Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan olitte kotona lapsenne kanssa?

18.02.2007 |

Hei, minua alkoi vaivata tuo otsikon kysymys! Olin esikoiseni kanssa kotona vain 2v. ja sen jälkeen meni päivähoitoon. Nyt aijon olla ainakin vauvani kanssa 3v. kotona, ja toinen on vielä, milloin lopetitte imettämisen, minä aloin " vieroittaa" esikoistani äidin maidosta jo 7kk ikäisenä ja sen jälkeen on aloittanut täysin pullomaidon ja muut soseet:).

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin täyttää pian 19, nuorin on 4-vuotias, lapsia on yhteensä viisi. Kaikkia olen imettänyt pitkään, reilusti yli vuoden neljää ensimmäistä, nuorinta lähes kolme vuotta.

Vierailija
2/4 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka aloitti hoidon 1v4kk iässä, toinen tulee menemään hoitoon 1v3kk iässä.

Ekaa täysimetin reilut 4kk ja kiinteiden ohella vuoden, toista meinaan täysimettää 6kk ja kiinteiden ohella ainakin sen vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä imetin 10kk, toista imetän edelleen kun ikää on 2v.

Vierailija
4/4 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsilla ikäeroa 14 kk. Imetyksen lopetin kun tulin uudestaan raskaaksi neuvolani suosituksesta.. Puolivuotta kerkesin imettää.

Lapset meni hoitoon kun esikoinen täytti 2 ja pikkukakkonen oli miltei vuoden.

Kakkosta imetin 8 kk, sitten lopetin.

Sekakäyttöä meillä on aina ollu, korviketta on siis lapset juonu tarpeen vaatiessa.

Kolmas (ja mahdollisesti neljäs lapsi) on haaveissa jo ehkä lähempänä kuin ollaan kaavailtu (?) -Teen töitä paremman äitiysrahan vuoksi. Imettää aion samaan tahtiin kuin aikaisempiakin, sen tosin näkee sitten tosi tilanteessa mikä tuntuu hyvältä. Hoitoon meillä lapset ei mene kun olen kolmannesta kotona. Samaten kotona viihdyn täydet 3 vuotta. Sitten kun palaan töihin on vanhemmat lapset luultavasti koulussa ja esikoulussa.. :D