Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sosiaaliset ihmiset, miten teistä on tullut sellaisia kuin olette?

Vierailija
29.10.2024 |

Mä ihailen hirveän paljon sosiaalisia ihmisiä, sellaisia, jotka on jotenkin hirveän luontevia, tietyllä tapaa karismaattisenkin oloisia. Joilla on isot tuttavapiirit, paljon hyviä ystäviä. Jotka verkostoituvat taitavasti. Mulla olisi kysymyksiä teille: oletteko aina olleet sellaisia kuin olette? Vai oletteko jossain vaiheessa jotenkin "opetelleet" tai tietoisesti alkaneet tehdä jotain eri tavalla? Minkä ajattelette olevan se salaisuus, että osaatte luoda verkostoja? Miten toimitte ihmisten kanssa, että saatte luotua uusia suhteita?

Olen itse aika yksinäinen, ja mulle uusiin ihmisiin tutustuminen on todella haastavaa. Tai ei pinnallinen tutustuminen, mutta minkään oikean yhteyden luominen joo. Siis edes sellaisen, että nähtäisiin jatkossa millään tavalla, sen tilaisuuden tai tilanteen ollessa ohi, missä ollaan tutustuttu. Olen todella surullinen, sillä koen, että tämä ei ole minulle oikea tapa elää, että olisin "oikeasti" tai jossain optimaalisessa tilanteessa paljon sosiaalisempi. Olisi ihanaa, jos olisi ympärillä paljon erilaisia ihmisiä, joilta imeä vaikutteita ja kokea erilaisia asioita. Olen kärsinyt ikäni vakavista mielenterveysongelmista, joiden koen olevan pääsyy tilanteeseeni. Mietin, olisiko vielä näin aikuisella iällä mahdollista jotenkin päästä osaksi sellaisia kaveriporukoita ja -piirejä, joista olen haaveillut. Mutta en vain tiedä, mitä pitäisi tehdä, missä tutustua, ja miten.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tosi ujo ja hiljainen lapsena ja vielä aikuisena jonnekin 28v asti.. sit mä aloin pakottaa itteni muuttumaan. Harrastuksia ja tosi paljon mukavuus alueen yli hyppimistä.. 

Voi varmaan kuvitella miten haastavaa on ohjata 55 ihmisen treeniä. Kun on aiemmin jäätynyt jo siitä että pitää esittäytyä tuntemattomalle ihmiselle.

Mut mitä enemmän sä yrität itseäsi sen paremmin toi alkaa toimia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla