Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaa toden teolla mennä hermot ku naiset matchaa Tinderissä, mut ei vastaa viesteihin mitään

Vierailija
30.10.2024 |

Naiset, miksi teette tätä? Eikö helpompi ois poistaa matchi, tai olla alun perin ees matchaamatta?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet luulevat, että match on kihlaus?

Mätsään kiinnostavimmat, kaikista yleensä tulee mätsi. He laittavat minulle viestiä, ja vastaan heistä kiinnostavimmille.

Voin toki alkaa laittaa jonkin "valintani ei valitettavasti osunut sinuun"-viestin, jos se helpottaa. 

Mikset poista sitä mätsiä joka ei kiinnosta? Jätät roikkumaan.

Koska sitten en näe sinua enää. Voi olla, että kiinnostun sinusta sitten, kun pari muuta osoittivat olevansa täys ääliöitä 15 min sisään tapaamisesta. En mene joka viikko deiteille tai välttämättä edes joka kuukausi, koska on muutakin elämää. 

Vierailija
62/72 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kerätä mätsejä. Teen kuten miehet. Svaippaan oikealle kaikki kivannäköiset tai ihan vaan kaikki ja katon keiden kanssa tulee mätsi.

Tää on samaa leikkiä kuin joskus lapsena kun laskettiin tykkäysprosentteja nimikirjaimista. Ei mitään tekoa todellisuuden kanssa. Ne profiilit on vaan kuvia ruudulla.

Jos joku haluaa tinderistä muutakin kuin pelaamista ja hupia, niin pelatkoon itsen vakavammin. Mutta ei voi päättää siitä miten muut sitä pelaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään kerätä mätsejä. Teen kuten miehet. Svaippaan oikealle kaikki kivannäköiset tai ihan vaan kaikki ja katon keiden kanssa tulee mätsi.

Tää on samaa leikkiä kuin joskus lapsena kun laskettiin tykkäysprosentteja nimikirjaimista. Ei mitään tekoa todellisuuden kanssa. Ne profiilit on vaan kuvia ruudulla.

Jos joku haluaa tinderistä muutakin kuin pelaamista ja hupia, niin pelatkoon itsen vakavammin. Mutta ei voi päättää siitä miten muut sitä pelaa. 

Mä teen kanssa noin. Mulla on Tinderissä reilu 200 matchia miesten kanssa, enkä ole vastannut yhdenkään heistä avausviestiin. En halua viestitellä tai tavata ketään, haluan vain sen hyvänolontunteen kun joku on taas antanut tykkäyksen mulle.

Vierailija
64/72 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten markkinat.

Vitosen naiset hakee 8-10 miestä.

Että silleen

Se on naisten markkinat vain silloin, jos 8-10 miehet ovat saatavilla vitosen naisille. Itse en ainakaan siihen voi vaikuttaa - te miehet itse voitte vaikuttaa siihen, miten olette kenellekin saatavilla. Jos olette päättäneet olla helppoja, niin sitten te olette helppoja. Jos olette päättäneet, että vitosen naiset kelpaavat 8-10 miehille, niin sitten se on niin.

Vierailija
65/72 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten markkinat.

Että silleen

Se on naisten markkinat vain silloin, jos 8-10 miehet ovat saatavilla vitosen naisille. Itse en ainakaan siihen voi vaikuttaa - te miehet itse voitte vaikuttaa siihen, miten olette kenellekin saatavilla. Jos olette päättäneet olla helppoja, niin sitten te olette helppoja. Jos olette päättäneet, että vitosen naiset kelpaavat 8-10 miehille, niin sitten se on niin.

Tinderin tilastojen mukaan 50% kaikista naisten antamista tykkäyksistä keskittyy 10 %:lle miesprofiileista, ja toisaalta 50% miesprofiileista ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä. 

Eli Tinder on kuin virtuaalinen haaremi tuolle 10% miesjoukolle. He sitten panevat niin paljon kuin vaan ikinä jaksavat eri kokoisia ja näköisiä naisia, kun kerran tällainen tilaisuus tarjoutuu. Miehet on siitä jänniä otuksia, että kun heidät laittaa asemaan jossa kymmenet/sadat erilaiset naiset ovat samaan aikaan kiinnostuneita heistä, niin he kyllä sitten "maistelevat hedelmiä" sydämensä kyllyydestä. Sellaiseksi luonto on miehet luonut.

Vierailija
66/72 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten markkinat.

Että silleen

Tinderin tilastojen mukaan 50% kaikista naisten antamista tykkäyksistä keskittyy 10 %:lle miesprofiileista, ja toisaalta 50% miesprofiileista ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä. 

Eli Tinder on kuin virtuaalinen haaremi tuolle 10% miesjoukolle. He sitten panevat niin paljon kuin vaan ikinä jaksavat eri kokoisia ja näköisiä naisia, kun kerra

No se on voi voi jos et siihen top kymppiin kuulu. Mutta ihan samoin se on 10% naisista, jotka ovat siellä panemassa. Useimmat naiset taitavat etsiä sieltä ihan parisuhdetta, ja tuollaisella karmivalla asenteella et pääse kumpaankaan kyytiin. 

Vierailija
67/72 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten markkinat.

Että silleen

Eli Tinder on kuin virtuaalinen haaremi tuolle 10% miesjoukolle. He sitten panevat niin paljon kuin vaan ikinä jaksavat eri kokoisia ja näköisiä naisia, kun kerra

Outoa syyttää naisia siitä, että on alemman tason mies.

Vierailija
68/72 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täällähän se ilta taas menee turvallisesti jututtaessa reippaasti keski-ikäisiä naisia. 

Vierailija
69/72 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten markkinat.

Että silleen

Mä en ole kyllä törmännyt vielä yhteenkään kasin tai kympin mieheen. Vitosen mieskin olisi jo lottovoitto.

Että silleen

Tämä taitaa olla se mies, jonka mielestä kympin miehiä on jumalattoman paljon mutta naisista lähes kaikki on vitosia tai kutosia. Yksinkertainen yhteenlasku ei kuitenkaan onnistu.

Vierailija
70/72 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten markkinat.

Että silleen

Eli Tinder on kuin virtuaalinen haaremi tuolle 10% miesjoukolle. He sitten panevat niin paljon kuin vaan ikinä ja

No se on voi voi jos et siihen top kymppiin kuulu. Mutta ihan samoin se on 10% naisista, jotka ovat siellä panemassa. Useimmat naiset taitavat etsiä sieltä ihan parisuhdetta, ja tuollaisella karmivalla asenteella et pääse kumpaankaan kyytiin. 

Mielenkiintoista että et halua tai kykene ottamaan kantaa varsinaiseen asiaan, vaan alennut henkilökohtaisiin hyökkäyksiin.

llmeisesti aiempi kommenttini meni sinulla jostain syystä pahasti ihon alle, ja jouduit lähtemään tuolle täysin lapselliselle "wöö, ole sinä hiljaa kun et edes saa pillua" linjalle. 

Ja minä muuten nussin viime viikonloppuna viimeksi. Koska sinä?

Vierailija
71/72 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten markkinat.

Että silleen

Eli Tinder on kuin virtuaalinen haaremi tuolle 10% miesjoukolle. He sitten panevat niin paljon kuin vaan ikinä ja

Outoa syyttää naisia siitä, että on alemman tason mies.

Missä kohtaa tuossa syytettiin naisia yhtään mistään? Viestissä vain kerrottiin tinderin tilastoista, ja miesten ja naisten välisestä dynamiikasta joka siellä vallitsee. 

Jos sinä tulkitsit että tuossa syytettiin naisia jostain, niin se kyllä kertoo enemmän sinusta itsestäsi. Näet hyökkäyksiä sielläkin, missä niitä ei ole. 

T. Sama

Vierailija
72/72 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se matchi on siellä sen takia tallessa että me voidaan tyttöporukalla viikonloppuisin naureskella teidän typerille profiileille ja uniikeille " Mo, mitässä?" -avauslaineille.

N22

Tämä tässä summaa täydellisesti nuorten naisten ylimielisyyden,harhaisen käsityksen omasta itsestään ja kuinka naurettavan etuoikeutetussa asemassa ovat itse sitä tajuamatta.

Pysykää nyt hyvät miehet kaukana näistä käärmeistä. Ei ole eikä ikinä tule olemaan ajan ja rahan arvoista.

Ylimielistä ja pskaa käytöstä toki, mutta missä se harhaisuus on? Miehet nyt ovat epätoivoisia kun eivät pysty elämään ilman naista, ja sen vuoksi nuorilla ja normaalin näköisillä naisilla (puhumattakaan näteistä) on ihan tolkuttomasti vientiä. Ei naisilla mitään harhaista käsitystä ole vaan ihan &n

Miksi sitten naiset itkee kun mies tekee kuten luonto määrää eli panee mahdollisimman montaa naista eikä tyydy vain yhteen pilluun?