Petolliset UK
Katsoiko joku? Kylläpäs oli superjännä ihan loppuun asti!
Kommentit (82)
UK kausi 2
tämän päiväisessä jaksossa näkyi hyvin lauma äänestäminen.
Sekä kun ihmisillä on kitkaa, niin äänestetään sen perusteella.
Ikävästi nyt leikataan nämä jaksot, että mihin kohtaan loppuu. Ei siten kuin ekalla kaudella ja Suomen versiossa on totuttu. Nytkin tuli vähän petetty olo, kun loppui juuri siihen, kun karkotettu oli paljastamassa kumpi on. Katsojathan sen jo tietävät, joten ei tarvitse edes jännätä. Jäi vähän sellainen olo että plääh.
Nyt tuolla on muuten paljon kovapintaisempaa porukkaa kaikki kuin viime kaudella. Silloin siellä hajoiltiin ja paruttiin pöydässä koko ajan, yllättäen varsinkin porukan miehet.
Petolliset UK - sarjan 2. kausi tulee Ruutuun saataville 9.6. alkaen.
Nyt on tiedossa, vihdoinkin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tulee ruutuun, vaikka myöhemminkin. Itse en juurikaan katso TV n puolelta kuin uutiset. Eli kaiken muun katson silloin kuin minulle sopii.
Nyt olen muutaman kerran nähnyt tätä toista kautta, kun olen sattumalta hoksannut katsoa ohjelmatietoja.
Vierailija kirjoitti:
Ruudusta katsojien pitää nyt sitten yrittää pysytellä "uutispimennossa" siihen asti, etteivät juonenkäänteet ja lopputulos selviä heille ennen aikojaan. Itse seuraan nyt tv:stä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se sama kuin se Suomalainen versio?
Ei, kun suomalainen. Suomalainen isolla lauseen keskellä on sukunimi.
Nukahdin kesken kaiken, kuka tippui? Toivottavasti Paul..
Vierailija kirjoitti:
Nukahdin kesken kaiken, kuka tippui? Toivottavasti Paul..
Joo just se.
Se Miltonin (vai mikä nimi oli) pudotus oli vähän tylsä homma. Siihen mennessä kukaan ei ollut epäillyt häntä, ei maininnut hänen nimeään ja sitten hän paljastui vain sen myrkytystehtävän takia, jonka joutui tekemään. Eli Milton pelasi petollisena muutoin tosi hyvin! Olisi ollut parempi, jos uskolliset olisivat joutuneet etsimään hänet muun käytöksen kautta. Paulkin oli ollut jo pitkään paljon epäilyttävämpi kuin hän.
Vierailija kirjoitti:
Se Miltonin (vai mikä nimi oli) pudotus oli vähän tylsä homma. Siihen mennessä kukaan ei ollut epäillyt häntä, ei maininnut hänen nimeään ja sitten hän paljastui vain sen myrkytystehtävän takia, jonka joutui tekemään. Eli Milton pelasi petollisena muutoin tosi hyvin! Olisi ollut parempi, jos uskolliset olisivat joutuneet etsimään hänet muun käytöksen kautta. Paulkin oli ollut jo pitkään paljon epäilyttävämpi kuin hän.
Paulilla meni överiksi peli, luuli että hän on kingi. Yllättävästi myönsi että Harry pelasi hyvin pudotuksen eikä vaikuttanut ollenkaan katkeralta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paulilla meni överiksi peli, luuli että hän on kingi. Yllättävästi myönsi että Harry pelasi hyvin pudotuksen eikä vaikuttanut ollenkaan katkeralta.
Todellakin, luuli hallitsevansa peliä. Kuten totesi, sekosi omaan näppäryyteensä. Luultavasti sortui siihen, koska alkoi itse olla niin vahvasti epäilyksenalainen. Ajatteli antaa uskollisille sitä mitä nämä halusivat, petollisia ja sillä pelastuvansa itse. Ylimielisyydessään kuvitteli voivansa juonia mitä tahansa, eikä tajunnut sen kulkeutuvan myös kohteen korviin.
Siis Miles oli tuo henkilö, jota yllä keksin nimittää Miltoniksi :D
Olen vähän jälkijunassa tässä. Mutta aloitin eilen katsomaan (ruudussa) enkä pystynyt lopettamaan! Katoin finaalijakson aamulla.
Olipa todella jännä ja sisälsi kaikkea enemmän kun Suomi-versiossa! Enkä tarkota pelkkää palkintopottia.
Vaikka osallistujat oli ns. taviksia (en ois kyllä britti-julkkiksiakaan tunnistanut), oli tosi mukaansa tempaava. Osallistujat esitettiin tosi hyvin persoonina. Tuntuivat jollain tavoin lopuksi ihan tutuilta!
Tykkäsin Amandasta, pelasi tosi hyvin. Will oli tosi symppis, olisin toivonut voittoa hänelle. Tämä pariskunta pudotettiin onneksi, olivat molemmat mun mielestä tosi ärsyttäviä. Ahdisti myös se vanhempi gay-mies, joka oli niin ylidramaattinen.
Mua jäi vaan ihmetyttämään, että eivätkö tosiaan yöpyneet tuossa isossa linnassa? Luulisi, että tilaa ainakin olisi. Melko turhaa kuskaamista edes takasin. Niillä matkoilla majapaikkaan ja takaisin ehtivät monet varmaan keskustella.
Petolliset UK kausi 2 ruudussa nyt!
Petolliset UK, kausi 2 tykitetty loppuun, mielenkiintoinen oli
Tykkään kyllä enemmän suomiversiosta. Kerronta on selkeämpää ja pysytään asiassa. Traitorssissa mahtaillaan helikoptereilla ja muilla epäolennaisella.
Suomiversiossa tosi iso ilo on Petollisten paljastus. Traitorssissa jää se ilo kokonaan pois.
Kun julkkikset kisaa niin siihen pääsee nopeammin mukaan kun kilpailijoihin tutustuminen ei vie niin paljon aikaa.
Tuli tosi paha mieli sen tytön puolesta, joka hävisi lopussa.
Katsoin nyt nämä Traitorsin kaksi kautta maratonina, ja tykkäsin paljon! Parasta on juontaja Claudia: luonteva, monipuolinen, välillä ihanan julma ja välillä hyppii ja kannustaa tehtävissä. Nyt pitää jaksaa odottaa heinäkuulle kolmoskautta...
Joo ykkös- ja kakkoskaudet tykitetty. Kolmosta odotellessa.
Tässä kun odotan tämän päivän petolliset Uk 2. kauden jaksoa tulevan Jimiltä.Niin selailin muita kanavia ja ajattelin katsonpa suomi versiota, mutta ei ,, piti vaihtaa kanavaa.
Hullua kyllä, mutta kun näin Sitan, piti vaihtaa kanavaa. Edelleenkin hänen pelaaja taitonsa kuohuttaa ( niin petollisista kuin selvityjissä ).