Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävän iso OP:n uusi avainlukulista ei mahdu lompakkoon

Vierailija
30.10.2024 |

Äiti sai juuri uuden listan. Miksi se on noin suuri?!

Kommentit (170)

Vierailija
1/170 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella se ulkoa niin ei tartte kantaa mukana.

Vierailija
2/170 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan hullu sitä mukanaan kanna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/170 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia sitä lompakossa pitäs kantaa? 

Vierailija
4/170 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää mobiilia niin ei tarvi mitään lappuja.

Vierailija
5/170 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin heikkonäköiselle sopivan kokoisilla numeroilla. 6/5. Op:n paras lista. 

Vierailija
6/170 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö op käyttää paperisia avainlukulistoja?

Vierailija
7/170 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun et taittele mukaasi vielä paperista tilinavaussopimusta

Vierailija
8/170 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi harmi, kun ei voi enää pitää pankkikorttia ja avainlukulistaa lompakossa, varas pettyy...

Vierailija
9/170 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidille oli pankissa annettu myös valtava avainlukulista! Lohdutin itseäni, että jospa ne ovat senioreille tarkoitettuja, mutta ilmeisesti eivät. Mulla on avainluvut lompakossa, sillä en halua asentaa sovellusta. 

Vierailija
10/170 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ovatkin ajatelleet, että näin voisi välttää avainlukujen joutuminen vääriin käsiin? Ei myöskään häviä niin helposti kuin pieni lipare.

Vierailija
11/170 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö op käyttää paperisia avainlukulistoja?

Kyllä sen saa, mutta eikö kaikki nykyään käytä mobiilipankkia? Siihen riittää käyttäjätunnuksen ja pin-koodin opettelu. Pinkin valitaan itse.

Vierailija
12/170 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin voi olla niin huono kuin Nordean tunnuslukulaite, joka on ihan mahdoton vanhukselle, jolla on jo heikot voimat ja motoriikassa ongelmia.

Vierailija
13/170 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että voi käyttää nettipankkia missä tahansa.

Käyttäjätunnuksen + salasanan oppii ulkoa, mutta avainlukulista pitää olla mukana.

Vierailija
14/170 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äidille oli pankissa annettu myös valtava avainlukulista! Lohdutin itseäni, että jospa ne ovat senioreille tarkoitettuja, mutta ilmeisesti eivät. Mulla on avainluvut lompakossa, sillä en halua asentaa sovellusta. 

Koska miksi? Se ei altista sua petoksille eikä varkauksille, mutta tunnuslukulistalla sun tilin saa tyhjäksi kuka tahansa millä laitteella tahansa etenkin kun oot ystävällisesti kirjoittanut siihen käyttäjätunnuksesikin. 

Vierailija
15/170 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuksille suunnattu. Muut käyttää mobiilia. Vaikka ihan yhtäpaljon joutuu näpyttelemään kummassakin. 

Mutta entäs jos puhelin kastuu, sekoaa tai katoaa?

Vierailija
16/170 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että voi käyttää nettipankkia missä tahansa.

Käyttäjätunnuksen + salasanan oppii ulkoa, mutta avainlukulista pitää olla mukana.

Toiv. muistat tyhjentää välimuistin jos vieraalla koneella teet. Ettei jää tili auki kelle tahansa, joka vöhkii sen avainlukulistan 

Vierailija
17/170 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun et taittele mukaasi vielä paperista tilinavaussopimusta

AVainlukulistan tarpeen ymmärrän mutta mihin tuotatilinavaussopimusta tarvitsee?

Vierailija
18/170 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi harmi, kun ei voi enää pitää pankkikorttia ja avainlukulistaa lompakossa, varas pettyy...

Mitenkäs nuo kaksi korreloi keskenänsä?

Vierailija
19/170 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miksi? Se ei altista sua petoksille eikä varkauksille, mutta tunnuslukulistalla sun tilin saa tyhjäksi kuka tahansa millä laitteella tahansa etenkin kun oot ystävällisesti kirjoittanut siihen käyttäjätunnuksesikin. 

Minulla ei ole mukanani tai edes kotonani mitään muita pankkitietoja kuin tuo avainlukulista. 

Vierailija
20/170 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä pelkällä tunnuslukulistalla pääse verkkopankkiin, eikä kai kukaan ole niin tyhmä että kirjoittaisi ne salasanat yms. samaan paikkaan ylös. 

Kaikkiin älypuhelimiin ei saa sitä op-mobiilia, joten jotkut joutuu edelleen elämään noiden avainlukulistojen kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän