Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräätkö aina aamuisin iloisena ja pirteäni päivään?

Vierailija
30.10.2024 |

Heräätkö heti ja alat sitten päivän askareita tekemään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappi tanassa uuteen päivään!

Vierailija
2/14 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Vaikka saisin nukkua niin pitkään kuin haluan, kestää sängystä nouseminen tunnin, jos ei ole kiire. Arkiaamut ovat täyttä tuskaa, en heräisi koskaan ennen kymmentä jos ei ole pakko. Näin 46-vuotiaana ei ole ainakaan kyse harjoituksen puutteesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet

Vierailija
4/14 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään hitaasti. Täytyy varovasti avata silmät ja köllötellä. Sitten puolen tunnin päästä ylös (ehkä).

Vierailija
5/14 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään heti jos tarvii herätä. Talvella nukun varmaan 10-12 aamulla

Vierailija
6/14 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrätietoisena päivään ja päivän päätteeksi kiitollisena päivään.

Vierailija
7/14 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun herään niin menee päivä pilalle. Ikävä kyllä herään joka saamarin päivä. Mun pitäisi varmaan ottaa joku lääke heti aamulla mutta en halua syödä rauhoittavia enkä varsinkaan neuroleptejä. Kärsin siis jatkuvasti kun en muuta voi.

Vierailija
8/14 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä. Vaikka saisin nukkua niin pitkään kuin haluan, kestää sängystä nouseminen tunnin, jos ei ole kiire. Arkiaamut ovat täyttä tuskaa, en heräisi koskaan ennen kymmentä jos ei ole pakko. Näin 46-vuotiaana ei ole ainakaan kyse harjoituksen puutteesta. 

Miten voit elää noin? Minä herään reilusti ennen auringonnousua.

Vierailija
9/14 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa ja väsyttää aamulla. Työ on samaa paskaa joka päivä. Haaveilen hamppuköyteen kyhätystä solmusta. M39

Vierailija
10/14 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään noin klo5 kuin kärppä, aina ennen kellon soittoa joko soi klo6. Juon rauhassa aamukahvit ja selaan kännyä. Sitten alan laittaa ruokaa. On kiva kun on ruoka valmiina kun työpäivä päättyy. Siivoilen keittiön, hoitelen pyykit, laitan robon imuroimaan ja muutenkin laitan paikat kuntoon. Työt alkaa klo 7.30. On kiva tulla väsyneenä töistä kun kaikki päivän kotihommat on jo hoidettu. Oon vireimmillään aamuisin ja illat makaan sohvalla tuijotellen suoratoistoa ja kuukahdan viimeistään klo 22. 

Lomalla tää tapa kyllä ärsyttää. 

Vierailija
11/14 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herään noin klo5 kuin kärppä, aina ennen kellon soittoa joko soi klo6. Juon rauhassa aamukahvit ja selaan kännyä. Sitten alan laittaa ruokaa. On kiva kun on ruoka valmiina kun työpäivä päättyy. Siivoilen keittiön, hoitelen pyykit, laitan robon imuroimaan ja muutenkin laitan paikat kuntoon. Työt alkaa klo 7.30. On kiva tulla väsyneenä töistä kun kaikki päivän kotihommat on jo hoidettu. Oon vireimmillään aamuisin ja illat makaan sohvalla tuijotellen suoratoistoa ja kuukahdan viimeistään klo 22. 

Lomalla tää tapa kyllä ärsyttää. 

Katsos, sielunkumppani. Kerrankin joku asiallinen ja organisatorinen henkilö tälläkin palstalla.

Vierailija
12/14 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen puolen vuoden aikana olen mennyt nukkumaan aamuisin noin seitsemän aikaan. Herännyt iltapäivällä viiden aikoihin. Yöt tulee kupattua hereillä. Näin elää tuore eläkeläinen.

Vierailija
13/14 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit elää noin? Minä herään reilusti ennen auringonnousua.

Älä huoli, työt pitävät huolen siitä, etten saa nukkua kuin korkeintaan viikonloppuisin pitkään ja silloinkin monesti jotain menoa niin että on pakko laittaa kello soimaan.

Vierailija
14/14 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa herätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi