Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö joku oikeasti noilla joogastudioilla ja äänimaljarentoutuksissa?

Vierailija
30.10.2024 |

Samaa settiä nämä personal trainerit, hyvinvointivalmentajat ja jäsenkorjaajat. Riittääkö kaikille asiakkaita? Mainoksia näkyy jatkuvasti, mutten tunne ketään, joka noista maksaisi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy. Niitä järjestetään seinille ja tyhjille huoneille. Ohjaaja joogaa yksinään siellä kuukaudesta toiseen.

Vierailija
2/6 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne niitä tappiolla tee. Ainakaan kovin pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta viime viikon messuilla järjestetty aamujooga oli kuin perus venyttelyä. En moisesta valmennuksesta maksaisi. Helpottaahan se heitä jotka eivät muuten saa itsestään edes venyttelemään.

Vierailija
4/6 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy todella paljon ainakin omalla paikkakunnalla. Täynnä on salit

Äänimaljarentoutuksessa olen käynyt itse kerran ja se on todella rentouttava. Olisin vaan toivonut myös korkeampia ääniä, ne metalliset ja kristallisetkin ovat aika matalat lopulta, ja tuntuu että ei pääse tarpeeksi korkeisiin ajatuksiinkaan sitten

Vierailija
5/6 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos en millään keksi, mitä teen ePassi-rahoilla, 220 e, niin voin ostaa itselleni pari kertaa johonkin tuommoiseen. Tai vesikellutteluun, mitä se nyt on. Semmoinen rentoutus hiljaisessa vesikapselissa.

Vierailija
6/6 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäsenkorjaus on toiselta nimeltään mobilisoiva hieronta. Eli syvähieronta koko kropalle, paitsi kestää 2h sen normaalin 45min sijaan. Best money ever spent, olen käynyt 15 vuotta.

Ja joogassa on ryhmät aina täynnä.