Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eräs mies (jonkunlainen ex) melkein tarttui rintoihini. Oliko se vain joku vahinkohipaisu vai joku vaistonvarainen teko? Olen melkein taipuv

Vierailija
30.10.2024 |

Eräs mies (jonkunlainen ex) melkein tarttui rintoihini. Oliko se vain joku vahinkohipaisu vai joku vaistonvarainen teko? Olen melkein taipuvainen ajattelemaan jälkimmäistä!!!    

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhasta muistista.

Kun joskus vaimon sisko istuu auton kyydissä pitää oikein keskittyä ettei ala hiplaamaan sen reittä ihan refleksinä.

Vierailija
2/7 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noista voi edes puhua samassa jutussa. "melkein TARTTUI" ja hipaisu. Mistä ihmeestä kukaan voisi tietää mitä tapahtui

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipaisee = tekee mieli tarttua, mutta perääntyy - ei voi, ei ole sopivaa... ??? Tahallista ja/tai siis vaistonvaraista hipaisua? Teki mieli 'käydä käsiksi' rintohini, mutta ei sopinut tilanteeseen??? Yms ihan hassua... En kuitenkaan voi unohtaa koska oli jotenkin kovinkin merkittävää. Illalla teki selväksi että ei halua enää kuulla minusta mitään, mutta eräs henkilö kertoi, että oli sanonut, että se oli niin niin nätti... tämä eräs henkilö on myös sanonut että 'ennen' ikään kuin etsi minua heti ensin kun menivät johonkin paikkaan... Ton imuroinnin tunnistan... sitä minäkin olen 'harrastanut' eli kun olen tullut johonkin paikkaan niin olen tsekannut, että ei kait se vaan ole täällä... En tiedä edes mitä olisin sellaisesta kohtaamisesta ajatellut ja mitä tehnyt... mutta sehän on aina kahden ihmisen yhteispeliä... toisin kuin rintojen hipaisu tai niihin 'käsiksi käyminen'... tosi pienet asiat voivat olla merkityksellisiä ja täysin ikimuistoisia...

Vierailija
4/7 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pienet asiat voivat olla merkityksellisiä ja täysin ikimuistoisia... ja ne siis muistuvat mieleen... jättävät jäljen ihmiseen... kuten joku kerta jolloin pitänyt toista kädestä kiinni vaikka yön pimeydessä...    

Vierailija
5/7 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kannattaisi jo tehdä raskaustesti.

Vierailija
6/7 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kannattaisi jo tehdä raskaustesti.

No joo - ihan oikeassa olet. Kolme kertaa olen raskautunut ja kaksi kertaa jo 'kättelyssä' (tyhmyys+raiskaus). Yhdestä kerrasta en osaa sanoa tarkkaa päivää koska, mutta se olisi tämä sama joka tarttuu rintoihin eli ehkäpä oli taas tarkoitus raskauttaa kättelystä... en yhtään ihmettelisi sillä 'kaipuu' voi joillakin olla tosi kova...

Vierailija
7/7 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:llä 'Nainen miten reagoit jos joku äkillisesti kajoaa rintoihisi?' KETJU POISTETTU JO.

Kuinka tavallista tämä oikein on ja vielä että ihan yllättäen? Entä 'tissifetissit'? Tuliko tämä aloitus seksipalstalta?

Oliko se vain joku vahinkohipaisu vai joku vaistonvarainen teko? Olen melkein taipuvainen ajattelemaan jälkimmäistä!!! Siinä tapauksessa voisin ihan tuntea itseni liikuttuneeksi, jos tilanteeseen ei liity mitään mitä koen törkeäksi ja/tai alentavaksi. Mies saattaa siinä tilanteessa olla enemmän kuin joku 'pikkupoika' johon herää jonkunlaisia 'helliä tunteita'.