"Lastemme vuoksi" Juhis Tiktokissa
Kommentit (845)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuussa sitten räjähtää! Juise on uhkaillut, että jos oikeudessa käy niin, että valvotut jatkuvat, Juise ei tule jatkamaan niitä, eli ei tapaa enää poikaansa ja TULEE KERTOMAAN KAIKEN.
Varmaan ränttää kaiken mitä räntätä voi: pojastaan, lapsen äidistä, lastensuojelun ammattilaisista, oikeuden ammattilaisista, sukulaisista jne kenestä muista?
Missähän vaiheessa elokuuta tää KAIKKI KUULLAAN? Varmaan ainakin korkki aukeaa heti päätöksen kuulemisen jälkeen, ei kai hän niin sekaisin oo että menisi kännissä käräjille?
En muista päivämääriä, pitäis kytätä liveä ja kysyä ja laittaa kalenteriin. Mutta elokuussa jokatapauksessa: ensin valmisteluistunto ja sitten pääkäsittely. Eri päivinä tietty.
Muuten, energiajuomat saa Juisen ihan duracell-moodiin.
Huhhuh, elokuussa kontsaa horisontissa!
Tuskin ne sille enää määrää valvottuja tapaamisia. Sykli noissa on perinteisesti eteenpäin, eli ensin saa x määrän päivätapaamisia ja jos kaikki menee hyvin niin sitten siirrytään yön yli kestäviin tapaamisiin. Niitä sitten x aikaa kunnes saa viikonlopputapaamiset. Näin siis useinmiten. 50/50 luonapitoa ei tule saamaan. Ja nuo laajennetut tapaamisetkin ainoastaan siinä tapauksessa jos lapsi itse haluaa.
Sinäänsä ihan turha prosessi koska lapsi on pian 12v ja jos kieltäytyy lähtemästä tapaamiselle, niin siihen ei enää mikään taho puutu. Juisen ainoa mahis enää on siis pitää tapaamiset lapsen kannalta niin mukavina ja positiivisina, että lapsi itse haluaa niitä jatkaa.
Tätä casea ja tyyppiä seuratessa on hyvä myöskin tiedostaa, että lapsen asia ei ole enää aikoihin ollut hänen varsinainen agendansa. Hänen agenda on saada seuraajia ja näyttökertoja tiktokissa, ja hän tuottaa kontsaa vaan ja ainoastaan sitä varten. Vaikka hän saisi lapsen 50/50 luokseen, niin ränttääminen ei tulisi siltikään loppumaan.
Juise on narsisti joka haluaa huomiota, ja hän tekee mitä ikinä keksiikään sen eteen. Lapsen kannalta äärimmäisen harmillista, että hän on joutunut tämän kaiken keskelle. Voi kun Juise olisi keksinyt ruveta hakemaan huomiota vaikka niillä tanssivideoillaan, tai jollain muulla positiivisella keinolla.
Toki sillä ei saa näyttökertoja samalla tavalla (ellei satu olemaan ihan poikkeuksellisen hyvä), koska ihmiset janoaa draamaa ja konflikteja ym. Tuksu ja Helena Koivu tästä hyvä esimerkki, Hellunkin seuraajat katosivat kuin tuhka tuuleen kun oikeus määräsi Hellun lopettamaan julkisen draamailun exästä ja lapsista. Juise pesunkestävänä narsistina ei tähän suostu vaikka lapsi meneekin siinä pesuveden mukana.
Kuin musta tuntuu että se on Juice joka puhuu pahaa äidistä ja mustamaalaa jos tulee tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Tätä casea ja tyyppiä seuratessa on hyvä myöskin tiedostaa, että lapsen asia ei ole enää aikoihin ollut hänen varsinainen agendansa. Hänen agenda on saada seuraajia ja näyttökertoja tiktokissa, ja hän tuottaa kontsaa vaan ja ainoastaan sitä varten. Vaikka hän saisi lapsen 50/50 luokseen, niin ränttääminen ei tulisi siltikään loppumaan.
Juise on narsisti joka haluaa huomiota, ja hän tekee mitä ikinä keksiikään sen eteen. Lapsen kannalta äärimmäisen harmillista, että hän on joutunut tämän kaiken keskelle. Voi kun Juise olisi keksinyt ruveta hakemaan huomiota vaikka niillä tanssivideoillaan, tai jollain muulla positiivisella keinolla.Toki sillä ei saa näyttökertoja samalla tavalla (ellei satu olemaan ihan poikkeuksellisen hyvä), koska ihmiset janoaa draamaa ja konflikteja ym. Tuksu ja Helena Koivu tästä hyvä esimerkki, Hellunkin seuraajat katosivat kuin tuhka tuuleen kun oikeus määräsi Hellun lopettamaan julkisen draama
Kai tajuat, että tässä on aika paljon sun omaa mielipidettä mukana? Et voi tietää mehukatin motiiveja ellet ole juise itse.
Kai tajuat, että tässä on aika paljon sun omaa mielipidettä mukana? Et voi tietää mehukatin motiiveja ellet ole juise itse.
Tietenkin tajuan. Kai sä tajuat, että tämä on keskustelupalsta? Keskustelupalstoilla voi keskustella kaikenlaista, esim omista mielipiteistään ja ajaruksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Hahhaahhhaaah! Ai keskustelupalstalla ei voi keskustella ja ilmaista omia mielipiteitään ja näkemyksiään? Voi luoja, tätä Juisen uskollista fanikuntaa: ÄO on mitä on ja höystettynä mt-ongelmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhaahhhaaah! Ai keskustelupalstalla ei voi keskustella ja ilmaista omia mielipiteitään ja näkemyksiään? Voi luoja, tätä Juisen uskollista fanikuntaa: ÄO on mitä on ja höystettynä mt-ongelmilla.
Luulen, että se on Juise itse, joka tänne suoltaa näitä "et voi tietää" -kommentteja.
Minusta ei ole fiksua kommentoida "on hyvä tiedostaa, ettei lapsi ole aikoihin ollut Juiselle syy tehdä videoita". En tiedä riittäkö älysi ymmärtämään, mutta kirjoitat tuossa asian faktana, et pohdi tuota yhtenä mahdollisuutena monista. Fakta on, että sinähän et tuota tiedä, ellet ole Juise, joten älä neuvo silloin "tiedostamaan".
Sama narsismidiagnoosin suhteen. Minusta tuollainen diagnoosin antaminen antaa sinusta yksinkertaisen kuvan, koska jälleen kerran, et pysty tekemään diagnoosia videoiden perusteella.
En ole Juise, tai edes faninsa, mutta en lähde myöskään keskustelemaan itse keksimilläni faktoilla, vaikka kuinka minusta TUNTUISI, että olen oikeassa. Onhan minulla sinustakin viestiesi pohjalta vahvoja spekulaatioita, mutta en lähde täällä antamaan sinulle diagnoosia, tai päättelemään koulutustasoasi tai älykkyyttäsi. Raskauttavaa jutuissasi on se, että Juissi on oikea henkilö, jolloin narsismidiagnoosin antaminen lähtentelee jo kunnianloukkausta. Et siis missään nimessä ole fiksu keskustelija vaikka en edelleenkään ole Juisen fani, ja pidän esimerkiksi kiinnostusta itseään nuorempiin naisiin lähtökohtaisesti paheksuttavana.
Älä viitsi, ota kuitenkin huomioon että näissä kommenteissa ollaan lapsen puolella ei ton höyrypään.
Siellä on kännissä luettu valvotun tapaamisen raporttia: Siellä tasan 1 ongelma, juice.
Kun mikään ei suju valvotuissa tapaamisissa, minkä takia pitäisi antaa viikko - viikko?
Kuten sanottu lapsi ei ole tässä agendalla vaan kaikki muu, sääli lapsen kannalta.
Minusta ei ole fiksua kommentoida "on hyvä tiedostaa, ettei lapsi ole aikoihin ollut Juiselle syy tehdä videoita". En tiedä riittäkö älysi ymmärtämään, mutta kirjoitat tuossa asian faktana, et pohdi tuota yhtenä mahdollisuutena monista. Fakta on, että sinähän et tuota tiedä, ellet ole Juise, joten älä neuvo silloin "tiedostamaan".
Sama narsismidiagnoosin suhteen. Minusta tuollainen diagnoosin antaminen antaa sinusta yksinkertaisen kuvan, koska jälleen kerran, et pysty tekemään diagnoosia videoiden perusteella.En ole Juise, tai edes faninsa, mutta en lähde myöskään keskustelemaan itse keksimilläni faktoilla, vaikka kuinka minusta TUNTUISI, että olen oikeassa. Onhan minulla sinustakin viestiesi pohjalta vahvoja spekulaatioita, mutta en lähde täällä antamaan sinulle diagnoosia, tai päättelemään koulutustasoasi tai älykkyyttäsi. Raskauttavaa jutuissasi on se, että Juissi on oikea henkilö, jolloin narsismidiagnoosin an
Kyllä itseään nuoremmista naisista voi tykätäN mutta kuinka nuorista on eri asia. Jos on muutaman vuoden nuorempi on ok, mutta juisen kohdalla puhutaan teineistä. Keskustelupalstalla nyt voi sanoa toista narsistiksi, varsinkin kun tästä on aika vahvaa näyttöä, vaikka vaan mitä somessa on. Eri asia jos narsistiksi sanominen täällä vaikuttaisi siihen, että Juise sellasen diagnoosin sais lääkäristä.
"Sama narsismidiagnoosin suhteen. Minusta tuollainen diagnoosin antaminen antaa sinusta yksinkertaisen kuvan, koska jälleen kerran, et pysty tekemään diagnoosia videoiden perusteella."
Tämän ketjun otsikko/aloitusviesti on "mitä ajatuksia tämä tyyppi herättää". Näin ollen minusta on täysin ymmärrettävää, että ihmiset kertoo täällä mitä ajatuksia tämä tyyppi herättää. Minussa tämä tyyppi herättää ajatuksen siitä, että hän on narsisti. Ja uskoisin, että jokainen ymmärtää että tämä ei ole diagnoosi, vaan täällä kirjoittavan henkilön oma mielipide. En kokenut tarpeelliseksi tässä yhteydessä korostaa, että huom kyseessä ei ole virallinen lääkärin antama diagnoosi vaan oma mielipiteeni. Sen pitäisi olla itsestään selvää tässä asiayhteydessä, tällä alustalla ja tässä ketjussa. Jos joku erehtyy pitämään kommenttiani virallisena diagnoosina, niin sanoisin että vika on lukijassa. Lääkärit eivät varmasti diagnosoi yhtään ketään Vauva:n keskustelupalstalla, ylilaudalla tai missään muuallakaan. Kummallista, että tällaista täytyy erikseen jollekin alleviivata.
Vierailija kirjoitti:
"Sama narsismidiagnoosin suhteen. Minusta tuollainen diagnoosin antaminen antaa sinusta yksinkertaisen kuvan, koska jälleen kerran, et pysty tekemään diagnoosia videoiden perusteella."
Tämän ketjun otsikko/aloitusviesti on "mitä ajatuksia tämä tyyppi herättää". Näin ollen minusta on täysin ymmärrettävää, että ihmiset kertoo täällä mitä ajatuksia tämä tyyppi herättää. Minussa tämä tyyppi herättää ajatuksen siitä, että hän on narsisti. Ja uskoisin, että jokainen ymmärtää että tämä ei ole diagnoosi, vaan täällä kirjoittavan henkilön oma mielipide. En kokenut tarpeelliseksi tässä yhteydessä korostaa, että huom kyseessä ei ole virallinen lääkärin antama diagnoosi vaan oma mielipiteeni. Sen pitäisi olla itsestään selvää tässä asiayhteydessä, tällä alustalla ja tässä ketjussa. Jos joku erehtyy pitämään kommenttiani virallisena diagnoosina, niin sanoisin että vika on lukijassa.
Luepa se otsikko uudelleen. Nyt olet kirjoittanut tänne aivan kuin otsikko sanoisi "Diagnosoi Lastemme vuoksi Juise".
Tai mistä mä tiedän millainen hörhö olet. Voi olla että ensimmäinen ajatuksesi ihmisistä on aina tyyliä F 60.8.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itseään nuoremmista naisista voi tykätäN mutta kuinka nuorista on eri asia. Jos on muutaman vuoden nuorempi on ok, mutta juisen kohdalla puhutaan teineistä. Keskustelupalstalla nyt voi sanoa toista narsistiksi, varsinkin kun tästä on aika vahvaa näyttöä, vaikka vaan mitä somessa on. Eri asia jos narsistiksi sanominen täällä vaikuttaisi siihen, että Juise sellasen diagnoosin sais lääkäristä.
Kunnianloukkauksen määritelmä vaihtelee. Jos loukkaus pilaa kohteen maineen niin että siitä aiheutuu sosiaalista tai taloudellista haittaa, siitä voi joutua vastuuseen. Muistatteko Susan Kurosen tapausta? Oikeus tuomitsi suomi24-kirjoittajan, joka loukkasi Susanin kunniaa herjaamalla tätä vesipääksi.
"Luepa se otsikko uudelleen. Nyt olet kirjoittanut tänne aivan kuin otsikko sanoisi "Diagnosoi Lastemme vuoksi Juise".
Tai mistä mä tiedän millainen hörhö olet. Voi olla että ensimmäinen ajatuksesi ihmisistä on aina tyyliä F 60.8."
Tulipa sulle nyt paha mieli kirjoituksestani. Ehkä kannattaisi lähteä vaikka ulos nauttimaan kauniista kesäpäivästä ja unohtaa meidät Vauva av:n hörhöt. Tsemppistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnianloukkauksen määritelmä vaihtelee. Jos loukkaus pilaa kohteen maineen niin että siitä aiheutuu sosiaalista tai taloudellista haittaa, siitä voi joutua vastuuseen. Muistatteko Susan Kurosen tapausta? Oikeus tuomitsi suomi24-kirjoittajan, joka loukkasi Susanin kunniaa herjaamalla tätä vesipääksi.
Kyllä tämä hörhö on Juise itse. Montakohan kymmentä rikosilmoitusta hänellä on nyt työn alla? Eteneekö niistä mikään syyttäjälle?
Minkä maineen me pilaamme? Juise on itse pilannut maineensa jo vuosikaudet. On sossukirjauksia, on satoja tunteja Tiktok-videoita, osa niistä kännisekoiluja.
Vierailija kirjoitti:
"Luepa se otsikko uudelleen. Nyt olet kirjoittanut tänne aivan kuin otsikko sanoisi "Diagnosoi Lastemme vuoksi Juise".
Tai mistä mä tiedän millainen hörhö olet. Voi olla että ensimmäinen ajatuksesi ihmisistä on aina tyyliä F 60.8."
Tulipa sulle nyt paha mieli kirjoituksestani. Ehkä kannattaisi lähteä vaikka ulos nauttimaan kauniista kesäpäivästä ja unohtaa meidät Vauva av:n hörhöt. Tsemppistä!
Luulo ei ole tiedon väärti, vieläkään. Ei minulle tullut ollenkaan paha mieli siitä että tuollainen yksinäinen erakkohörhö kirjoittaa puutaheinää ja kuvittelee kuuluvansa johonkin av-mamma-yhteisöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä hörhö on Juise itse. Montakohan kymmentä rikosilmoitusta hänellä on nyt työn
Ei mitkään nuo asiat auttaisi oikeudessa, siellä keskitytään vain kulloinkin kyseessä olevaan asiaan ns eristyksessä.
Sit mua ärsyttää se kun Juice puhuu väkivallasta tarkoittaen että vieraannuttaminen on väkivaltaa niin Johan tässäkin ketjussa joku luulee sen äidin lyöneen sitä poikaa vaikka ei sellaisesta kukaan ole sanonut mitään
Oli pakko kommentoida sille että oot sairas, siihen videoon missä se "hieroo" poikaansa. Poika pyytää ihan selvästi lopettamaan. Ahdistava video