Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Lastemme vuoksi" Juhis Tiktokissa

Vierailija
30.10.2024 |

Mitä ajatuksia tää tyyppi herättää?

Kommentit (845)

Vierailija
801/845 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelun kaljarahoista ja muista voi lopettaa Juisen mukaan.

Se oli vain vitsi. Kukaan ei lahjoittanut mitään kaljarahaa. Lapselle ostetun verkkapuvun lahjoituksina tuli jostain ihan muualta. 

Tämän faktan saimme kuulla Juiselta viime viikolla jossain livessä ja jos joku on eri mieltä, niin hän voi mielessään miettiä, millä haukkumasanalla Juise sinua haukkuisi!

Eli saakin työttömyystuen sijaan toimeentulotukea jos lahjoitusrahat ongelma...

Vierailija
802/845 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelun kaljarahoista ja muista voi lopettaa Juisen mukaan.

Se oli vain vitsi. Kukaan ei lahjoittanut mitään kaljarahaa. Lapselle ostetun verkkapuvun lahjoituksina tuli jostain ihan muualta. 

Tämän faktan saimme kuulla Juiselta viime viikolla jossain livessä ja jos joku on eri mieltä, niin hän voi mielessään miettiä, millä haukkumasanalla Juise sinua haukkuisi!

Säikähtikö juise että verottaja kiinnostuu sometuloista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/845 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä säikähti, mutta selvästi oli tarkoitus saada ihmiset uskomaan, että mitään rahalahjoituksia ei ole edes tullut. 

Verkkapuvun pojalle osittain myönsi saaneensa, mutta jotain muuta kautta.

Vierailija
804/845 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työttömyystukea voi saada samaan kun toimeentulotukea.

Vierailija
805/845 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen tuosta diagnoosista nillittäjästä.

Käyn psykoterapiassa samanlaisen isän takia. Olin hirveän jännittynyt kun kerroin terapeutillinen ajatuksiani, että luulen isälläni olevan jokin persoonallisuushäiriö, luultavasti ainakin narsistinen persoonallisuushäiriö, ehkä jopa jotain taipumusta sosiopatiaan. Tähdensin vielä että hänellä ei ole tietääkseni mitään diagnoosia, eikä hän koskaan hakeutuisi hoidonpiiriin että hänelle sellaista asetettaisiin koska omasta mielestään hän on tietysti täydellinen, eikä minulla ole mitään ammattiosaamista diagnosoida, ja vaikka diagnoosin kriteerilistan kaikki kohdat sopii häneen niin ei saisi kyökkipsykologina diagnosoida. Terapeuttini totesi että kaiken sen perusteella mitä olen kertonut niin kyllä siellä taustalla on selvästi jotain, että ei tuollainen käytös ole normaalia. Terapeuttini ei ole koskaan tavannut isääni, eikä sillä ole väliä jos minä tai terapeutt

Kiinnostavaa! Mulla on samanlainen tausta; kaksi kuntoutuspsykoterapiajaksoa takana, joskin isäpuolen vuoksi, joka saattoi mahdollistaa vielä raaemman hyväksikäytön, koska olin tavallaan arvottomampi kuin hänen oma liha ja veri. Nykyään biologisetkaan lapset eivät ole hänen kanssaan tekemisissä, sen verran haitallinen oli kasvattajana. 

Pahaa tekee lapsen puolesta tämä tilanne, sairaan vanhemman rakastaminen on niin kivuliasta.

Vierailija
806/845 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillonku J kovaan ääneen väitti äidin fyysisesti pahoinpidelleen poikaansa häneltä kysyttiin usein miksei ole tehnyt rikosilmoitusta tms soittanut poliisille. Aina mutisi et ei oo kerenny tai ei ne ota kuitenkaan tosissaan. 

Tuli heti mieleen et onko Juise jo tehtaillut niin paljon ilmotuksia jotka ovat perättömiä että on saanut virkavallalta ohjeen ettei enää saa tehdä ilmoituksia? 

Tyyppi on miespuolinen Jaana Kavonius.

Tilanne ei oo ehkä vielä ihan niin paha, mut vakaasti siihen suuntaan on menossa.

Vierailija
807/845 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks toi se sama mies joka tälle palstalle spämmää naisten pahuudesta ja ns. vieraannuttamisesta? Vai opetteleeko noi kaikki vuorosanat jostain samasta lähteestä?

Vierailija
808/845 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko Juicen ja oot nähnyt sen lapsen kans kun lapsi oli pieni vai millä perusteella hän on hyvä isä, jolta lapsi on varastettu?

Eipä tunne tekään, jotka vieraannuttamisesta mitään tietämättä tuomitsette sen hyvän ja terveen vanhemman. Vieraannuttaminen ei ole terveen ihmisen hommia. 

Voi hyvä ihme; mitään vieraannuttamista ei ole tässä tapauksessa! Älä höpötä joutavaa.

Miksi naiset lisääntyvät miesten kanssa, jonka sitten toteavat kelvottomaksi isäksi?

Koska yleensä nainen ei voi lisääntyä naisten kanssa.

Men roasted.

Vierailija
809/845 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ilmeisesti ilmoittanut Kelaan tms rahankeruusta, koska nyt vakuuttelee stooreissa että ei ole koskaan saanut Tiktokin kautta rahaa.

Täytyy sanoa, että vaikka ko henkilöstä ei pitäisikään, niin mielestäni vähän tyhmää ilmoitella noista sen saamista pennosista minnekään. Tuskin se on sieltä kovin montaa kymppiä saanut.

Kun ottaa huomioon että luistelee elareista vedoten varattomuuteen niin kyllä kuule kiinnostaa sen lapsen puolesta.

Vierailija
810/845 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sammunut livessä ulos auringonpaahteeseen. Näin ne lasten asiat järjestyy. 

Vierailija
811/845 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliksellä joku sano että noi sen videot on syöttöjä sossujen lapaan ja niin ne todella on eli hyvä vaan että tekee niitä. 

Vierailija
812/845 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on sammunut livessä ulos auringonpaahteeseen. Näin ne lasten asiat järjestyy. 

Se on todellista lastenoikeusaktivismia!

Vierailija
813/845 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se lopultakin tajusi nolanneensa itsensä lopullisesti sammumalla sinne rannalle kun ei tiliä löydy enää? 

Vierailija
814/845 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko se lopultakin tajusi nolanneensa itsensä lopullisesti sammumalla sinne rannalle kun ei tiliä löydy enää? 

Varmaan sut on vaan blokattu, itse ainakin löysin edelleen tilin. Live oli loppunut, ehkä hän itse tajusi lopettaa sen tai akku loppunut tai puhelin pöllitty.

Vierailija
815/845 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai Juise mitään sometuloja saa? Edelleenkin kiinnostelee rahojen alkuperä vaikkei asia mulle kuulukkaan xD 

Innolla odotan kontentin kiihtyvän kun rahaa löytyy ja aikaa ryypätä! 

Vierailija
816/845 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai Juise mitään sometuloja saa? Edelleenkin kiinnostelee rahojen alkuperä vaikkei asia mulle kuulukkaan xD 

Innolla odotan kontentin kiihtyvän kun rahaa löytyy ja aikaa ryypätä! 

En usko että mitään sometuloja saa, ja semmosesta voi vaan haaveilla, jos tekee tommosta kontenttia.

Töitä ei ilmeisesti oo vielä saanut, enkä usko että aikoo hankkiakaan.

Vierailija
817/845 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sut on vaan blokattu, itse ainakin löysin edelleen tilin. Live oli loppunut, ehkä hän itse tajusi lopettaa sen tai akku loppunut tai puhelin pöllitty.

Joo oli blokannut mutta tein ihan Juicen vuoksi uuden profiilin kun hänellä on niin viihdyttävää sisältöä 

Vierailija
818/845 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan varma että jos Juice lopettaisi ton kaljan kiskomlsen ja pitäis kämpän siistinä ja hakisi töitä niin hän saisi tavata lasta ihan normaalisti 

Vierailija
819/845 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että saisi, koska ne eivät ole ainoat ongelmat. Suurin ongelma on Juisen ahdistava ja painostava käytös lasta kohtaan sekä kuvaaminen someen.

Vierailija
820/845 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihan varma että jos Juice lopettaisi ton kaljan kiskomlsen ja pitäis kämpän siistinä ja hakisi töitä niin hän saisi tavata lasta ihan normaalisti 

Ja hakisi oikeasti apua mt-ongelmiinsa: lääkitys, terapia jne.