Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta ei tule koskaan mitään.

Vierailija
29.10.2024 |

Masennus + syömishäiriö ei ole hyvä yhdistelmä, ei tosiaan. Olin lukiossa, kaikki mun eteen yritettiin siellä. Kaikenmaailman erityisjärjestelyitä, mutta jaksaminen ei mulla silti riittänyt. Jouduin eroamaan sieltä.

Olin saikulla hetken, ja ajattelin kesällä että nyt pääsen oikeasti jaloilleni. Hain amikseen, ja aloitin siellä tänä syksynä. Olin alkuun ylpeä itsestäni, koska jaksoin käydä koulussa paljon paremmin, vaikka poissaoloaja tulikin aina välillä. No, nyt poissaoloja on taas vähän enemmän, mutta silti olen koulussa sinnitellyt aina suurimman osan viikosta. Myöskään kirjallisia kotitehtäviä en ole saanut tehtyä, kun ei vaan ole energiaa. Kotona en jaksa mitään, en edes huolehtia itsestäni. Nyt opettaja sitten sanoi, että ei enää yhtään poissaoloja, ja vihjasi että muuten koulu täytyy keskeyttää. Taas. 

En voisi olla pettyneempi itseeni. Oon yrittänyt oikeesti kaikkeni. Haluan tämän ammatin, haluan työn, joskus kumppanin ja lapsia. Taitaa jäädä vaan haaveeksi. Ehkä on aika hyväksyä, että minut on luotu epäonnistumaan, eikä minusta tule koskaan mitään. Koko perheen ja suvun pettymys.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat ne syyt ongelmiisi? Mitkä ylläpitävät ongelmiasi?

Minulla on ollut, ja on edelleenkin samanlaisia tuntemuksia. Mutta nyt on hyvä tovi jo maksettu asuntolainaa pois rakastavan miehen kanssa ja saatu perhettä, töitä ja ylitöitäkin olen ehtinyt runsaasti tehdä.

Kyllä ne asiat lähtee helpottamaan, kun vain lähtee hoitamaan oikeita asioita.

N28

Vierailija
22/24 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetillinen yhdistelmä. Mulla sama, amisopinnot alkamassa pian ja pelottaa jo, epäonnistunko taas kerran.

Mites ap, jos hakisit sairauslomaa ja koittaisit saada rakennettua hoito-/tukijärjestelmän itsellesi? Millaista apua/hoitoa olet aiemmin saanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetillinen yhdistelmä. Mulla sama, amisopinnot alkamassa pian ja pelottaa jo, epäonnistunko taas kerran.

Mites ap, jos hakisit sairauslomaa ja koittaisit saada rakennettua hoito-/tukijärjestelmän itsellesi? Millaista apua/hoitoa olet aiemmin saanut?

Vierailija
24/24 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt peräpäästä jotain tulee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme