Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomeen rupsahti mijoonaa25e, onkohan palstalainen tuo lottovoittaja?

Vierailija
30.10.2024 |

Sinne kopsahti Viikinkin kirves ja lopsahti 25 miljoonan säkki suomenmaahan! On palstalle tämä voittaja kirjoitellut, mitä, häh, miljornääri?

Ja kyllä, haluaisin miljonääriksi (jos se Viikinki tahi Eurojaakko näitä lueskelee, että mitäpä matoset- vaan voihan olla minunkin säkissäin kun Viikinkille uhrilantin annoin mutta en ole vielä numeroita tarkistanut jotka tämä Viikinki alamaisilleen antoi!)

Jos on palstalainen tai minä niin toivoisin että muille palstalaisille tai minulle ohut siivu siitä voitosta tarjottaisiin! Nainen olen ja seksistäkin olen aina ajatellut että parempi jaettu ilo kuin yksinäinen masennus! Maalta olen ja jo nuorena katsoin miten se rakkaus ja paneskelun ilo sitä eläinmaailmaan pyöritti- meillä ihmisillä riesana tuo raha nuokin ilot pilaamassa!

Mutta onnea voittajalle jos on palstalainen (mutta en minä, jos minä, niin onnea itselleni ja muillekkin- jos vaikka nimipäivää, synttäriä, hääpäivää eli muuta!)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kenelläkään edes kuutta oikein. Saati sitten kuusi ja lisänumero. Kierroksen korkein voitto säälittävät alle 30 000 euroa. Ja sekin vain kahdelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan