Maclaren Triumph rattaat - kokemuksia?
Harkitsen ostavani Maclaren triumph matkarattaat (vuoden 2005 mallia, hyvässä tarjouksessa). Löytyisikö käyttökokemuksia?
Lähinnä ostoskäyttöön ajattelin niitä. Renkaat taitavat olla niin pienet, ettei niillä juuri ulos mennä paitsi hyvillä, lumettomilla teillä. Vaikeaa maastoa varten meillä on kuitenkin Hartanin hyvät yhdistelmät.
Käyttäjä on 1v 2kk taapero.
Tärkeä ominaisuus olisi kevyt paino ja että menevät pieneen kasaan. Netin perusteella näin olisikin, mitä mieltä oikeat käyttäjät?
Kommentit (6)
Kiva kuulla, että vaunut vastasivat odotuksia. Taidan tilata nuo, juuri tuon näköisiä olen metsästänyt ja nyt hintakin on kohdallaan. Vielä jos jollakulla muulla on Triumphin käyttökokemuksia, niin kertokaa ihmeessä :)
Itseänikin kiinnostaisi nuo rattaat!
Ovat kevyet, menevät pieneen tilaan ja kätevät kasata/avata. Meillä ne ovat aina auton takatilassa mukana :)
Matkustelemme paljon ja ne ovat olleet hyvät myös matkakäytössä. Niissä kun on se kätevä kantohihna, niin kulkevat kätevästi vaikka olalla.
Niin ja me ollaan kyllä käyetty niitä myös talvella ulkokäytössä. Kyllä niillä pääsee eteenpäin auratuilla teillä pienistä pyöristä huolimatta :)
Ja MacLarenithan ovat taatusti kestävät (meillä oli aiemmat n. 10v vanhat, serkulta perityt, ja hyvin toimivat kunnes kankaat pettivät. Runko pelaisi vieläkin, kangas pitäisi vain uusia...).
Niin se piti vielä mainita, että muistaakseni siellä tarjouksissa ei ollut kuin punaisia, mutta koko Maclaren-valikoima-kohdassa oli myös tummansininen tuohon samaan hintaan. Tilasin molemmat, ja noista se punainen on ehdottomasti makeampi vaihtoehto. Poikakin tykästyi siihen väriin heti...
Tilasin juuri nuo Triumphit, taidat olla tilaamassa samasta paikasta?
Olin tosi positiivisesti yllättynyt niiden tukevuudesta ja tilavuudesta, poika 1 v 8 kk ei saanut niitä keikkaamaan vaikka kiipeili niissä oikein urakalla. Ja lisäksi menivät heittämällä miniatyyriautoni takakonttiin, jonne olen saanut muita sateenvarjorattaita sovitella. Loisto-ostos minusta!