Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaako ketään enää silkkimyssyillä....?? Vai pelkäättekö sitä leimaa minkä voi saada...

Vierailija
18.02.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin meidän tulevalle vauvalle Ruohonjuuresta silkkisen myssyn, ajattelin että se on varmaan ihanan pehmoinen / sileä vastasyntyneen pään suojaksi kun synnäriltä kotiin lähdetään.

Vierailija
2/6 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin niinkuin tiedoksi.

Ja mitähän leimaa ap mahtaa tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te silkkimyssyilijät niin nynnyjä, että pelkäätte jotain leimautumista?

Ihan tosissaan, itse en ainakaan KOSKAAN ole kiinnittänyt huomiota siihen mitä muitten kersoilla on päässään, eikä minua kiinnosta tipan vertaa mitä joku toinen peruspirjo ajattelee minusta.

Vierailija
4/6 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin suomen kielen raiskaaja!

Vierailija
5/6 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa, enkä ehdi tarkkailla ympäristöä, että kuka nyt katsoo ja millä silmällä lasteni vaatetusta saati päähinettä. Laitan silkkimyssyn päähän siinä missä muunkin hatun.

Mainio ilmaus muuten tuo [b]peruspirjo[/b] ;D

Vierailija:

Oletteko te silkkimyssyilijät niin nynnyjä, että pelkäätte jotain leimautumista?

Ihan tosissaan, itse en ainakaan KOSKAAN ole kiinnittänyt huomiota siihen mitä muitten kersoilla on päässään, eikä minua kiinnosta tipan vertaa mitä joku toinen peruspirjo ajattelee minusta.

Vierailija
6/6 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleppas nyt ap vähän valaisemaan tyhmiä. Tämä oli minulle ihan uusi juttu..

Kyllä uskalla käyttää lapsellani silkkimyssyä, miksi en uskaltaisi? Jos minut tästä syystä joku jotenkin leimaa niin antaa palaa vaan. Ei voisi vähempää kiinnostaa.