Oletko kateellinen Selänteiden sinisistä Yhdysvaltain passeista?
Kommentit (46)
Ärsyttää tosiaan se sininen väri. En kyllä sinistäkään haluisi, mutta silti oon vähä kateellinen. Keltainen olisi kaikista kivoin väri, tulis ihan aurinko mieleen ja päivänkakkarat.
Miksi pitäisi olla kateellinen jos ei koe tarvetta muuttaa USA:han ja olla USA:lainen? Kyllä sekin mahdollista olisi, jos halua olisi.
Itsepähän kärsivät niistä passeistaan.
Mun työpari on amerikkalainen ja hänen passinsa on kyllä mustanvärinen.
Aika arvoton kun kenelle tahansa Meksikosta marssijalla on enemmän oikeuksia Yhdysvalloissa kuin laillisilla kansalaisilla.
Miksi pitäisi olla , en todellakaan ole 🤔 ei se ole minulta pois.
Suomenkin passi oli ennen sininen.
En, USA on muuttunut viime vuosikymmeninä huonompaan suuntaan.
En matkusta siihen maahan ennen kuin trumppi on kuopattu.
Sen antama turva ois kyllä hyvä. Heillä elämä hyvällä tolalla. Toisin ku meillä täällä
Ei minkäänlaista kateuden aihetta tuossa, taitaa Suomen passi olla himpun verran parempi kuin USAn. Suomen passilla pääsee 193 maahan, USAn passilla 188 maahan. Ja sitten tämä pariskunta kehuskelee äänestävänsä Trumppia, se on jo syy olla tuntematta kateutta. Salaliittoteorioihin uskovia hörhöjä on tuossa maassa tarpeeksi, ei näihin uskovilla ole sijaa Suomessa, pysykööt siellä hurraamassa Trumpille.
Olen kateellinen, koska Selänteillä on rahaa ja mahdollisuus elää sellaista elämää kuin haluavat. Kyllä minullekin kelpaisi tuollainen helppo elämä.
Nainen 55-vuotta
Enpä okein. Yhdysvallat on upea paikka elää, jos on lompakko kunnossa, mutta eipä minulla tässä elämäntilanteessa ole sinne mitään hinkua asumaan.
Olen kateellinen ainoastaan niille, jotka onnistuvat välttymään näiden junttien mediahuomiolta kokonaan. En lue mitään näihin liittyvää, tekevät rahaa tällä huomiolla muutenkin. Olisi hienoa saada selaimeen selänne block.
Vierailija kirjoitti:
Aika arvoton kun kenelle tahansa Meksikosta marssijalla on enemmän oikeuksia Yhdysvalloissa kuin laillisilla kansalaisilla.
Perustele väittämäsi! Mitä oikeuksia laittomalla on verrattuna kansalaisiin?
Onpa jotenki synkän värinen passi 🤮
Miks pitäis pieniä sinisiä palleja kadehtia?