Musta on tullut ihan kauhea ihminen
Haluan koko ajan päättää kaikesta ja tehdä asiat omalla tavallani, en ole halukas tekemään kompromisseja minkään suhteen enkä jaksa esim. odottaa ketään.
Kommentit (44)
Kun asuu yksin saa tehdä aina kuten haluaa. Ainakin melkein kun suomessa on melkein kaikki muutenkin kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko uupunut?
En ole, kunhan saan tehdä mitä haluan. Uuvun, jos joku alkaa vaatia jotain.
Ap
Jos kaikki ulkoa tulevat vaatimukset uuvuttaa, niin uupumukseltahan tuo kuulostaa.
Eli olet siis ihan tyypillinen nykyihminen.
Vierailija kirjoitti:
MItä tarkoittaa resilienssin ohuus?
ohis
Huono kyky hallita kuormittavia tilanteita , vaikeuksia ja stressiä.
Väärin! Stressin hallinta on eri asia kuin resilienssi, joka tarkoittaa kuormituksesta palautumiskykyä.
Vierailija kirjoitti:
Ikäsi ja sukupuolesi, ap?
40 ja nainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vertaistukea?
En mene nykyään töissä lounaallekaan kenenkään kanssa, kun haluan mennä tiettyyn paikkaan, tiettynä aikana, kävellä tiettyä nopeutta, istua tietyssä pöydässä ja tietyn aikaa.
Ap
Ai että asiat pitää tehdä sinun tavallasi, koska olethan "kirjolla"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaistukea?
En mene nykyään töissä lounaallekaan kenenkään kanssa, kun haluan mennä tiettyyn paikkaan, tiettynä aikana, kävellä tiettyä nopeutta, istua tietyssä pöydässä ja tietyn aikaa.
Ap
Ai että asiat pitää tehdä sinun tavallasi, koska olethan "kirjolla"?
Ei muiden tarvitse tehdä asioita mun tavalla. Jokainen voi tehdä ne niin kuin itse haluaa, en pakota enkä edes pyydä ketään mukaani.
Ap
Sinusta on tullut möllöttäjä. Kaikki muu on turhaa, kunhan sinä saat möllöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MItä tarkoittaa resilienssin ohuus?
ohis
Huono kyky hallita kuormittavia tilanteita , vaikeuksia ja stressiä.
Väärin! Stressin hallinta on eri asia kuin resilienssi, joka tarkoittaa kuormituksesta palautumiskykyä.
Oikeastaan tarkoittaa sietokykyä, eli on tottunut kaikenlaiseen kakkaan, eikä se asia enää paljon heilauta mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet? Voivat alkaa jopa 10 vuotta ennen menopaussia.
Miesten andropaussi alkaa laskea SEN päätä alkaen 40. Tyly käytös, möllittäminen, puhumattomuus, telkun ja netin kyttääminen, käteenveto itekseen. Ihmeelliset työvuorovenymiset iha itekseen 😄🖕
"Laskea sen päätä" se on alkaa nostaa päätään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäsi ja sukupuolesi, ap?
40 ja nainen.
Ap
Voit olla vaihdevuosissa sitten. Voivat alkaa jopa 10 vuotta ennen menopaussia. Menopaussin ( viimeiset kuukautiset) normaali vaihteluväli on 45 - 55v. Joillekin tulee jopa 40v, tai ennen. Joillakin menopaussi tulee vasta 60 vuotiaana.
Mulla samaa kuin ap:lla. Kiitos kommenteista! Auttoivat minuakin!
T. eri
Sulla tuli ensimmäinen uhmaikä. Onneksi olkoon! Oli jo aikakin.
No tervetuloa joukkoon. Keskimääräinen vauva.fi-kirjoittaja on juurikin kauhea naisoletettu ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta on tullut möllöttäjä. Kaikki muu on turhaa, kunhan sinä saat möllöttää.
Aika moni nainen kun rupsahtaa keski-iässä, niin ankeutuu ja tulee sellainen minä voin tehdä mitä tahansa muista piittaamatta -asenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kiukuttaa?
Kiukuttaa jo etukäteen, jos joku yrittää lyöttäytyä esim. lounasseuraksi sotkemaan mun kuvioita. Puhelimen soiminenkin ärsyttää, jos ei kiinnosta juuri sillä hetkellä puhua puhelimessa (harvoin kiinnostaa).
Ap
Minäkin olen introvertti.
Olet mummoutunut. Vanhuksia kiukuttaa kaikki, kaikkialla. Toinen vaihtoehto on uupumus, löysää pipoa. Tuollaiset ihmiset on aivan s******n raskaita!
Naurettavaa 🧑🤝🧑