Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Lastemme vuoksi" Juhis Tiktokissa

Vierailija
30.10.2024 |

Mitä ajatuksia tää tyyppi herättää?

Kommentit (845)

Vierailija
821/845 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että saisi, koska ne eivät ole ainoat ongelmat. Suurin ongelma on Juisen ahdistava ja painostava käytös lasta kohtaan sekä kuvaaminen someen.

Totta. Kauheeta kun se kuvaa sitä ja jakaa kaikkien tiedot. Nyt mäkin tiedän jo sekä lapsen että äidin nimet. Niin ja myös isäpuolen nimen. Menee yksityisyys kaikilta 

Vierailija
822/845 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatisi paljon muutakin. Tuntuu olevan niin isoja ongelmia käytöksessä selvinpäinkin. Kaikki nuo koululle menemiset, lapsen ja kavereiden seuraamiset, lapsen kuullen äidin pahoinpitelystä tai oman isän kuolemasta haaveilu, lapsen harrastuksissa mesoominen, tekstit äidistä seinillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/845 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään tykkää kun yliksellä, täällä ja redditissä haukutaan kaikki juoruttavat narsisteiksi mutta Juice saattaa oikeasti olla sellainen. 

Vierailija
824/845 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatisi paljon muutakin. Tuntuu olevan niin isoja ongelmia käytöksessä selvinpäinkin. Kaikki nuo koululle menemiset, lapsen ja kavereiden seuraamiset, lapsen kuullen äidin pahoinpitelystä tai oman isän kuolemasta haaveilu, lapsen harrastuksissa mesoominen, tekstit äidistä seinillä...

Kävin kanssa katsomassa että lapsen äidillä ja isäpuolella näyttää olevan elämä reilassa paitsi tämä juice kuvio. Kohtahan lapsi on 12 niin saa päättää haluaako nähdä isäänsä?

Toivottavasti lapsen tahto toteutuu olkoon se mitä vain.

Nään jotenkin että koko kolmikko haluaisi mennä elämässä eteenpäin ja tämä töölön kylähullu voisi jatkaa dokailuaan ja yleistä sekoiluaan.

Vierailija
825/845 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livet tulilla vieraiden kera, nyt on hyvää settiä! :D

Vierailija
826/845 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette raportoi noiden sometilejä?

Vierailija
827/845 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin kanssa katsomassa että lapsen äidillä ja isäpuolella näyttää olevan elämä reilassa paitsi tämä juice kuvio. Kohtahan lapsi on 12 niin saa päättää haluaako nähdä isäänsä?

Nään jotenkin että koko kolmikko haluaisi mennä elämässä eteenpäin ja tämä töölön kylähullu voisi jatkaa dokailuaan ja yleistä sekoiluaan.

otetaan sulta lapsi pois ja katsotaan miten terveenä mieli pysyu

Vierailija
828/845 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasta oteta pois, ellet sekoile! 

Vierailija
829/845 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kirjoittanut varmaan kymmenen viestiä siitä millaista oli omassa lapsuudessani elää ihmisen kanssa joka käyttäytyi samalla tavoin kuin juise ja millaista elämää se sama ihminen nyt vanhuudessaan elää, mutta oon jättänyt ne kaikki lähettämättä. Kai mä sitten jään vaan hiljaa seuraamaan että miten juiselle käy ja millaiset suhteet hänellä tulee myöhempinä vuosina läheistensä ja perheensä kanssa olemaan.

Vierailija
830/845 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livessä oli päätös missä luki että huoltajuus määrätään äidille siihen saakka kun olosuhdeselvitys valmis. Ainiin syynä liiallinen alkoholin käyttö sekä lapsen tietojen levittely nettiin, päätöksessä sitä pidettiin erittäin huolestuttavana.

Edelleen livessä juomista ja muiden asioiden levittelyä. Eli haistatetaan viranomaisille, voi kun lapsi ja nykyiset vanhemmat pääsisivät jo elämään elämää ton hullun tieltä.

Vierailija
831/845 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nuo tämän päivän livet mitä Olli yt.ssa kommentoi, ja jos juissi luulee että mielipiteen muodostaminen riippuu siitä mitä Olli hänestä sanoo, niin huhhuh. Ei tarvita Ollia eikä Mattia eikä Maijaa eikä ketään siihen että näkee ihan itse miten juise käyttäytyy, puhuu ja millainen ihminen se on. Vanhempana oon enemmän kuin järkyttynyt.

Vierailija
832/845 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämän viestiketjun tyypit/tyyppi joku yksi ja sama trolli vai wtf? En ole koskaan tyyppiä seurannut paria videoclippiä enempää, mutta ainoa mikä niissä todella erottuu ovat ala-arvoiset ja epäasialliset kommentit eikä niinkään hänen väitetty hulluutensa/sekoilinsa tai mistä häntä nyt ikinä syytetäänkään. Sen verran voin sanoa jo tällä perusteella, että vaikka en mitään omnipotentti profiloija toki ole, niin varmuudella Väitän, että mikään tru narsisti tämä henkilö ei ole ts liian pehmeä luonne ja toimintansa epätoivoisen miehen epätoivoista rämpimistä. Onko kukaan asiaa kommentoinut kokenut itse, että miltä se tuntuu kun sinut järjestelmällisesti vietaannutetaan omasta lapsestasi eikä kukaan voi sille mitään, koska kyseessä ei päihteet tai fyysisesti väkivallan uhka. Minä nimittäin olen ja voin kertoa, että kun on sisällä ko.prosessissa, niin ihminen on niin äärimmäisen stressitilassa, ettei sitä tosiaankaan ole ihan oma itsensä. Raavin oman määräni tyhjiä arpoja niitä hänen tiktok-videoidensa vatipäätrolleja saamatta mitään järkevää ulos niistä ts edelleenkään en käsitä, että mikä hänessä on THE triggeri, miksi häntä saa ja pitää kaikkien vihata. Itse asiassa se oli tätä samaa settiä uskomatonta scheissea ja vielä yhtä mielikuvituksetontakin ts narsisti! Hullu! Oli humalassa! Jnejne paskaa. Ettei vain olisi se vieraannuttajaeukkonsa frendeineen asialla, ainakin näin toivon, sillä en haluaisi uskoa että Suomen naiset on näin hulluja  ja ilkeitåkin vielä kaiken lisäksi. 

En voi olla miettimättä, että tajuaako kukaan teistä oikeasti, että esim tämmöinen parjausketju jossain fuckimg vauvat.netissä todistaa paremmin kun mikään, että kaveri on kiltti mies ts jos kyseessä olisi vittumainen ihminen, niin enpä usko että hirveesti olisi kiusaajaehdokkaita oli anonyyminä kirjoittelun mahdollisuus tai ei. 

Vierailija
833/845 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että saisi, koska ne eivät ole ainoat ongelmat. Suurin ongelma on Juisen ahdistava ja painostava käytös lasta kohtaan sekä kuvaaminen someen.

Totta. Kauheeta kun se kuvaa sitä ja jakaa kaikkien tiedot. Nyt mäkin tiedän jo sekä lapsen että äidin nimet. Niin ja myös isäpuolen nimen. Menee yksityisyys kaikilta 

Vieraannuttaja pitääkin julkistaa, jotta kaikki tietää minkä soitin ihminen on kyseessä ja vanhemmat päättävät mitä lapsestaan haluavat julkaista. Omastakin mielestä nimen julkaisu harkitsematonta, mutta siinä tilanteessa oleva ei välttis ole rationaalinen ihan joka hetki

Vierailija
834/845 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei! Olet luonnevikainen ja todennäköisesti psykiatrisen avun ulottumattomissa. Sinuun ei auta muu, kuin jälkiabortti

Vierailija
835/845 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen xxx:n entinen avovaimo, ja meillä on yhteinen 12-vuotias tytär. Olemme tyttäremme yhteishuoltajia, mutta Tero toimii hänen lähivanhempanaan. Olimme viimeksi viime syksynä lapsemme tapaamisoikeutta ja huoltajuutta koskevassa oikeussovittelussa, jossa todettiin, että lapsemme jää meidän yhteishuoltoomme. Tero siis allekirjoitti tämän sopimuksen itse. Hänen oikeussovittelun jälkeinen toimintansa kuitenkin osoittaa, ettei hänellä selvästikään ole aikomustakaan kunnioittaa tekemäämme sopimusta ja siinä sovittuja ehtoja.

Pian oikeussovittelumme jälkeen Tero alkoi kiristämään tytärtämme sillä, että mikäli hän ei saa minua luopumaan huoltajuudesta, niin hänen harrastuksensa tullaan lopettamaan ja se on minun vikani. Tämä on johtanut nyt siihen, että en ole tämän vuoden puolella tavannut tytärtäni ollenkaan. Hän ei ole halunnut tapaamisiimme tulla ja syyksi hän on ilmoittanut sen, että hänen harrastuksensa lopetetaan muuten. Olen ollut asiasta yhteydessä sekä omaan juristiini että lastenvalvojan neuvovaan puhelimeen, mutta ilmeisesti tällainen lapseen kohdistuva painostus ja henkinen väkivalta on Suomessa sallittua. Tähän tulokseen olen tullut sen perusteella, että mikään instassi ei tunnu puuttuvan asiaan, mikäli huolta fyysisestä väkivallasta ei ilmene.

Teron nykyinen vaimo halusi ns. toimia sovittelijana asian suhteen, ja hän kutsui minut vähän aikaa sitten kahville kanssaan. Juttelimme pitkän tovin, ja tässä yhteydesssä sanoin seuraavan lailla:

" Mikäli Mayaa (tyttäremme) ei olisi ja minulla olisi mahdollisuus tehdä Terolle jotain ilman, että minulle tulisi siitä mitään seuraamuksia, niin varmaan tekisin. Mutta koska Maya on olemassa ja Tero  on hänen isänsä, niin minun on pakko toivoa Terolle hyvää elämää, ja että Terolla on kaikki hyvin"

Tämä lausahdus siis kertoo täysin kuvitteellisesta tilanteesta. Lisäksi tarkoituksenani ei todellakaan ollut esittää minkäänmuotoista uhkausta, vaan lähinnä ilmaista omia, hyvin ristiriitaisia tunteitani ko. mieshenkilöä kohtaan. Tässä samassa muodossa olen puhunut asiasta myös muille henkilöille kuten ystävilleni.

Oman näkemykseni mukaan tämä on Teron uusi keino yrittää keplotella itselleen yksinhuoltajuus.  Perheeni ja asianajajani varoittivat minua, että minun ei kannattaisi antautua minkäänlaisiin kahdenkeskisiin juttelutilaisuuksiin Teron tai hänen vaimonsa kanssa, sillä heidän toimensa eivät selvästikään tähtää yhteisen sävelen löytämiseen, vaan johonkin aivan muuhun. Selvätikin he olivat oikeassa. Mikäli asia kuitenkin vaatii lähempää tarkastelua, niin tulen mielelläni paikan päälle selvittämään tilannetta.

Vierailija
836/845 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tämän viestiketjun tyypit/tyyppi joku yksi ja sama trolli vai wtf? En ole koskaan tyyppiä seurannut paria videoclippiä enempää, mutta ainoa mikä niissä todella erottuu ovat ala-arvoiset ja epäasialliset kommentit eikä niinkään hänen väitetty hulluutensa/sekoilinsa tai mistä häntä nyt ikinä syytetäänkään. Sen verran voin sanoa jo tällä perusteella, että vaikka en mitään omnipotentti profiloija toki ole, niin varmuudella Väitän, että mikään tru narsisti tämä henkilö ei ole ts liian pehmeä luonne ja toimintansa epätoivoisen miehen epätoivoista rämpimistä. Onko kukaan asiaa kommentoinut kokenut itse, että miltä se tuntuu kun sinut järjestelmällisesti vietaannutetaan omasta lapsestasi eikä kukaan voi sille mitään, koska kyseessä ei päihteet tai fyysisesti väkivallan uhka. Minä nimittäin olen ja voin kertoa, että kun on sisällä ko.prosessissa, niin ihminen on niin äärimmäisen stressitilassa, ettei sitä tosiaankaan ole ih

Harva tajuaa miten sekaisin ajatukset pistää se että rauhan aikana Suomen kaltaisessa valtiossa oma lapsi voidaan viedä ilman mitään järkeviä perusteita pelkällä mielivallalla. YK:n ihmisoikeudet ja unicef:n lapsen oikeuksien sopimus on ilmaa vain, vaikka tiettävästi Suomi on ne allekirjoittanut. Ei ainakaan tällä palstalla ihmisoikeudet myöskään kiinnosta, ja veikkaan että suurin osa on lapsettomia hyeenoita, jotka elää muiden kärsimyksistä, että oma säälittävä elämä tuntuisi paremmalta.

Vierailija
837/845 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lasta oteta pois, ellet sekoile! 

Taidat olla sekaisin, tai sitten olet vain yksi korruptoitunut suojatyöloinen. Sekoilevat narsistit saavat juuri lapsen, kun keksivät toisesta vanhemmasta valheita. Näiden valheiden mukaan toista vanhempaa sitten kohdellaan kuin rikollista, joten veikkaan ettei sinun pääkoppasi kestäisi, kun jo vierestä katsoessa menet sekaisin.

Vierailija
838/845 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katohan, Juise tullut tänne taas "ränttäämään"

Vierailija
839/845 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on! Taitaa olla pari kaveriaankin, samantapaista tekstiä kuin Juisen videoiden kommenteissa.

Vierailija
840/845 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep ja nieccamiekka alias oranssisydän, samaa kalluporukkaa😂