Laadukas ja edullinen kissanruoka, joka ei ole täyttä kuraa?
Kaksi kissaani ovat nyt 1-vuotiaita ja olen pyrkinyt tarjoamaan heille laadukasta ruokaa, jossa on korkea lihapitoisuus ja ei turhia täyteaineita, kuten viljoja tai sokeria.
Toiveena olisi löytää sekä kuivaruokaa että märkäruokaa, jotka täyttäisivät seuraavat kriteerit: 1. Ei viljoja, sokeria, riisiä tai perunaa. 2. Mahdollisimman korkea lihapitoisuus 3. Ei keinotekoisia lisäaineita.
Olen aiemmin ostanut lähinnä Applawsia ja Shebaa, mutta mietin, löytyisikö jotain yhtä laadukasta ja edullisempaa? Myös kaikki vinkit lemmikkikauppojen ja verkkokauppojen tarjonnasta 😊
Kommentit (536)
Hymyile, huomenna voi olla huonompi päivä.
Sisäelimet lihatiskiltä, muikkuja, silakoita.
miltä kissan ruoka maistuisi ihmiselle? ja voiko noita syödä itse?
Kai ymmärrät, että tämä on vain internet?
Ruotsalainen Mjau märkäruoka ei sisällä mitään ylimääräistä , ei viljaa, kasviksia eikä sokeria. Liha / kala ja inuliini, joka on ruuansulatukselle hyvä.
Maistuu yllättävän hyvin nirsoille kissoilleni Edullista, S ja K kaupat myyvät ja netin kautta löytyy myös
Vierailija kirjoitti:
Osta Applawsin kuivamuona isoissa 7,5 kg säkeissä (saa 49,99 €), tulee paljon halvemmaksi. Edullinen sokeriton ja viljaton märkäruokasarja on esim. Miamor.
Minun kissoille ei Miamor maistu
Vierailija kirjoitti:
Sisäelimet lihatiskiltä, muikkuja, silakoita.
Harvoin saa niin tuoreena kalaa, paitsi pakasteesta. Sydäntä kyllä saa pakattuna yksittäin isommista kaupoista, kun kkatsoo ett päiväväystä on monta päivää jäljellä
Primacat-märkäruoassa ei ole sokeria eikä viljaa.
Vierailija kirjoitti:
Kisu ei syö aina kaupan kalliita gurmee kissanruokia, mutta meidän lautaset aina salaa nuolee vaikka olisi kasviksia syöty. Outoja otuksia...
Ei meillä mitään kissan- tai koiranruokia elukoille syötetty. Samaa kotiruokaa kuin itse syötiin. Kissa söi jopankurkkua ja tomaattia ettei koirat saaneet niitä. Kaupan maksa- tai makaronilaatikkoa oli aina hätävaraksi. No, ajat on muuttuneet.
Minäkin haaveilen että olisin joskus mukana paikallispolitiikassa. Mutta sen verran realisti olen ettei sinne ole mitään asiaa oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
SILAKKA.
Niin juuri.
Huom: eläin on SE. Ihminen on HÄN.
Osta Applawsin kuivamuona isoissa 7,5 kg säkeissä (saa 49,99 €), tulee paljon halvemmaksi. Edullinen sokeriton ja viljaton märkäruokasarja on esim. Miamor.