Musta on tullut ihan kauhea ihminen
Haluan koko ajan päättää kaikesta ja tehdä asiat omalla tavallani, en ole halukas tekemään kompromisseja minkään suhteen enkä jaksa esim. odottaa ketään.
Kommentit (44)
Kuvailet minua.
Olen luonteeltani erittäin kärsimätön. Kaiken pitää tapahtua nyt heti ja mieluiten jo eilen. Olen erittäin huono ryhmätöissä, en malta kuunnella toisia vaan halua tehdä kaiken itse ja yksin.
Tuolla joku ehdottaa vaihdevuosia - minulla ne on olleet sitten jos syntymästä! :D Nyt aikuistumisen myötä olen alkanut oppia hillitä ja hallita asiaa, mutta helppoa se ei ole.
Olen sinkku ja elän yksin koska en sietäisi ketään kotiini säätämään. Koti on paikka missä saan olla aito minä, määrätä ja päättää. En pystyisi elämään kenenkään kanssa tai sitten sen toisen pitäisi olla lähinnä huonekalu jota voi siirrellä miten tahtoo mutta sellaista en halua.
Itse vihdyn omana itsenäni. Pidän itsestäni ja hyväksyn omat puutteeni. Parhaiten sujuu kun saan tehdä työt yksin ja omaan aikatauluuni joka on nopea mutta huolellinen ja tarkka.
Meitä ihmisiä on monenlaisia ja se on hyvä. Ei olisi mukavaa jos maailma oliis täynnä toisen toisensa klooneja!
Vierailija kirjoitti:
Eli olet siis ihan tyypillinen nykyihminen.
Otan tuon kohteliaisuutena! :) En haluaisi missään nimessä ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Voin osittain samaistua aloittajan kanssa.
Itse tosin joustan jos haluan esim nähdä jonkun ihmisen. Aiemmin olin hivene kynnysmatto ja menin sinne mihin muut halusivat ja milloin halusivat.
40 täytettyäni ja lasten kasvettua hiukan, aloin ajatella itseäni enemmän. Nykyään en lähde kahville jos kaveri alkaa säätää aikatauluissa. Yksi vanha ystävyys suhde on mennyt aina tuon ystävän aikataulujen ehdoilla ja nyt en enää jaksa sitä säätöä- hän selvästi yllättyi kun viimeksi sanoin omat toiveeni selkeästi.
Myös eräs sukulaissuhde on jäänyt vähemmälle, koska koin kyseisen ihmisen ajoittain raskaana riippakivenä vaikka hyviäkin hetkiä oli.
Toisinaan ajattelen että saatan vaikuttaa kylmältä ja joustamattomalta, mutta joistavuus toimii mielestäni molempiin suuntiin eikä vain toiseen. Jos muut ei jousta, en jousta enää minäkään
Mäkin olin joskus sellainen, jota raahattiin mukana ja päädyinkin tietysti "ystävystymään" tällaisten määräilijöiden kanssa, jotka hyppyyttivät mua mielensä mukaan, ja kilttinä ja rajattomana en osannut sanoa ei.
Ap
Voin osittain samaistua aloittajan kanssa.
Itse tosin joustan jos haluan esim nähdä jonkun ihmisen. Aiemmin olin hivene kynnysmatto ja menin sinne mihin muut halusivat ja milloin halusivat.
40 täytettyäni ja lasten kasvettua hiukan, aloin ajatella itseäni enemmän. Nykyään en lähde kahville jos kaveri alkaa säätää aikatauluissa. Yksi vanha ystävyys suhde on mennyt aina tuon ystävän aikataulujen ehdoilla ja nyt en enää jaksa sitä säätöä- hän selvästi yllättyi kun viimeksi sanoin omat toiveeni selkeästi.
Myös eräs sukulaissuhde on jäänyt vähemmälle, koska koin kyseisen ihmisen ajoittain raskaana riippakivenä vaikka hyviäkin hetkiä oli.
Toisinaan ajattelen että saatan vaikuttaa kylmältä ja joustamattomalta, mutta joistavuus toimii mielestäni molempiin suuntiin eikä vain toiseen. Jos muut ei jousta, en jousta enää minäkään