"Lastemme vuoksi" Juhis Tiktokissa
Kommentit (845)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo stoorit poikansa kanssa tänään olivat vähän omituisia. Varsinkin se, missä Juise hieroo poikaansa ja sopertelee jotain epämääräistä😳
Tuo taitaa olla video. Juise makuultaan hieroo poikansa, sopertelee jotain ja haukottelee. Sotkuisessa asunnossa kauniina kesäpäivänä.
Niin, voishan sitä olla vaikka pelaamassa jalkapalloa tai koripalloa, tai vaikka rannalla!
Juise aina uhoaa liveissään, kuinka hän opettaisi pojalleen sitä ja tätä ja tuotakin. Veisi uusiin harrastuksiin jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo stoorit poikansa kanssa tänään olivat vähän omituisia. Varsinkin se, missä Juise hieroo poikaansa ja sopertelee jotain epämääräistä😳
Tuo taitaa olla video. Juise makuultaan hieroo poikansa, sopertelee jotain ja haukottelee. Sotkuisessa asunnossa kauniina kesäpäivänä.
Niin, voishan sitä olla vaikka pelaamassa jalkapalloa tai koripalloa, tai vaikka rannalla!
Juise aina uhoaa liveissään, kuinka hän opettaisi pojalleen sitä ja tätä ja tuotakin. Veisi uusiin harrastuksiin jne.
Niin, hyvä kysymys että miksi ei sitten vie? Ymmärrän, että jotkut harrastukset vie rahaa, mitä tällä sankarilla ei ole, ja onhan nuo neljän tunnin tapaamiset toki kohtalaisen lyhyitä aikoja, mutta kyllä ulkona pallottelut ja muut onnistuu oikein hyvin! Asun itse Töölössä ja siellähän on vaikka mitä paikkoja, missä käydä pienillä kaupunkiseikkailuilla, edulliset eväät reppuun ja menoksi! Helsingissä on ylipäätään paljon lapsiperheille ilmaistakin ohjelmaa.
Tänään saanu pojan kuudeksi tunniksi. Poika pelannut tuon ajan ja isä nukkunut. Sen jälkeen jakanut someen hyvin kyseenalaisen videon pojan hieromisesta
Livessä juisea syytettiin uimaseuralta kavaltamisesta. Mikähän on totuus. Hiljaiseksi ja vaikeaksi meni. Syytti naisia, jotka kieroili hänet sieltä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Livessä juisea syytettiin uimaseuralta kavaltamisesta. Mikähän on totuus. Hiljaiseksi ja vaikeaksi meni. Syytti naisia, jotka kieroili hänet sieltä ulos.
Kiinnostavaa! Oispa kiehtovaa kuulla myös muiden näkökulma tähän kuin Juissin.
Vierailija kirjoitti:
Tänään saanu pojan kuudeksi tunniksi. Poika pelannut tuon ajan ja isä nukkunut. Sen jälkeen jakanut someen hyvin kyseenalaisen videon pojan hieromisesta
Tuo on oikeasti tosi diippiä toimintaa. Miksi Juise kuiskailee noin, aivan kuin tieten tahtoen haluaisi nolata poikansa!
Juise ei tietenkää tajua mitään videokommenteista, vaan puolustautuu.
Oletteko huomanneet, että Juise ei oikeasti osaa keskustella lainkaan? Vaikka toki jatkuvasti mainostaa älyään ja keskustelutaitojaan. Kuulemma Olli Berg:kään ei uskalla ottaa häntä liveen vieraaksi koska Juise kyykyttäisi Ollin 6-0.
Todellisuudessa Juisen kommentit vähänkään kiperiin kysymyksiin ovat
- "Kuinka vanha sä oikein oot, taidat olla tosi nuori kun et ymmärrä mitään"
- "Sulla ei varmaan oo omia lapsia/ et selvästikään ymmärrä mitä vieraannuttaminen on"
- "Katso mun videoita, niistä selviää" (todellisuudessa niistä ei selviä yhtään mitään)
jne. Juisella ei ole oikeasti kykyä vastata kunnolla sille esitettyihin kysymyksiin, eikä keskustella häntä kyseenalaistavien henkilöiden kanssa.
Hän myös selkeästi tuntuu luulevan, että suurin osa hänen yli 3K seuraajastaan on hänen puolellaan ja kannustaa häntä. Juise kun kuitenkin luet näitä, niin ihan tiedoksi että suurin osa sun seuraajista seuraavat sua ihan muista syistä. Sun puolella ja sun juttujasi uskoo enintään 10% sun seuraajista. Ja ei, sinä et tule poistamaan vieraannuttamista Suomesta. Et yksin etkä yhdessä. Suurin syy siihen on se, että sinä et edes koe vieraannuttamista. Sinä koet vaan lastaan rakastavan äidin, joka haluaa suojella lastanne sinun epävakaalta persoonalta, ja ihan täysin syystä.
Uusimmassa videossa hän tosiaan hieroo lapsensa hartioita (mikä sinällään ihan kiva), mutta lapsi sanoo selvästi että mä en halua, ja yrittää työntää isän käden pois. (mikä sekin ihan normaalia).
Se mikä ei ole normaalia on se, että isä ei kunnioita lapsensa pyyntöä vaan jatkaa hieromista ja kuvaamista. Tosin tämä isä ei ole ennenkään tainnut kunnioittaa lapsensa rajoja, joten tässäkään ei mitään uutta. Harmi että hän on itse täysin sokea omalle käytökselleen.
Tämä ^ ja sanoo sen perään että halusi kuvata sitä kun poika haluaa aina, että isä hieroo. Anteeksi mutta mitä v*ttua? Juurihan se sanoi että EI halua!
Video poistuu ihan varmasti kohta
Vierailija kirjoitti:
Video poistuu ihan varmasti kohta
Juise taitaa olla vähissä vaatteissa tuossa? Joku kevyt peitto vaan päällä. Juise kuiskailee pojalle, kuinka ihanaa meillä on aina ollut😳
Ei mennyt tuo idea oikein putkeen.
Mikä hitto toi uusin video on... "meillä aina niin ihanaa yhdessä" ja yhdellä kädellä olevinaa hieroo ja lapsi sanoo että ei halua ja yks rötvää sängyssä. Luulee todistelevansa jotain positiivista kanssakäymistä tiktokkiin poikansa kanssa mut metsään menee. En tajua miks mun edellinen kommentti on miinustettu, mielestäni en Juicea mitenkään puolustellut tai muuta, päin vastoin. Musta hän on ihmeellinen persoona jolta ihan syystä on otettu lapsen oikeudet pois, kun lapsen äiti sai yksinhuoltajuuden. (Näin oon käsittänyt?)
Vai onko se miinustettu siksi, koska mun mielestä Juice silti on "rakastava isä" ja että se, et ihmiset tarttuu onko hän töissä vai ei, niin mun mielestä lillukanvarsiin, koska se nyt ei oo olennaisin ongelma tässä, oli syy mikä hyvänsä..
Ei selkeästi voi mieleltään hyvin ku asuntokin on ku petolinnun perse vaikka aikaa vain olisi. Onpa lapsenkin kiva olla siellä kun asunto sikolätti ja isä vaan makaanukkuu sen ajan kun voisivat vihdoin tehdä jotain kivaa yhdessä..
Juice sanoi siinä livessä missä jutteli niiden nuorten naisten kanssa että aikoo vuoden verran vielä katsoa jos tämä "nettihomma" tästä kehittyisi ja jos ei, niin sitten miettii muuta. Puhui siis omalla kielellään työn teosta. Luulee että tämä hänen toimintansa voisi alkaa tuottamaan jotain rahaa tiktokissa? mitä... Elää jossain ihan harhakuvitelmissaan.
Jos mä kuvaisin videon, jossa makaan lähes alasti sängyssä, toista ihmistä hieroen ja huohottaen, että kuinka ihanaa meillä on yhdessä. Se toinen ihminen olisi mun puoliso, ei meidän lapsi
Lapsi selvästi yrittää työntää käden pois ja sanoo "mä en halua".
Onkohan Juisen tyyli aina ollut olla tuollainen limainen iilimato-isä hiplaten ja puhua lässyttäen vauvakieltä? Juise ei ole tajunnut, että poika on kasvanut jo teiniksi? Varmaan pojalle ahdistavaa tuollainen jatkuva kiehnääminen, ei omaa rauhaa ja yksityisyyttä ollenkaan?
Ja Juise haaveilee viikko-viikko systeemistä? Ilmankos poikaa ahdistaa - ja on sen ilmaissut tuomarille - ettei halua kuin lyhyitä vierailuja isänsä luona?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Juisen tyyli aina ollut olla tuollainen limainen iilimato-isä hiplaten ja puhua lässyttäen vauvakieltä? Juise ei ole tajunnut, että poika on kasvanut jo teiniksi? Varmaan pojalle ahdistavaa tuollainen jatkuva kiehnääminen, ei omaa rauhaa ja yksityisyyttä ollenkaan?
Ja Juise haaveilee viikko-viikko systeemistä? Ilmankos poikaa ahdistaa - ja on sen ilmaissut tuomarille - ettei halua kuin lyhyitä vierailuja isänsä luona?
Jos poika olisi yötä isänsä luona, he varmaan nukkuisivat pienellä patjalla vierekkäin? Juisen kainalossa. Juise käsittelee poikaansa kuin vauvaa.
On sanonut liveissä useasti että nukkuvat vierekkäin.
Vierailija kirjoitti:
On sanonut liveissä useasti että nukkuvat vierekkäin.
Olisipa kiva tietää, kuinka moni vanhempi nukkuu pian 12-vuotiaan lapsensa kanssa vierekkäin, pienessä sängyssä?
Mun sisko nukkui vielä varmaan 15-vuotiaaksi asti äidin tai isän vieressä, mut se johtui juurikin siitä turvattomuuden tunteesta. Ikään kuin sille vieressä nukkuvalle aikuiselle ei ainakaan juuri silloin voisi tapahtua mitään pahaa. TikTokissahan on käynyt mm. ilmi, että lapsi on pelännyt isän jäävän esim. auton alle humalassa.