"Lastemme vuoksi" Juhis Tiktokissa
Kommentit (845)
Samoilla linjoilla, ensin olin puolella ja onhan lasussa ongelmia mutta tää tyyppihän itse sössii asiansa. Tuntuu myös että hakemalla hakee riitatilannetta lasun kanssa sekä ei pysty olemaan se turvallinen vanhempi. Luulen myös ettei lapsi halua olla kuvattavana ja silti kuvaa, ihan älytöntä.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, ei kuulosta hyvältä. Ja jos vielä säät tästä lämpenee niin janojuomaa varmasti alkaa kulua entistä vauhdikkaampaan tahtiin. Olin ensin juisen puolella, mut nyt tuon kerjäämiseen ja baarilivetysten jälkeen oon tullut toisiin ajatuksiin. Vaik vanhempi saa juoda kun ei oli lapsenhuoltovuorossa niin ei kyllä tuon tilin sanomaan nähden dokaaminen oikein sovi. Ja ne jotka lahjoittaa tälle kaljarahaa oikein haluavat että tää sössii asiansa pahemmin. Ja näin näyttää tapahtuvan, kun lapsen tapaamisia peruuntunut ja valmisteluistuntoja myös.
Olen #6 kommentoija sivulla 1. Olen siis seurannut Juisea puoli vuotta ja ensireaktioni on vain vahvistunut. Tuolloin Juisen Tiktok sisälsi todella kyseenalaisia videoita ja kuvia mm pojan terapiakäyntikirjauksista. Juise joutui siivoamaan tilinsä (lasu, oikeus?), mutta edelleen tuo hänen aivoton käytöksensä jatkuu.
Juiselta tullut nyt selittelyvideo siitä niskahierontavideosta. Täytyy Juisen puolustukseksi sanoa, että en minäkään nää siinä mitään seksuaalista, mitä jotkut selkeästi näkevät. MUTTA näen siinä lapsensa rajoista piittaamattoman isän, joka ei välitä lapsen "en halua" pyynnöstä, eikä siitä että lapsi yritti työntää Juisen kättä pois. Tämä vaan vahvistaa käsitystä siitä, että isällä on tapana tehdä asiat niin kuin hän itse haluaa, välittämättä lapsen mielipiteestä tai epämukavuudesta.
Someen videointi, äidistä pahaa puhuminen, kuulustelu ja tenttaaminen, alkoholin käyttö lapsen aikana, koululle meneminen / kadulla seuraaminen ym ym . Nämä on kaikki asioita joita isä tekee koska haluaa ja voi, ja hänellä "on oikeus". Viis siitä haluaako lapsi.
Mietin juuri että onnistuisiko yksi tapaaminen lapsen kanssa ilman kuvaamista ja tiktokkia🤔
Vierailija kirjoitti:
Juiselta tullut nyt selittelyvideo siitä niskahierontavideosta. Täytyy Juisen puolustukseksi sanoa, että en minäkään nää siinä mitään seksuaalista, mitä jotkut selkeästi näkevät. MUTTA näen siinä lapsensa rajoista piittaamattoman isän, joka ei välitä lapsen "en halua" pyynnöstä, eikä siitä että lapsi yritti työntää Juisen kättä pois. Tämä vaan vahvistaa käsitystä siitä, että isällä on tapana tehdä asiat niin kuin hän itse haluaa, välittämättä lapsen mielipiteestä tai epämukavuudesta.
Someen videointi, äidistä pahaa puhuminen, kuulustelu ja tenttaaminen, alkoholin käyttö lapsen aikana, koululle meneminen / kadulla seuraaminen ym ym . Nämä on kaikki asioita joita isä tekee koska haluaa ja voi, ja hänellä "on oikeus". Viis siitä haluaako lapsi.
Juise on todella hyvä isä on joutunut pahan henkisen väkivallan kohteeksi, kun nainen varastanut lapsen häneltä.
Tunnetko Juicen ja oot nähnyt sen lapsen kans kun lapsi oli pieni vai millä perusteella hän on hyvä isä, jolta lapsi on varastettu?
Vierailija kirjoitti:
Juise on todella hyvä isä on joutunut pahan henkisen väkivallan kohteeksi, kun nainen varastanut lapsen häneltä.
Niin on. En näe hänessä esiintymisten perusteella mitään vikaa. Kunnollinen rakastava isä, jolta estetään syyttä lapsen kanssa oleminen.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko Juicen ja oot nähnyt sen lapsen kans kun lapsi oli pieni vai millä perusteella hän on hyvä isä, jolta lapsi on varastettu?
Eipä tunne tekään, jotka vieraannuttamisesta mitään tietämättä tuomitsette sen hyvän ja terveen vanhemman. Vieraannuttaminen ei ole terveen ihmisen hommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tunne tekään, jotka vieraannuttamisesta mitään tietämättä tuomitsette sen hyvän ja terveen vanhemman. Vieraannuttaminen ei ole terveen ihmisen hommia.
Voi hyvä ihme; mitään vieraannuttamista ei ole tässä tapauksessa! Älä höpötä joutavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä ihme; mitään vieraannuttamista ei ole tässä tapauksessa! Älä höpötä joutavaa.
Miksi naiset lisääntyvät miesten kanssa, jonka sitten toteavat kelvottomaksi isäksi?
Ei tunneta. Mutta some näyttää miksi lapsi ei ole vanhemmillaan 50/50. En päästäisi omia lapsiani Juicen luo. Kun tuo hyvä isä tai vieraannuttaminen ei mitenkään tule sen somesta ilmi, niin ajattelin sulla olevan jotain oikeaa tietoa.
Vanhempi ei ole sairas vaan vastuullinen jos rajoittaa narsistisen vanhemman manipulaatiota lapseen
Miten lapsettomasta miehestä voi tietää millainen isä se on? Se on monelle kammottava yllätys, ettei miehestä isäksi ollutkaan
Vierailija kirjoitti:
Miten lapsettomasta miehestä voi tietää millainen isä se on? Se on monelle kammottava yllätys, ettei miehestä isäksi ollutkaan
No mut hei, sellaista tämä ihmiselämä on! Etkö ole tiennyt? Ei huonot luonteenpiirteet tai päihde-tai mt-ongelmat heti tule esiin.
Yllättävän hiljaista on somepresenssi nyt! Ehkä hän on vihdoin tajunnut, ettei kännikontsa oo parasta sisältöä oikeudenkäyntien alla.
Se tais lähtee sinne Jysäreille? Eiköhän sieltä saada vielä kännikontsaakin tässä viikonlopun aikana..
Vierailija kirjoitti:
Se tais lähtee sinne Jysäreille? Eiköhän sieltä saada vielä kännikontsaakin tässä viikonlopun aikana..
Näin ymmärsin että lähti joo, mutta oon yllättynyt ettei hän roiku livessä kaiken aikaa sielläkin ollessa. Toisaalta hienoa, jos hänellä on ihan oikeitakin ystäviä ja yhteistä tekemistä heidän kanssa, niin ettei koko ajan voi livettää.
Kännilive menossa nyt. Ukko on täysin tutkalla
Aikalailla puhe sössöttää.
Ihan naamat.
Vähän on pudonnut pohja ton lastemmevuoksi-tilin tarkoitukselta kun sisältö on nykyään känniliveä toisensa perään. Ei kovin hyvää mainosta tolle sen "olen paras isä ikinä"-agendalle
Huhhuh, ei kuulosta hyvältä. Ja jos vielä säät tästä lämpenee niin janojuomaa varmasti alkaa kulua entistä vauhdikkaampaan tahtiin. Olin ensin juisen puolella, mut nyt tuon kerjäämiseen ja baarilivetysten jälkeen oon tullut toisiin ajatuksiin. Vaik vanhempi saa juoda kun ei oli lapsenhuoltovuorossa niin ei kyllä tuon tilin sanomaan nähden dokaaminen oikein sovi. Ja ne jotka lahjoittaa tälle kaljarahaa oikein haluavat että tää sössii asiansa pahemmin. Ja näin näyttää tapahtuvan, kun lapsen tapaamisia peruuntunut ja valmisteluistuntoja myös.