Laadukas ja edullinen kissanruoka, joka ei ole täyttä kuraa?
Kaksi kissaani ovat nyt 1-vuotiaita ja olen pyrkinyt tarjoamaan heille laadukasta ruokaa, jossa on korkea lihapitoisuus ja ei turhia täyteaineita, kuten viljoja tai sokeria.
Toiveena olisi löytää sekä kuivaruokaa että märkäruokaa, jotka täyttäisivät seuraavat kriteerit: 1. Ei viljoja, sokeria, riisiä tai perunaa. 2. Mahdollisimman korkea lihapitoisuus 3. Ei keinotekoisia lisäaineita.
Olen aiemmin ostanut lähinnä Applawsia ja Shebaa, mutta mietin, löytyisikö jotain yhtä laadukasta ja edullisempaa? Myös kaikki vinkit lemmikkikauppojen ja verkkokauppojen tarjonnasta 😊
Kommentit (536)
Hä? Missä maailmassa sä nyt elät?
En tiedä kuuluuko tähän mutta vidi!
Vierailija kirjoitti:
Dagsmarkin ruuat, eli nämä Tiikerit ja Leopardit. Sopivat meidän allergiselle ja herkkävatsaiselle kissalle, ei viljaa eikä sokeria.
Samoin meidän kissat syö näitä. Yhdellä kissoistamme on allergiaa ja suolisto-ongelmaa, niin hyvin on sopinut ruuat myös tälle katille.
Ei voi tietää onko kuraa ja pahaa, jos ei itse maista. Bon Appetit.
Olettepa te itsekeskeisiä. Kyseessä on hieman isompi asia kuin teidän hauras egonne.
Silakoita ja hiiriä nuo on aina syöny!
Kannattaa katsoa tosiaan Zooplussasta sokeritonta ja viljatonta ruokaa. Meillä esim. Taste of wild ja Appalaws raksuja, joista sekoitetaan mix. Nameina kylmäkuivattuja kalakuutioita.
Märkäruokaa kokeillaan samoilla kriteereillä mitä milloinkin. Nyt on Dagsmarkin kastikeversioita. Vehnänorasta kasvatan heille. Possusydän on mieleistä, kauppakäynnillä ostan kanan fileesuikaleita tai 100g jauhelihaa/ possunlihapalan lihatiskiltä tuliaisiksi ( kolme kissaa). Joskus Pirkka kalakuutioita.
"Vahva on voimakkain yksinään" - Roope Ankka
Eiköhän vedetä happea ja mietitä uudelleen.
Tuota minäkin ihmettelin. Niitähän olisi kaikkialla tuolla.
Miten nuo isovanhemmat tähän edes liittyvät?