Laadukas ja edullinen kissanruoka, joka ei ole täyttä kuraa?
Kaksi kissaani ovat nyt 1-vuotiaita ja olen pyrkinyt tarjoamaan heille laadukasta ruokaa, jossa on korkea lihapitoisuus ja ei turhia täyteaineita, kuten viljoja tai sokeria.
Toiveena olisi löytää sekä kuivaruokaa että märkäruokaa, jotka täyttäisivät seuraavat kriteerit: 1. Ei viljoja, sokeria, riisiä tai perunaa. 2. Mahdollisimman korkea lihapitoisuus 3. Ei keinotekoisia lisäaineita.
Olen aiemmin ostanut lähinnä Applawsia ja Shebaa, mutta mietin, löytyisikö jotain yhtä laadukasta ja edullisempaa? Myös kaikki vinkit lemmikkikauppojen ja verkkokauppojen tarjonnasta 😊
Kommentit (531)
Vierailija kirjoitti:
Dagsmarkin ruuat, eli nämä Tiikerit ja Leopardit. Sopivat meidän allergiselle ja herkkävatsaiselle kissalle, ei viljaa eikä sokeria.
meillä kissa ei suostu edes koskemaan dagsmarkin ruokiin. On kyllä kokeiltu
Muutenkin ruoka pitää ostaa pienessä paketissa tai ei suostu syömään sitä loppua ilmeisesti hänen korkeutensa mielestä väljähtänyttä ruokaa
Orijenista tykkää, samoin Britt caresta ja applawsista. Applaws on noista kaikkein halvin
Tänään on hyvä päivä olla onnellinen!
Onko täällä muita, jotka rakastavat auringonlaskuja?
Dagsmark ja Bozita. Tietää myös mistä ruuan raaka-aineet tulevat.
oisko postaa jotain akuutti nippii tai budi hippii?
Mikä on paras asia, jonka olet oppinut elämässä?
Haluaisin vastata, mutta mulla ei ole sanoja.
ja nettitrollihan tarkoittaa ihmistä joka on eri mieltä kanssasi
Joten meillä ei tosiaan ilmaista rahaa ole!!!
En ota enää kissaa, koska sitä laadukasta kissanruokaa ei saanut ruokakaupasta, enkä jaksa juosta kissanruuan perässä ympäri kaupunkia.
Mistä näitä salaliittoteoreetikkoja oikein kumpuaa?