Eikö itseänne kyllästytä jatkuva poliittinen riidan haastaminen?
Päivästä toiseen samat mielipuolet kiihdyttämässä vastakkainasettelua ja haastamassa riitaa. Oikealta ja vasemmalta. Teitä kaikkia yhdistää se, ettette siedä erilaisia näkemyksiä ja lähestymistapoja. Menette henkilökohtaisuuksiin ja mielestäänne KAIKKI jotka eivät ole täsmälleen samaa mieltä, ovat joko persuja tai vassareita. Ette näe mitään siinä välissä. Olette kaikki öyhöttäjät TÄSMÄLLEEN samanlaisia mutta ette tajua sitä koska teillä ei ole kykyä itsereflektioon. Luulisi olevan kuluttavaa keskittyä aamusta iltaan tuohon möyhöämiseen ja negaatioon.
Kommentit (45)
Ei se että joku on eri mieltä haittaa sinänsä. Jokainen saa olla niin vasemmistokommari kuin sielu sietää. Mutta se pitää mun mielestä tehdä ilman MUN rahoja. Niin kauan kun mun rahat ei ole turvassa, jaksan kyllä asiasta idiooteille vääntää. Se on väärin ja vääryyttä vastaan pitää uskaltaa sanoa. En mä ihmisten tappamisen ideologiaakaan täällä vierestä hymistelisi, vaan sanoisin sen olevan kiero filosofia.
Vierailija kirjoitti:
Minä en haasta riitaa. Se on tiedätte kyllä minkä puolueen tapa.
Tiedämme. Punavihervassareiden.
Vierailija kirjoitti:
Ei se että joku on eri mieltä haittaa sinänsä. Jokainen saa olla niin vasemmistokommari kuin sielu sietää. Mutta se pitää mun mielestä tehdä ilman MUN rahoja. Niin kauan kun mun rahat ei ole turvassa, jaksan kyllä asiasta idiooteille vääntää. Se on väärin ja vääryyttä vastaan pitää uskaltaa sanoa. En mä ihmisten tappamisen ideologiaakaan täällä vierestä hymistelisi, vaan sanoisin sen olevan kiero filosofia.
Vttu sinulla ei olis penniäkään ilman meitä sosialisteja, olisit persaukinen venäjän maaorja.
Kiittämättömyys kukkii näillä ökyperseilijöillä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyttää. Kaikki keskustelut on nykyisin pelkkää väittelyä ja huutelua jossa ei ole sisällöllä enää merkitystä vaan sillä kuka huutaa kovimmalla äänellä. Kansanedustajillakaan ei enää käytöstapoja ole, huudellaan puheenvuorojen päälle.
Kannattaa ajatella palsta vessan seinänä ja siivooja pyyhkii jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä sinä sinä sinä ja vtut kaikista muista.
Olet ihan täysin päästäsi vialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto on todella väsyttävä tässä kaikessa riidan haastamisessa. Siitäkin huolimatta että Li äänestettiin ulos kotimaan politiikasta.
Mitään riitelyä ei politiikassa ollut ennen kuin persut perustettiin. Kaipaan vanhoja, hyviä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto on todella väsyttävä tässä kaikessa riidan haastamisessa. Siitäkin huolimatta että Li äänestettiin ulos kotimaan politiikasta.
Kyllä ne on persut jotka riitelee kaikkien kanssa ja usein keskenäänkin.
Jopa hallituskumppaniensa kanssa, mikä on kyllä ihan ennenkuulumatonta. Lol. Yleensä hallituksilla on sentään rivit suorassa.
Tänään juuri persu kuittas kritiikin humanitäärisen avun lopettamisesta vastoin ihan kaikkien oikeustajua sillä että "vassarit on tyypillisesti taas teroristien puolella".
Ihan oikeesti nää puolet ei ole tIsMalLeEn sAmaT, toinen tekee konkreettista ihan oikeaa pahuutta seuraamuksista viis.
Ei kyllästytä. Niin kauan kun miehet ei lopeta kannattamasta oikeistoa niin niin kuauan vihaan miehiä jotka ei kannata meidän poliittista ajatusmaailmaa. Me olemme vain oikeassa, ei yksikään natsioikeisto puolue
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllästytä eikä hävetä, porvarilla on taas kaupan häpeää ja hiljentämistä.
Huuto loppuu samalla sekunnilla kun rikkaiden rikastuttaminen kaikkien muiden kustannuksella loppuu, eikä sekunttiakaan ennen.
Ei tämä ole minkään ryhmän agendaa, tämä on kansalaisten ääni joka yritetään hiljentää oikealta JA vasemmalta.
Tämä!
Ei vasemmistokaan meistä välitä, ulisevat israelista, pissavärkeistä ja ulkomaiden höpönlöpöstä.
Mutta se ei poista hallituksen vastuuta, kyllä me edelleen silti pidetään perskokkare hallitusta vastuussa omista toimistaan.
Näin on.
Suomalaiset ensin! Mietitään sitten muita ja jo valmiiksi rikkaita kun siihen on varaa.
Minusta on jotenkin suloista kuinka isänmaallinen ja sosialistikin löytää yhteisen sävelen vihatessaan kaiken varastelevaa porvaria.
<3
Vierailija kirjoitti:
Koita pikkuhiljaa ymmärtää että sinun rahat on meidän kaikkien rahoja. Itse haluat tehdä töitä niin on sinun velvollisuus luovuttaa osa palkastasi meille jotka ei haluta tehda töitä. Minulla on ihan samanlainen oikeus hyvään elämään vaikka en haluakkaan tuhlata aikaa ja voimia töiden tekoon ja kun sinä haluat niin siinä tulee velvollisuudet minun oikeuksia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita pikkuhiljaa ymmärtää että sinun rahat on meidän kaikkien rahoja. Itse haluat tehdä töitä niin on sinun velvollisuus luovuttaa osa palkastasi meille jotka ei haluta tehda töitä. Minulla on ihan samanlainen oikeus hyvään elämään vaikka en haluakkaan tuhlata aikaa ja voimia töiden tekoon ja kun sinä haluat niin siinä tulee velvollisuudet minun oikeuksia kohtaan.
Kukaan ei oikeasti ajattele näin, perskokkare alko taas larppaan mielikuvitusvihollisiaan koska kansan parista niitä ei oikeasti löydy.
Sinä olet niiiiiiin vähän.
Täähän menee persuincelit hienosti, minä vähän yllytän ja te väännätte itsenne niin epärehelliselle korkkiruuville että ihan kaikki näkee sen läpi tosta noin vaan.
Minä nojailen taaksepäin ja katselen kun te hirttäydytte omaan narsismiinne.
: ]
On se kumma, että ei osata tehdä yhteistyötä eikä edes yritetä.
Miksi pitää jauhaa paskaa? "Persuilla" on kykyä ja tahtoa keskusteluun - se on vasemmisto joka ei halua keskustella lainkaan ja on myös omillensa näin opastanut toimiman. Kahtiajako on tasan yhden osapuolen valinta, nimittäin vasemman laidan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään riitelyä ei politiikassa ollut ennen kuin persut perustettiin. Kaipaan vanhoja, hyviä aikoja.
Ilman "persuja" sinutkin oltaisiin aivopesty intersektionaaliuskoon sinun itsesi edes asiaa tajuamatta. Taitaa asia olla jo nyt hiukan sinne suuntaan kallellaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää jauhaa paskaa? "Persuilla" on kykyä ja tahtoa keskusteluun - se on vasemmisto joka ei halua keskustella lainkaan ja on myös omillensa näin opastanut toimiman. Kahtiajako on tasan yhden osapuolen valinta, nimittäin vasemman laidan.
On sulla ainakin hiukan huumorin tajua. Persuilla on kykyä ja tahtoa keskusteluun. Just samaa kykyä kuin kykypuolue kokoomuksella on valtion velan kasvattamiseen. On se sellaista kykyä että minä en alkaisi sillä kehumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin kaipaan vanhoja, hyviä aikoja ilman vihervasemmiston fanittamaa muslimi-invaasiota. Jos tätä ei olisi tapahtunut, ei persuillakaan olisi tilausta, eikä koko puoluetta olisi ollut tarpeen perustaa.
Ei ole sattumaa, ettei Tanskassa ole "persuja", kun sikäläiset demarit ja vasemmisto korvaa persut.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllästytä. Niin kauan kun miehet ei lopeta kannattamasta oikeistoa niin niin kuauan vihaan miehiä jotka ei kannata meidän poliittista ajatusmaailmaa. Me olemme vain oikeassa, ei yksikään natsioikeisto puolue
Sarkasmi on vaikea laji.
Kyllästyttää. Kaikki keskustelut on nykyisin pelkkää väittelyä ja huutelua jossa ei ole sisällöllä enää merkitystä vaan sillä kuka huutaa kovimmalla äänellä. Kansanedustajillakaan ei enää käytöstapoja ole, huudellaan puheenvuorojen päälle.