Onko teillä joku, jonka toivotte jokapäivä ottavan yhteyttä?
Minulla on eräs mies, jonka kanssa oli pitkään kipinää ja kipuilua. Olosuhteiden takia tiemme erosivat. Huono tuuri on myöskin ollut meitä vastaa, eikä sille tunnu tulevan loppua.
Kommentit (24)
toivon, että v o u ti tulee vie mään kaik en niin a m mun sitä sil mien väli iin
On. Mutta ei hän ota. Toinen toiveeni on että unohtaisin hänet kun en kerran saa.
N
On. Ihan tasan tarkkaan. Tämä voisi vaikka olla minun tekemä avaus.
Mikä sun huono tuuri? Huonosta tuurista en tiedä voinko meidän tapauksessa puhua. Omasta tyhmyydestä ehkä?
Li voisi soittaa ja pyytää naimisiin kanssaan.
On eräs ihminen vuosien takaa. Haluaisin tietää mitä hänelle nykyisin kuuluu ja saada sanotuksi pari asiaa, jotka aikanaan jäivät sanomatta. Olen poistanut hänen numeronsa mutta saisin sen ehkä jostain käsiini, mutta olen järkeillyt että hän kyllä viestisi jos minua millään tavalla kaipaisi. Pitää vain hyväksyä että itselle merkitykselliset ihmissuhteet eivät aina ole sitä toiselle.
No ei. Alkaisi ihan ahdistaa, jos pitäisi olla yhteyksissä johonkin joka päivä.
On, ja ottaa yhteyttäkin silloin tällöin 🥰 Kunhan itte otan ensin 😃
Vierailija kirjoitti:
Kummasta tässä nyt sitten oli kyse, siitä että toivoo jonkun olevan päivittäin yhteyksissä, vai siitä, että joka päivä odottaa, että tänään se joku ottaisi yhteyttä, se joka ei koskaan ota...
Sisko ja miesystävä. Siskon kanssa soitellaan tai viestitellään käytännössä päivittäin ja miesystävän kanssa soitetaan joka päivä jos ei olla fyysisesti yhdessä. Kumpikin on yhteydessä minuun ihan erikseen toivomatta ja minä heihin. Olisi outoa jos mitään ei kuuluisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasta tässä nyt sitten oli kyse, siitä että toivoo jonkun olevan päivittäin yhteyksissä, vai siitä, että joka päivä odottaa, että tänään se joku ottaisi yhteyttä, se joka ei koskaan ota...
Aloituksen tekstin perusteella jälkimmäisestä.
Kyllä on joku, jonka olisin toivonut laittavan viestiä ja kysyvän, mitä minulle kuuluu ja miten voin. Mutta kun häntä ei kiinnosta, niin en halua vaivata häntä sen enempää.
Kyllä. Luuseri vuokralainen joka on pystyssä kolmen kuukauden vuokrat. Häätöä odotellessa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on joku, jonka olisin toivonut laittavan viestiä ja kysyvän, mitä minulle kuuluu ja miten voin. Mutta kun häntä ei kiinnosta, niin en halua vaivata häntä sen enempää.
Ja hän saattaa ajatella samalla tavalla ettei sinua kiinnosta eikä halua vaivata.
Onnn!!! Ja viimeksi ollaan vieläpä oltu yhteyksissä niinkin kauan sitten kuin 2014. No, en nyt ehkä joka päivä toivo, mutta aina hän on takaraivossa ajatuksissa, plus jos tulee mieleen niin se ajatus esimerkiksi on, että haluaisin että hän tulisi pihaani ja seisoisi ikkunan takana.
Ihan kiva jos aviomies ottaa joka päivä yhteyttä kun on reissutyössä. Ja ottaakin, ilmottautuu aamulla ja illalla että kaikki ookoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tosiaan tulkita kahdella tavalla.
Äitini kanssa viestittelen päivittäin. Jollei mitään kuulu, niin alan miettiä, onko jotain sattunut.