Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laadukas ja edullinen kissanruoka, joka ei ole täyttä kuraa?

Vierailija
30.10.2024 |

Kaksi kissaani ovat nyt 1-vuotiaita ja olen pyrkinyt tarjoamaan heille laadukasta ruokaa, jossa on korkea lihapitoisuus ja ei turhia täyteaineita, kuten viljoja tai sokeria.

Toiveena olisi löytää sekä kuivaruokaa että märkäruokaa, jotka täyttäisivät seuraavat kriteerit: 1. Ei viljoja, sokeria, riisiä tai perunaa. 2. Mahdollisimman korkea lihapitoisuus 3. Ei keinotekoisia lisäaineita.

Olen aiemmin ostanut lähinnä Applawsia ja Shebaa, mutta mietin, löytyisikö jotain yhtä laadukasta ja edullisempaa? Myös kaikki vinkit lemmikkikauppojen ja verkkokauppojen tarjonnasta 😊

Kommentit (535)

Vierailija
121/535 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän Lady saa jauhettua karitsan sisäfilettä tai ankanrintaa. Pitää myös naudanpaistikuutioista.

Joo, munkin vaimo tykkää noista. 

Vierailija
122/535 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla esimerkiksi Purina- ja Royal Canin -tuotteita. Niissä on yleensä hyvä lihapitoisuus, ja viljattomia vaihtoehtoja löytyy sekä kuivaruokana että märkäruokana. Hinnaltaan ne voivat olla hieman edullisempia kuin Applaws, mutta niidenkin kohdalla täytyy vähän vertailla hintoja https://yleiskone.com/paras-kissanruoka/ tuosta vertailusta voi löytää hyvään hintaan useamman tuotemerkin.

Royal canin on meidän kissan lemppari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/535 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakaruoka on huomattavasti laadukkaampaa ja on tullut halvemmaksi. Monipuolisesti vain kaikkea, minullakin pieni määrä laadukkaita raksuja päälle. 

Vierailija
124/535 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä nuo 16 ja 18 v ovat olleet raakaruualla ikänsä. Rokotettu ja sterkattu,muuten ei eläinlääkäriä ole tarvittu. Hampaatkin vielä ok.

Suosittelen. Monipuolisesti vaan kaikkea eläinkuntaa.

18v on jo fossiili

Vierailija
125/535 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla esimerkiksi Purina- ja Royal Canin -tuotteita. Niissä on yleensä hyvä lihapitoisuus, ja viljattomia vaihtoehtoja löytyy sekä kuivaruokana että märkäruokana. Hinnaltaan ne voivat olla hieman edullisempia kuin Applaws, mutta niidenkin kohdalla täytyy vähän vertailla hintoja https://yleiskone.com/paras-kissanruoka/ tuosta vertailusta voi löytää hyvään hintaan useamman tuotemerkin.

purina on ollut hyvää ja katti tykkää

Vierailija
126/535 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 18 v. leikattu maatiaiskissa. On syönyt koko elämänsä lähes pelkästään Latz-märkäruokaa. Kuivaruokaa ollut muitakin merkkejä, enimmäkseen ruokakaupoista. Ei ole suostunut enää vuosikausiin muihin märkäruokiin koskemaan kuin Latziin, vaikka tarjottu kalliita ja hienoja. Kissa hyväkuntoinen, ei vaivoja, ei mitään erityistä. Sanoisin että Latz on ollut laadukasta! Vaikka perus ruokakaupan ruokaa.

Vierailija
127/535 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raakaruoka on helppoa. Ei oo haisevia roskia, helppo annostella, säilyy pakastimessa ja kissat tykkää. Eikä ole kallistakaan. 

Tämä on totta. Kissanruoka haisee aivan kaamealta. Meillä kissa syö raakana pakasteseitä, jauhelihaa ja broilerin sydämiä. Helppo laittaa pakastimesta tarjolle. Lisäksi sitten eri merkkisiä raksuja eläinkaupasta.

niinpä...

Vierailija
128/535 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta naudanlihaa ja tee pieniä paloja siitä, tee itse suolattomia pieniä broilerpyöryköitä, kypsennä kalaa tai kanaa vesitilkassa jne. Näin olen itse menetellyt. Lisäksi tarjolla raksuja ja vettä.

Vierailija
129/535 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivaa elää euron bissellä.

Vierailija
130/535 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihaa

Vierailija
131/535 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dagsmarkin ruuat, eli nämä Tiikerit ja Leopardit. Sopivat meidän allergiselle ja herkkävatsaiselle kissalle, ei viljaa eikä sokeria. 

Näitä meilläkin syödään, edellinen kissani eli 18 vuotiaaksi näillä ruoilla.

Vierailija
132/535 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkijan Josera on ihan kohtuullista, jos on pakko olla halpis.

Mutta kun kissoja on useampi, kannattaa ehdottomasti tilata netin kautta kunnon ruokaa kunnon satsi. Niistä saa valtavan hyvät alennukset, kun tilaa kerralla enemmän varastoon. Kannattaa vaikka säästää sitä varten, että saa kerralla kunnollista.

Vierailija
133/535 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jauhelihaa

mä annan raakaa jauhenlihaa ja päälle kuivamuonaa.ikä 15v ja terve ollut.joskus myös meidän ruuan tähteitä jos sopivia.

Vierailija
134/535 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka kerrotte kissanne eläneen terveenä Latzilla 18-vuotiaaksi, mistä te sen tiedätte, jos kissa on elämänsä aikana käynyt eläinlääkärissä vain kerran sterkassa / kastraatiossa? Kissojen olisi hyvä käydä senioritarkastuksessa vuosittain 10 ikävuodesta lähtien. 

Vierailija
135/535 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän sama juttu kuin autokaupoilla; jos haluaa hyvän ja halvan niin pitää ostaa 2 eri autoa;)

Vierailija
136/535 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset ostako Royal Caninia! Siinä on hyvän ruoan hinta, mutta huonon ruoan laatu. Ihan ottaa päähän, että eläinkaupat myyvät sellaista moskaa.

Ja vastaus kysymykseen: Dagsmarkin ruoat ovat  hyviä ja suht halpoja. Myös Primacat. Molempia saa ruokakaupoista ja ensin mainittu vieläpä suomalainen! Minulle ei ole edes väliä hinnalla, ja valintani on Dagsmark. Primacatia ostan, jos Dagsmarkia ei löydy.

Vierailija
137/535 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole niin yksinkertaista.

Vierailija
138/535 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja mä olen joulupukki.

Vierailija
139/535 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huoli omista asioistas.

Vierailija
140/535 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisu ei syö aina kaupan kalliita gurmee kissanruokia, mutta meidän lautaset aina salaa nuolee vaikka olisi kasviksia syöty. Outoja otuksia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän