Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sijoittanut kultaan?

Vierailija
30.10.2024 |

gramman arvo joku 80 euroo

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on 1 pieni kultaharkko. Tekisi mieli ostaa lisääkin mutta nyt hinta niin kova niin keksin muitakin kohteita tuhlata rahani.

Vierailija
2/5 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2002 ostin 500g harkon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vuosia sitten. Hurjaa nousua on ollut, ja nyt mietin mitä tehdä.

Luultavasti pidän.

Vierailija
4/5 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta että gramman arvo 80 euroa!

WWWAU, minulla on pieni omaisuus kaapissani!

On vanhoja kultakoruja mm. paksu  bismark kaulaketju ja ranneketju.  Umpinainen leveä rannerengaa.  Vanha paksu vihkisormus, aika isoa kokoa.  Oma vanha kihlasormus.  Yksi sormus, leveä jossa iso  kivi. Tiedän että jalokivistä  ei kai mitään makseta! Plus muuta uuta pikkusälää. 

Joskus käynyt mielessä että kävisii arvioittamassa, ehkä pitää tosissaan mennä, ei niillä tuolla kaapissakaan mitään tee.  Lapset niitä ei arvosta ja kinä en käytä, sen verran vanhanaikaisia on ja raskaita. Ei sovi arkikäyttöön.

Voisi olla myös  hienoa teettää niistä mysö jotain uutta itselleen.....

Vierailija
5/5 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko totta että gramman arvo 80 euroa!

WWWAU, minulla on pieni omaisuus kaapissani!

On vanhoja kultakoruja mm. paksu  bismark kaulaketju ja ranneketju.  Umpinainen leveä rannerengaa.  Vanha paksu vihkisormus, aika isoa kokoa.  Oma vanha kihlasormus.  Yksi sormus, leveä jossa iso  kivi. Tiedän että jalokivistä  ei kai mitään makseta! Plus muuta uuta pikkusälää. 

Joskus käynyt mielessä että kävisii arvioittamassa, ehkä pitää tosissaan mennä, ei niillä tuolla kaapissakaan mitään tee.  Lapset niitä ei arvosta ja kinä en käytä, sen verran vanhanaikaisia on ja raskaita. Ei sovi arkikäyttöön.

Voisi olla myös  hienoa teettää niistä mysö jotain uutta itselleen.....

Toi on siis sijoituskullan hinta. Romukulta varmaan aika eri, mutta ehkä ihan hyvä sekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä