"Lastemme vuoksi" Juhis Tiktokissa
Kommentit (845)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sisko nukkui vielä varmaan 15-vuotiaaksi asti äidin tai isän vieressä, mut se johtui juurikin siitä turvattomuuden tunteesta. Ikään kuin sille vieressä nukkuvalle aikuiselle ei ainakaan juuri silloin voisi tapahtua mitään pahaa. TikTokissahan on käynyt mm. ilmi, että lapsi on pelännyt isän jäävän esim. auton alle humalassa.
Ehkä se pahin pelko oli vuosia sitten, kun poika oli pienempi ja oli öitä isänsä luona. Nyt kasvanut ja kehittynyt.
Kyllä yleensä esiteini haluaa edes oman sängyn, ellei omaa huonetta. Oma yksityisyys pitää olla, jos lapsi haluaa.
Kyllä, ehdottomasti haluaa, mutta yritin tässä nimenomaan viitata, ettei tää tarinan sankari oo se paras mahdollinen kasvattaja, joka sanoo olevansa.
Tässä taannoin leuhki isoon ääneen kuinka valmennettavien äidit soittivat että kun tyttärellä alkoi menkat ja kyselivät häneltä, kaikkitietävältä joka alan rautaiselta asiantuntijalta, neuvoja. Ja kuulemma ymmärtää kuinka herkkää aikaa se on. Tää äijä nostaa mun karvat pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taannoin leuhki isoon ääneen kuinka valmennettavien äidit soittivat että kun tyttärellä alkoi menkat ja kyselivät häneltä, kaikkitietävältä joka alan rautaiselta asiantuntijalta, neuvoja. Ja kuulemma ymmärtää kuinka herkkää aikaa se on. Tää äijä nostaa mun karvat pystyyn.
Mieti, miten lipevänä tuo Viiksi-Vallu on ollut tuolloin äideille ja tyttärille 🤮
Varmaan tämäkin lienee joku edistyksellinen kasvatusmetodi, jota tätä touhua kyseenalaistavat (eli Juisen mielestä joko nuoret, tyhmät tai naiset) eivät ymmärrä:
Tuolla hierontavideollahan näkyy, että seinä on vuorattu joillakin ihmeellisillä tajunnanvirtasuttauksilla, joista yhdestä ihan selvästi pystyy lukemaan paperin ylälaidasta: "[Lapsen äidin nimi] onnistunut tavoitteessaan". Siinä ne siis ovat tämän neropatin propagandat lapsen silmien edessä seinällä, kodissa (sikolätissä), joka niin on kuulemma lapselle turvallinen ja manipuloinnilta vapaa. Ei saatana sentään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sisko nukkui vielä varmaan 15-vuotiaaksi asti äidin tai isän vieressä, mut se johtui juurikin siitä turvattomuuden tunteesta. Ikään kuin sille vieressä nukkuvalle aikuiselle ei ainakaan juuri silloin voisi tapahtua mitään pahaa. TikTokissahan on käynyt mm. ilmi, että lapsi on pelännyt isän jäävän esim. auton alle humalassa.
Ehkä se pahin pelko oli vuosia sitten, kun poika oli pienempi ja oli öitä isänsä luona. Nyt kasvanut ja kehittynyt.
Kyllä yleensä esiteini haluaa edes oman sängyn, ellei omaa huonetta. Oma yksityisyys pitää olla, jos lapsi haluaa.
Juisehan kovaan ääneen kertoo kuinka he ovat pojan kanssa parhaita kavereita ja tulisivat elämään kämppiksinä. Joten ei kuulemma haittaa vaikka yksiössä asuisivat viikko-viikko systeemillä.
Jösses miten sekaisin tuo ukko on ja tuo kämppä. Ihan kauheeta et poika pakotetaan tapaamaan isäänsä ja hän ei edes viitsi ulos lähteä vaan tuolla romun keskellä poika pelaa koneella koko vierailun kun isä rötvää sängyssä. Onneks on niin välkky että taltioi nettiin näitä juttuja myös äidin nähtäväksi.
"Tässä taannoin leuhki isoon ääneen kuinka valmennettavien äidit soittivat että kun tyttärellä alkoi menkat ja kyselivät häneltä, kaikkitietävältä joka alan rautaiselta asiantuntijalta, neuvoja. Ja kuulemma ymmärtää kuinka herkkää aikaa se on. Tää äijä nostaa mun karvat pystyyn. "
Nauratti kans tää. Ihan kun yksikään äiti (jolla itsellään on ollut kuukautiset viimeiset ties kuinka monta vuotta) tarvitsisi Juisen neuvoja asiassa. Mietin myös tässä Juisen jalanjäljissä, että pitäisikö munkin lisätä CV:hen olevani kasvatusalan ammattilainen, koska olen valmentanut nuorten urheilujoukkuetta viimeiset 10 vuotta. Naurattaa kun kaverilla ei ole mitään työtä eikä koulutusta, niin sen täytyy keksiä hatusta itselleen näitä titteleitä. Vähän samaan tyyliin kun käy ruokakaupassa päivittäin niin voi tituuleerata itseään kaupan alan ammattilaiseksi.
Tai valmentamalla lasten uimahyppyseuraa, voi näköjään pätevöityä myös saliohjelmien laatijaksi / PT:ksi. Kaverin punttitreeni on niin hirveän näköistä räpistelyä, että itse en huolisi häneltä saliohjelmaa vaikka maksettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tämäkin lienee joku edistyksellinen kasvatusmetodi, jota tätä touhua kyseenalaistavat (eli Juisen mielestä joko nuoret, tyhmät tai naiset) eivät ymmärrä:
Tuolla hierontavideollahan näkyy, että seinä on vuorattu joillakin ihmeellisillä tajunnanvirtasuttauksilla, joista yhdestä ihan selvästi pystyy lukemaan paperin ylälaidasta: "[Lapsen äidin nimi] onnistunut tavoitteessaan". Siinä ne siis ovat tämän neropatin propagandat lapsen silmien edessä seinällä, kodissa (sikolätissä), joka niin on kuulemma lapselle turvallinen ja manipuloinnilta vapaa. Ei saatana sentään...
Siis aivan kauheaa, tajusin vasta nyt mitä tuolla seinällä lukee. Tosi kiva lapsen nähdä tommosia julisteita toisen vanhemman luona, jossa luetellaan mitä äiti on tehnyt väärin toisen vanhemman mielestä.
Juicehan sanoi saavansa minkä tahansa työn koska tahansa. Ihan vapaaehtoisesti siis tukien varassa. Katsotaan mitä selityksiä keksii kun ei saa sitä työtä, johon oli haastattelussa.
Juice itse kertoi ottaneensa rauhoittavia ja nukkuneensa lapsen vierailun. Lapsi ollu yksin hereillä ton sotkun keskellä ja lukenu äitiin kohdistuvaa vihapuhetta seiniltä.
Täytyy toivoa ettei Juissi tajua siivota noita lappuja sitä olosuhdeselvitystapaamista varten, niin sossut saa mahd. selkeän kuvan siitä harhaisuuden tasosta ja minkälaisen ympäristön se luo lapselle.
Juice kommentoi, ettei lapsi ehtinyt tutkimaan noita lappuja. Siinä ne on lapsen silmien edessä luettavana. Eikä juice voi tietää mitä lapsi teki kun itse nukkui
Juise oli saanut eilen 4000€ ja oli niin leuhkana. Se livessä ylpeili, ettei muilla olekaan sellasia rahoja. Se lupas ostaa seuraajille lahjoja, lippuja tapahtumiin ja lahjottaa rahaa. Hotelliaamupalaa mietittiin ja elämä oli yhtä juhlaa.
Pojan sänkyä ei mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Juise oli saanut eilen 4000€ ja oli niin leuhkana. Se livessä ylpeili, ettei muilla olekaan sellasia rahoja. Se lupas ostaa seuraajille lahjoja, lippuja tapahtumiin ja lahjottaa rahaa. Hotelliaamupalaa mietittiin ja elämä oli yhtä juhlaa.
Apua, tää kuulostaa tosi pahalta. Toivottavasti tajuaisi nyt käyttää rahan vaikka ulosoton poismaksamiseen tai asunnon kehittämiseen sitä olosuhdeselvitystä varten.
Vierailija kirjoitti:
No apua sentään! Mistä moiset rahat saatu, ja onko tottakaan? Normi-ihminen ei leveilisi, vaan käyttäisi harkiten.
Varmaan lähtee iso ratas heittämään ja kännikontsaa tulee. Onneksi ei vastuuta pojasta kahteen viikkoon. Ai niin, varmaan Jysareillä sekoillaan huolella, eikös Juise ollut sinne menossa?
Mua vähän huolestuttaa, että tää laina on otettu joltain semmoselta taholta, joka ei lähetä rahaa takaisinperiessään pelkkiä karhukirjeitä.
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän huolestuttaa, että tää laina on otettu joltain semmoselta taholta, joka ei lähetä rahaa takaisinperiessään pelkkiä karhukirjeitä.
Kerrotko millaiselta taholta? Käteisenä handuun vai ihan tilisiirtona ja sopimuksilla?
Olisko tämä raha korvaus niistä pahoinpitelyjutuista mistä tuli tuomio. Voitti ainakin oikeusjutun kun oli tapellut veljensä kanssa
Vierailija kirjoitti:
Olisko tämä raha korvaus niistä pahoinpitelyjutuista mistä tuli tuomio. Voitti ainakin oikeusjutun kun oli tapellut veljensä kanssa
Muistaakseni Juise sanoi joskus livessä, että korvaus tuosta tappelusta olisi jotain tonnin luokkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko millaiselta taholta? Käteisenä handuun vai ihan tilisiirtona ja sopimuksilla?
Näistä ei yleensä papereita tehdä.