteluun, mitä se nyt on. Semmoinen rentoutus hiljaisessa vesikapselissa.
Jäsenkorjaus on toiselta nimeltään mobilisoiva hieronta. Eli syvähieronta koko kropalle, paitsi kestää 2h sen normaalin 45min sijaan. Best money ever spent, olen käynyt 15 vuotta.
Ja joogassa on ryhmät aina täynnä.
Ei käy. Niitä järjestetään seinille ja tyhjille huoneille. Ohjaaja joogaa yksinään siellä kuukaudesta toiseen.