Kuinka kauan vaimon paikat mahtaa olla kipeenä?
Oli salilla ja teki vastuskuminauhalla avustettuja leuanvetoja niin se napsahti jalkojen väliin. Kuulemma on ihan mustelma, eikä luonnollisesti mitään asiaa sinne väliaikaisesti.
Kommentit (10)
Instagramista on löytynyt uusi selitys pettämiselle...
Ensimmäinen viikko lääkärissä käynti+ tulokset. Hetki pitää odottaa testituloksia
2-3 vko lääkekuuri.
eli noin kuukauden päästä saat seksiä.
Ap, sua vedätetään. Saattanut tulla vakkarilta ilmoitus että tauti päällä ja siksi olet karenssissa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, sua vedätetään. Saattanut tulla vakkarilta ilmoitus että tauti päällä ja siksi olet karenssissa.
Mustelman olen itse nähnyt.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Siellä vain on rakastaja käyttänyt joko ratsupiiska ja rottinkia vähän rajummin ja nyt jää jäljet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Vakkari imenyt
Missä se mustelma on? Onko ihan puhdas kymppi? Muutenhan sen ei luulisi haittaavan?
Vierailija kirjoitti:
Missä se mustelma on? Onko ihan puhdas kymppi? Muutenhan sen ei luulisi haittaavan?
Ulommat häpyhuulet mustelmilla ja koko alapää turvoksissa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulommat häpyhuulet mustelmilla ja koko alapää turvoksissa.
-ap
Tumma ja tulinen hakannut melaansa liian voimakkaasti ennen kultaista suoritusta.
On saanut vierasta mutta tautista paljaalla.
Vai vastuskuminauha...