Laadukas ja edullinen kissanruoka, joka ei ole täyttä kuraa?
Kaksi kissaani ovat nyt 1-vuotiaita ja olen pyrkinyt tarjoamaan heille laadukasta ruokaa, jossa on korkea lihapitoisuus ja ei turhia täyteaineita, kuten viljoja tai sokeria.
Toiveena olisi löytää sekä kuivaruokaa että märkäruokaa, jotka täyttäisivät seuraavat kriteerit: 1. Ei viljoja, sokeria, riisiä tai perunaa. 2. Mahdollisimman korkea lihapitoisuus 3. Ei keinotekoisia lisäaineita.
Olen aiemmin ostanut lähinnä Applawsia ja Shebaa, mutta mietin, löytyisikö jotain yhtä laadukasta ja edullisempaa? Myös kaikki vinkit lemmikkikauppojen ja verkkokauppojen tarjonnasta 😊
Kommentit (531)
Kuulostaa siltä, että joku tarvitsee halauksen.
Mitäs tuosta - jokainen tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raakaruoka on helppoa. Ei oo haisevia roskia, helppo annostella, säilyy pakastimessa ja kissat tykkää. Eikä ole kallistakaan.
Tämä on totta. Kissanruoka haisee aivan kaamealta. Meillä kissa syö raakana pakasteseitä, jauhelihaa ja broilerin sydämiä. Helppo laittaa pakastimesta tarjolle. Lisäksi sitten eri merkkisiä raksuja eläinkaupasta.
Mites, eikö noista kissa voi saada matoja?
Tavalliset perheen kotiruoat, lihaa ja kalaa yms
Huh huh. Onpas täällä paljon ummehtuneita kommentteja.
jooojooojooojoooojojojojojojjj...
Olen joutunut kaveripiiristäni poistamaan köyhiä kun en jaksa kuunnella heiltä aina sitä samaa valitusta ja sitten ihastelua kun "teillä on niin varaa hankkia ja tehdä kaikenlaista".
Kukaan ei pyytänyt sun mielipidettä, mutta kiitos kuitenkin.
Mitäs tuosta - jokainen tavallaan.
Itse olen siirtynyt märkäruuassa ruotsalaiseen Mjau ruokaan, ei sokeria, ei viljaa, eikä muita aineita kuin terveellistä inuliinia. Edullista
Aiemmin annoin Courmeeta ja Shebaa, mutta se sokeri teki hampaisiin palakkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raakaruoka on helppoa. Ei oo haisevia roskia, helppo annostella, säilyy pakastimessa ja kissat tykkää. Eikä ole kallistakaan.
Tämä on totta. Kissanruoka haisee aivan kaamealta. Meillä kissa syö raakana pakasteseitä, jauhelihaa ja broilerin sydämiä. Helppo laittaa pakastimesta tarjolle. Lisäksi sitten eri merkkisiä raksuja eläinkaupasta.
Mites, eikö noista kissa voi saada matoja?
Ei pakasteuista mitää saa, eikä normaali jauhelihastakaan.I hme luuloja
Hienoa pojat jatkakaa samaan malliin.